077-8042060

Template Single Post

מחקר לקוח

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

קהל יעד

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

מחקר מתחרים

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

כמות קטגוריות

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

מחקר לקוח

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

קהל יעד

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

מחקר מתחרים

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

כמות קטגוריות

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

מחקר מתחרים

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

כמות קטגוריות

בשלב הזה קובעים המעצבים כיצד יראה האתר/מערכת/אפליקציה על סמך כל מה שנלמד בשלבים הקודמים.

דואר אלקטרוני מאפשר לכם לבנות נאמנות לקוח

01

מחקר לקוח

כמובן, עסקים (ומוצרים) מסוימים משתלבים טוב במיוחד עם שיווק בדוא”ל אך התשואות לעולם אינן מובטחות.

אבל לאורך השנים, מחקרים דומים ציירו את אותה תמונה: דואר אלקטרוני הוא ערוץ בעל ביצועים גבוהים שלעתים קרובות עולה בביצועיו על החלופות.

02

קהל יעד

כמובן, עסקים (ומוצרים) מסוימים משתלבים טוב במיוחד עם שיווק בדוא”ל אך התשואות לעולם אינן מובטחות.

אבל לאורך השנים, מחקרים דומים ציירו את אותה תמונה: דואר אלקטרוני הוא ערוץ בעל ביצועים גבוהים שלעתים קרובות עולה בביצועיו על החלופות.

03

מחקר מתחרים

כמובן, עסקים (ומוצרים) מסוימים משתלבים טוב במיוחד עם שיווק בדוא”ל אך התשואות לעולם אינן מובטחות.

אבל לאורך השנים, מחקרים דומים ציירו את אותה תמונה: דואר אלקטרוני הוא ערוץ בעל ביצועים גבוהים שלעתים קרובות עולה בביצועיו על החלופות.

ScreenShot

טבלת השוואה

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לורם איפסום

לקריאה נוספת

Couple buying online with credit card and laptop with shopping bags in a coffee shop
Couple buying online with credit card and laptop with shopping bags in a coffee shop
Couple buying online with credit card and laptop with shopping bags in a coffee shop
xr:d:DAF58XMZBV4:18,j:1094790452599424938,t:24011705
היום שאחרי עליית האתר לאוויר
Couple buying online with credit card and laptop with shopping bags in a coffee shop
Couple buying online with credit card and laptop with shopping bags in a coffee shop

איך עושים שיווק בדואר אלקטרוני?

אם אתם חדשים לגמרי בתחום שיווק בדואר אלקטרוני, הנה הצעדים שעליכם לנקוט לפני כל דבר:

  1. הגדירו יעדים מציאותיים והגיוניים לצמיחת העסק שלכם, כמו בניית רשימת דואר אלקטרוני או שיפור שימור הלקוחות ב- X אחוזים.
  2. בחרו פלטפורמת שיווק בדוא”ל.
  3. מפו את מסעות הפרסום הראשוניים שלכם כמו למשל סדרת ברוכים הבאים, סדרת עגלות קניות נטושות או השקות מוצרים חדשים.
  4. החליטו כיצד תאספו כתובות דואר אלקטרוני. חברות מסחר אלקטרוני רבות מציעות קופון קטן בתמורה להסכמה מצד הלקוחות לקבלת מיילים שיווקיים או הרשמה לניוזלטר.
  5. הגדירו דפי נחיתה לפי הצורך לקמפיינים השונים.
  6. הגדירו מעקב אחר קמפיינים אצל ספק הניתוח והמעקב שבחרתם כמו גוגל אנליטיקס למשל.
  7. קחו את הזמן להקים בסיס איתן ותהיה לכם התחלה טובה יותר אפילו מאשר עסקים מנוסים רבים במסחר אלקטרוני.

יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים רואים בשיווק בדוא”ל את אחת הדרכים החסכוניות ביותר לשימור לקוחות.

מהי מכירה באינטרנט? עולמות האיקומרס

רוצה להקים חנות אינטרנטית שמוכרת יותר?

רוצה לקדם את האתר שלך?

הירשמו לניוזלטר שלנו!

ותהנו ממאמרים איכותיים ומקצועיים למייל שלכם

רוצה להקים חנות אינטרנטית שמוכרת יותר?

בעיה

יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים רואים בשיווק בדוא”ל את אחת הדרכים החסכוניות

פתרון

יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים רואים בשיווק בדוא”ל את אחת הדרכים החסכוניות

בעיה

יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים.

פתרון

יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים רואים בשיווק בדוא”ל את אחת הדרכים החסכוניות.
יותר מ -99% מהצרכנים בודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מדי יום מעל 80% מהקמעונאים רואים בשיווק בדוא”ל את אחת הדרכים החסכוניות

icon-list

נתוני סטטיסטיקה

תנו ללקוחות אפשרות להשאיר פרטים כשהמוצר שהם רוצים אזל מהמלאי תנו ללקוחות אפשרות?

שיכולים לעניין את הלקוחות

15%

שיכולים לעניין את הלקוחות

48%

שיכולים לעניין את הלקוחות

22%

שיכולים לעניין את הלקוחות

11%

icon-heart

חידה

תנו ללקוחות אפשרות להשאיר פרטים כשהמוצר שהם רוצים אזל מהמלאי תנו ללקוחות אפשרות?

שיכולים לעניין את הלקוחות

שיכולים לעניין את הלקוחות

שיכולים לעניין את הלקוחות

icon-group

סקר

תנו ללקוחות אפשרות להשאיר פרטים כשהמוצר שהם רוצים אזל מהמלאי תנו ללקוחות אפשרות?

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

icon-group

סקר

תנו ללקוחות אפשרות להשאיר פרטים כשהמוצר שהם רוצים אזל מהמלאי תנו ללקוחות אפשרות?

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

0%

שיכולים לעניין את הלקוחות

נהניתם מהמאמר?

פרגנו ב-5 כוכבים

27 / 4

4
(27)

60 מדרגים

שתפו עכשיו

מאמרים נוספים

לכל המאמרים

רוצה להקים חנות אינטרנטית
שמוכרת יותר?

כיצד להערך לפגישה עם מומחה e-commerce לפני הקמת אתר סחר?