פתיחת חנות בגדים אינטרנטית – איך למה וכמה?
על פי הנתונים הסטטיסטיים שניתן לראות באיגוד האינטרנט הישראלי, אפשר לראות שתחום האופנה ממשיך לשבור שיאים חדשים ולצמוח בקצב מטורף ברחבי העולם ובעיקר בארה”ב ובהודו.
עם מנועי צמיחה כמו ערוצים דיגיטליים, גישה טובה יותר לאמצעים מקוונים באמצעות מכשירים ניידים וחידושים טכנולוגיים, אין פלא שתעשיית האופנה המקוונת הרקיעה שחקים – ואם אתם יזמים עם עין וגישה לאופנה, יש לכם הרבה מקום להצטרף להצלחת התחום באונליין.
עבור סטארט-אפים, ארגונים גדולים, עסקים בינוניים וקטנים כאחד, מסחר אלקטרוני מציע הזדמנות ענקית להרים את העסק שלכם מהקרקע ללא התקורה שיכולה לבוא עם פעולות פיזיות מסורתיות.
יחד עם זאת, השקת עסק מקוון לעתים נדירות קורה בן לילה. במיוחד עבור בעלי עסקים עם מעט או ללא מומחיות טכנית.
המעבר לדיגיטל אומנם ידרוש מכם עבודה רבה אבל היו סמוכים ובטוחים, אתם לא לבד – במדריך זה, נדריך אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת על פתיחת חנות בגדים מקוונת משלכם וכיצד העסק שלכם יכול לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.
מכירת בגדים אונליין VS מכירה בסניפים
למרות שחנויות פיזיות עדיין שומרות על פעילות חזקה בענף, האחיזה בחנויות אופליין נחלשת: מכירות הלבשה באינטרנט מהוות כיום 46% מכלל מכירות ההלבשה בישראל.
בואו נסתכל על כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של מכירה אונליין לעומת אופליין:
אפשרויות כניסה לתחום גדולות יותר
הקמת חנות אינטרנטית יכולה לקחת כמה ימים או שבועות, בעוד תחילת העבודה בחנות פיזית יכולה לקחת הרבה יותר זמן ועם השקעה ראשונית גבוהה בהרבה.
עלויות תקורה נמוכות יותר
פתיחת חנות פיזית יכול לעלות בין 200,000 ל -600,000 שקל, בעוד שרוב המודלים העסקיים של הקמת חנות אונליין למכירת בגדים דורשים הרבה פחות.
נוחות לקונים
באונליין לקוחות יכולים לקנות בכל שעה ביום, וזה נוח יותר מאשר לנסוע לקנות בחנות.
שיווק רב-ערוצי
מסחר רב-ערוצי עוזר לחבר את כל הערוצים, הן בחנות והן באינטרנט, כדי ליצור חוויית לקוח חלקה, שיכולה להביא לגדילה של 33% בהכנסות.
איך מתחילים מכירת בגדים באינטרנט?
בגדול ומבלי לבאס אתכם, הזמן המושלם להתחיל למכור בגדים באינטרנט היה לפני כ-15 שנה, כשהשוק היה רק בחיתולים שלו והחל לצמוח לראשונה – אבל הזמן השני הכי טוב הוא דווקא עכשיו.
עם כל כך הרבה פוטנציאל באופק, קפיצה לעולם חנויות המסחר האלקטרוני עכשיו יכולה לעזור לכם לנצל טרנדים במקום לתת להזדמנות לחלוף על פניכם.
אבל לפני שתתחילו לתכנן תכנונים ולחלום חלומות, אתם צריכים בסיס שינווט אותכם בכיוון הנכון מההתחלה. שבעת השלבים הבאים יכולים לעזור לכם להתכונן בצורה הטובה ביותר להצלחה.
איך מקימים חנות בגדים באונליין?
שלב 1: בחרו את נישת הבגדים שתרצו להתמקד בה
לפני שתוכלו לבחור את המוצרים שלכם, עליכם להחליט באיזה ביגוד או נישה של בגדים אתם רוצים להתמקד. בחירת הנישה שלכם מבטיחה לכם לבחור מוצרים וליצור את תוכנית עסקית מותאמת לקו הבגדים שלכם סביב סוג הקונים הפוטנציאליים שאתם רוצים לפנות אליהם. בסופו של דבר זה יבטיח שתוכלו ליצור לעסק המקוון שלכם בידול וייחודיות.
היו ייחודיים – חנויות מסחר אלקטרוני הן כמו מחט בערימה של שחט – יש הרבה. אם מותג הבגדים שלכם זהה לכל מותג אחר, סביר להניח שתלכו לאיבוד בקהל.
בחרו נישה שאתם נלהבים ממנה – חשבו על סוגי הבגדים שאתם קונים, הפריטים שהייתם שמחים לראות בשוק ואילו סוגי מוצרים הייתם להוטים לחלוק עם חברים או משפחה.
שאלו את עצמכם האם אתם יכולים להוסיף ערך ולמקם את עצמכם כסמכות – בדקו היכן יש חורים בשוק הנוכחי בהם תוכלו לחולל שינוי או להוסיף ערך. לדוגמה, אם יש לכם ניסיון בקיימות ואיכות הסביבה, אולי כדאי לשקול קו בגדים של הלבשה ידידותית לסביבה ולכדור הארץ.
ודאו כי לנישה יש פוטנציאל להרוויח כסף – מצאו מקום בו תוכלו למקם את עצמכם, לתת ערך ייחודי, אך שגם יאפשר לכם צמיחה מהירה יותר ואת היכולת להרוויח כסף.
שלב 2: הכינו תוכנית עסקית מותאמת למכירת בגדים באינטרנט
הכינו את התוכנית העסקית שלכם. תוכנית מחושבת היטב היא חובה לפתיחת כל עסק גדול או קטן ותוכנית עסקית טובה היא הרבה מעבר ל”למכור פריטים, להרוויח כסף”. במקום זאת, התכנית צריכה להתעמק בפרטים של איך העסק שלכם יפעל, זה כולל:
↩ תקציר סיעור מוחות ברמה גבוהה המספק סקירה כללית של מה שהחברה שלכם מקווה להשיג.
↩ תיאור החברה, כולל קווי מוצרים, דמוגרפיה של לקוחות ותוכניות של כיצד תישארו תחרותיים בהמשך.
↩ ניתוח ומחקר שוק הבוחן את הנתונים והסטטיסטיקה של השוק, כולל מכירות ממוצעות, מספר מוכרים אחרים ושיעורי צמיחה צפויים.
↩ מחקר וניתוח מתחרים המתמקד במפורש במתחרים באותו תחום ובאותה נישה.
↩ תוכנית שיווקית המכסה פרטים של אסטרטגיות מכירה ושיווק אונליין ואופליין.
↩ פרויקטים פיננסיים לעתיד הקרוב והן בראייה ארוכת טווח.
חלק גדול נוסף של יצירת התוכנית העסקית ליישום פתיחת חנות בגדים אינטרנטית כרוכה בבחירת מודל עסקי. בעולם קמעונאות הבגדים של המסחר האלקטרוני, ישנן ארבע אפשרויות נפוצות: הדפסה לפי דרישה, גזירה ותפירה בהתאמה אישית, בגדי מותג פרטי ודרופשיפינג.
הדפסה בהתאמה אישית
עסק המדפיס בהתאמה אישית מדפיס או משנה בדרך אחרת בגדים קיימים, כמו חולצות או קפוצ’ונים, בהתבסס על הזמנות לקוחות. זה יכול להיות תהליך מותאם אישית – לדוגמא, סמלי לוגו של החברה – או מבוסס על מבחר קבוע מראש של עיצובים שתציגו באתר. כאשר לקוח מבצע הזמנה, אתם או מדפסת של צד שלישי תיצרו מוצרים כפי שהוזמנו.
הדפסה בהתאמה אישית היא רעיון טוב לבעלי עסקים בעלי ניסיון קמעונאי מינימלי או תקציב מוגבל כדי לבנות שולי רווח.
עיצוב ותפירה בהתאמה אישית.
עיצוב ותפירה בהתאמה אישית, כפי שהשם מרמז, מתייחס לחברות המעצבות ומוכרות את המוצרים שלהן. חלק מעסקי העיצוב והתפירה בהתאמה אישית מייצרים את כל הבגדים בעסק, בעוד שאחרים מבצעים מיקור חוץ למפעלים מחוץ למדינה, לרוב בסין או בהודו.
בעוד מודל עסקי זה הוא הזדמנות מצוינת להשיק מותג ייחודי באמת, יש לזכור כי פתיחת סוג זה של חנות בגדים מקוונת עשויה לדרוש מימון רב יותר והבנה עמוקה יותר של עקרונות העיצוב.
בגדי מותג פרטי.
כחברת ביגוד למותג פרטי, אתם יכולים לשתף פעולה עם יצרנים שכבר מבוססים בשוק כדי להזמין מוצרים ייחודיים שישווקו תחת המותג שלכם. במקום במקום לעצב את הכל פנים חברה, המוצרים כבר מעוצבים, מיוצרים וממותגים למכירה אישית על ידי צד שלישי שבחרתם.
ההשקעה בביגוד של המותג הפרטי יכולה להיות גבוהה יותר, כי זה דורש למצוא שותף ייצור אמין ולשלם תוספת תשלום עבור מיתוג. עם זאת, שיטה זו יכולה לאפשר גמישות רבה יותר מבחינת ביצוע דגימות וניסיונות, זה יכול לאפשר לחנויות להעריך מוצרים ולכוונן אסטרטגיה מבלי לקרוע את הכיס.
דרופשיפינג.
דרופשיפינג הוא ללא ספק הקל ביותר מבין המודלים העסקיים של מסחר אלקטרוני. דרופשיפרים פועלים למעשה כמתווכים; כאשר לקוח מזמין פריט, הדרופשיפר מזמין מסיטונאי למסירה ישירות ללקוח.
נדרשת השקעה מועטה כדי להקים עסק דרופשיפינג מכיוון שאין מלאי שנרדם אצליכם במידה ולא מכרתם או צורך להוציא כסף על הזמנות לפני שבכלל ראיתם פעילות לקוחות.
שלב 3: בחרו את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה לכם
אם אתם רוצים להקים עסק מכירת בגדים באינטרנט, פלטפורמת מסחר אלקטרוני היא חלק בלתי נפרד מהעניין. למרבה המזל, השוק מלא בפלטפורמות מסחר אלקטרוני בעלות ביצועים גבוהים שיכולות לתמוך בכם ברמה הזו, אך במקום לבחור מיד באפשרות הקלה או הזולה ביותר, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
1. כיצד יתבצע ניהול האתר שלי? האם אני זקוק לתמיכה רבה, או שפלטפורמה פשוטה ומעשית תענה על הצרכים שלי?
2. כמה ידע טכני יש לי?
3. אילו תכונות אני רוצה שהפלטפורמה שלי תספק, כמו אסטרטגיית שיווק בדוא”ל, SEO, התממשקויות שונות כמו לחברת סליקה מסוימת, חברת שילוח, הפקת חשבוניות, עדכוני מבצעים וכו…
4. מה אני יכול להרשות לעצמי להוציא על פלטפורמת מסחר אלקטרוני? האם יש לי תקציב לשלם עבור כל התוספים הנדרשים להקמת האתר, הן מבחינת עיצוב, תכנות, שיווק ועוד..
חלק מהפלטפורמות הן מספקות קנבס ריק, כביכול, להתאמה אישית של חלון ראווה – אלה מכונים לעתים קרובות קוד פתוח. עם פתרונות קוד פתוח, למשתמש יש שליטה מלאה על קוד המקור, ובכך מאפשר התאמה אישית מלאה, כל הדרך מדפי מוצר, ערכות נושא וחוויות תשלום. יחד עם זאת, שימו לב – התאמה אישית יכולה להטעות שכן היא מגיעה לעתים קרובות עם מורכבות רבה יותר, כך שכל שינוי טכני יהיה צריך להיות מטופל בצורה הטובה ביותר על ידי מפתחי אינטרנט מוסמכים ובדרך כלל גם לא זולים.
האפשרות השנייה, היא פתרון מבוסס מנוי שנבנה ומתוחזק על ידי ספק צד שלישי, כך שמשתמשים יכולים למעשה “לשכור” את “התוכנה”, ללא המורכבות הנוספת של בניית ופיתוח הפלטפורמה. פשוט על ידי תשלום מנוי חודשי או שנתי, כמשתמשים בפתרון זה יהיה לכם גישה למגוון ערכות נושא, תוספים, מודולים, תבניות ותוספים מעוצבים מראש שיאפשרו לכם להתאים אישית במהירות ובקלות את חלון הראווה שלכם אך כמובן במידה מסוימת.
עם פלטפורמת אישופ אתם יכולים ליהנות משני העולמות, אנו יכולים להקים עבורכם אתר חנות מותאם אישית לפי הטעם האישי והצורך שלכם אך במידה ואתם פחות בעניין תוכלו לקבל אתר מעוצב ומדוגם ורק להעלות את המוצרים שלכם. רוצים שנציג שלנו יגיע אליכם להדגמה אישית ללא עלות? דברו איתנו ונקבע לכם מועד הגעה>>
שלב 4: בחרו את שם המותג ודומיין האתר
שם דומיין החנות האינטרנטית צריך להתאים לשם המותג שלכם, כמו גם ליעדים העסקיים הסופיים שלכם ולמוצרים הזמינים. הקפידו לבחור שם דומיין הגיוני, שקל לזכור וקל להגייה. שמות קצרים תמיד טובים יותר משמות ארוכים ושמות מבלבלים עם אותיות חוזרות מרובות או רצפי אותיות יכולים להשאיר קונים פוטנציאליים אבודים ומבולבלים.
כשאתם בוחרים את שם הדומיין שלכם, זכרו את הטיפים הבאים:
↩ הימנעו משמות קשים לאיות. הישארו עם מילים בסיסיות וביטויים ידועים כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא בקלות את האתר שלכם ולזכור אותו לאחר מכן.
↩ בחרו שם שניתן להרחבה. המצב של העסק שלכם כאשר אתם רק מתחילים לא בהכרח יהיה זהה למה שהוא יתפתח להיות בהמשך הדרך. ככזה, אתם רוצים שם עסק שיכול להתאים לצמיחה פוטנציאלית בעתיד.
↩ היו ייחודיים. ודאו ששם הדומיין שלכם מדבר אל זהות המותג והעסק שלכם מבלי להסתכן בבלבול עם המתחרים. הקלידו את השם בגוגל ותבדקו מה עולה בתוצאות.
שלב 5: בנו לעצמכם שפה מיתוגית
החברה או הפלטפורמה איתה תקימו את האתר לא בהכרח ולרוב אינם מומחים לבניית מיתוג. הדבר הכי מומלץ הוא לקחת חברה מקצועית שתבנה עבורכם מיתוג. תוכלו בתור התחלה כמובן לעשות זאת פנים חברה, לשבת עם הצוות ולבצע סיעור מוחות לגבי הצבעים, האלמנטים, הצורות הגיאומטריות, השפה והטון של המותג ועוד… חשוב שתקחו את ההחלטות האלה מבעוד מועד על מנת שלא תקימו אתר סחר בלי שפה ובלי קול משלו – זה חשוב מאוד.
שלב 6: בחירת המוצרים שאתם הולכים למכור
עוד לפני הקמת החנות הוירטואלית למכירת בגדים שלכם, אתם צריכים להיות מוכנים לרשום את המוצרים שיש לכם למכירה. זכרו כי תצוגת המוצרים, איכות התיאורים שלכם באתר וקלות הניווט וההתמצאות בעמודי האתר חנות מסחר אלקטרוני שלכם יכולים להשפיע ישירות על המכירות שלכם. אז למה חשוב לשים שלב במיוחד?
תיאורי מוצרים.
תיאורי מוצרים אולי נשמעים שגרתיים, אבל תוכן איכותי יכול לעשות הבדל עצום. באתרי מסחר אלקטרוני, תיאורי מוצרים הם מניע עיקרי עבור SEO, והם גם משחקים תפקיד חשוב מאוד לספר ללקוחות מה יש לכם להציע ולמה הם צריכים לקנות דווקא מכם. השתמשו בשפה צבעונית ואיכותית שמציירת תמונה ורודה עבור הלקוחות. מכיוון שקונים לא יכולים לראות ולגעת פיזית בסחורה שלכם, תיאורי מוצרים הם למעשה מביאים אותם בדימיונם למוצר. שימו לב שמנועי החיפוש לא מעריכים תוכן שחוזר על עצמו, זאת אומרת שגם אם יש לכם כמה מוצרים שדי דומים תיאור שלהם, השתדלו לשנות את הניסוחים ולהיות ייחודיים בכל תיאור.
תצוגת מוצר.
תצוגת המוצרים צריכה להשלים לחלוטין את תיאורי המוצרים ולספק דרך להציג ולומר לקונים למה לצפות. ספקו תמונות של פריטי לבוש מכל הזוויות, מקרוב ומרחוק, כדי שהלקוחות יוכלו לקבל החלטה מושכלת.
עדיפות לבגדים מצולמים על דוגמניות במידת האפשר, או בובה כשלא ניתן. התמונות צריכות להיות באיכות גבוהה ולהציג לראווה בדים, פרטים מלפנים, מאחור מהצד ואפילו סרטונים קצרים.
ניווט נוח וברור.
שבעים ותשעה אחוזים ממשתמשי האינטרנט אומרים כי חוויה לא נוחה באתר אחד תוביל אותם לנטוש ולחפש מקום אחר שיענה על הצרכים שלהם – מה שמראה כי ניווט באתר הוא חלק בלתי נפרד מביצוע מכירות.
שימרו גם על פשטות שכן כאשר מבקר באתר מוצף לחלוטין בתפריטים, פופ אפים נפתחים ואפשרויות ניווט מרובות מדי, זה יכול לבלבל אותם. המאמץ למצוא את המוצרים הנכונים יכול לגרום להם לנטוש. לא משנה כמה מוצרים שונים אתם מוכרים או קטגוריות יש לכם, שמרו על ניווט פשוט וקל לשימוש.
תהליך הצ’ק אאוט.
תהליך הצ’ק אאוט הוא חלק מכריע ברווחים שתקבלו מהעסק שלכם. אחרי הכל, אם הקונים שלכם לא מסיימים עסקה, אתם לא הולכים לבצע מכירה. למעשה, 21% מהקונים באינטרנט בארץ נוטשים את עגלת הקניות שלהם עקב תהליך תשלום ארוך ומסובך.
כדי להפוך את תהליך הצ’ק אאוט באתר למהיר וקל ככל האפשר:
↩ תנו לקונים את כל אפשרויות התשלום העכשוויות. קבלו מגוון מעבדי תשלום, כולל כרטיסי מתנה, כרטיסי אשראי, PayPal, אפליקציות כמו ביט/ פייבוקס ועוד…
↩ אפשרו מילוי אוטומטי במידת האפשר, כמו שמירה של פרטי כרטיס אשראי השמורים ב-Chrome, או מילוי פרטים אישיים על ידי התחברות לפרופיל פייסבוק או גוגל.
↩ אפשרו תשלום בקליק אחד לתשלום מהיר וקל.
↩ חיפוש באתר – זכוכית מגדלת.
🧐 שימו לב:
כאשר לקוחות רוצים גישה למידע במהירות, ביצוע חיפוש הוא הדרך הקלה ביותר לעשות זאת. כדי למזער את התסכול שחשים לקוחות שרק רוצים לדעת יותר עליכם או על המוצרים שלכם, ודאו שפונקציית החיפוש שלכם באתר יעילה וקלה לשימוש.
שלב 7: פרסום ושיווק של חנות הבגדים האינטרנטית.
החנות שלכם פועלת, תיאורי המוצרים והתמונות שלכם מדהימים והדפים שלכם ממוטבים להצלחה – אבל איפה הלקוחות שלכם? בשוק מסחר אלקטרוני, הדרך הטובה ביותר להביא אותם אליכם היא באמצעות שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה. שלושת הכלים הבסיסיים האלה הם הזרז שאתם צריכים כדי למנף את החנות שלכם למכירות:
שיווק בדואר אלקטרוני.
שיווק בדוא”ל היא אחת הדרכים הטובות ביותר למקד לקוחות ומספק ערך משמעותי (לשיווק בדוא”ל יש החזר השקעה מצוין) בעלות יחסית נמוכה. הודעות דוא”ל מציגות את המותג שלכם ללקוחות חדשים ועם הזמן, דואגות שבסיס הקהל הנאמן שלכם יחזור. הצעות של מבצעים והצעות בלעדיות הן בין הדרכים הטובות ביותר לגרום לנמענים לפתוח הודעות דוא”ל.
שיווק במדיה חברתית.
מדיה חברתית היא אחת האסטרטגיות החשובות ביותר להשקת עסק חדש. כוח הקידום של פלטפורמות מדיה חברתית יכול להעביר את המסר שלכם לשוק היעד שלכם ולעזור לכם לצאת לדרך יותר בקלות.
הקימו עמודי סושיאל מדיה, היעזרו בחברה שתכין לכם גאנטים ברמה החודשית, עיצובים שמדברים באותה שפה של המותג שלכם ותוכן קופי מקורי ומעניין. הרבה מתפתים לטפל בתחזוק עמודי הסושיאל בעצמם אך העמודים בדרך כלל מוזנחים ולא עקביים. זה מקרין חוסר מקצועיות כלפי המותג והלקוחות שלכם וזה לא מומלץ.
באישופ השקנו שירות חדש של תחזוק עמודי סושיאל אך ורק עבור אתרי איקומרס. עשינו מחקר מעמיק בנושא איך כדאי ומומלץ לפרסם את המוצרים, המבצעים, להביא ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים ועוד. תוכלו לקרוא עוד בנושא במאמר הבא: איך תגדילו את הכנסות העסק שלכם באמצעות הסושיאל מדיה?
כמו כן, פוסטים ממומנים ומקודמים יכולים להיות אפקטיביים מאוד, במיוחד כאשר מוקדשת תשומת לב מיוחדת לאופן שבו פוסטים אלה משמשים לקהלי יעד. כ -72% מהצרכנים המקוונים בישראל מודים שהם מוצאים מוצרים ושירותים חדשים באמצעות פרסום במדיה חברתית, כך ששימוש בפוסטים של פרומו כדי להגדיל את הנוכחות שלכם ולמצוא קונים חדשים היא אסטרטגיה מאוד חשובה.
שיווק תוכן.
כל מה שאתם מעלים לאינטרנט, מתיאורי המוצרים שלכם ועד לבלוג שלכם, צריך לכוון למשימה הכוללת שלכם כעסק. תוכן חזק הוא גם מרכיב בסיסי בקידום אתרים, כך שככל שהכתיבה שלכם נוגעת יותר במילות המפתח והביטויים הנכונים, כן ייטב.
צוות הקידום האורגני של אישופ מנוהל על ידי הפרסונות החזקות ביותר בתחום הקידום האורגני בארץ וישמחו לייעץ לכם בנושא קידום אורגני של האתר שלכם, לתת לכם תובנות ולהציע לכם את השירות המקצועי שלנו.
אם עדיין אין לכם אתר למכירת בגדים באינטרנט, בניית אתר מכירתי באישופ מאפשר לכם לקבל את כל השרות תחת קורת גג אחת – יש אצלינו צוות מקצועי של מעצבים, מפתחים, משווקים מהטובים ביותר שישמחו להיות פה בשבילכם. צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.
פתיחת חנות בגדים אינטרנטית – המומחים שלנו מייעצים לכם מהן שיטות העבודה המומלצות
כשאתם מתכוננים להשיק את חנות הבגדים המקוונת שלכם, פעלו בהתאם לשיטות מומלצות אלה שיעזרו לכם לשמור על העסק שלכם במסלול הנכון.
פשטו את אופן הניווט באתר.
אם אי פעם לחצתם על תפריט נפתח באתר ומצאתם את עצמכם מבולבלים מתפריטים בתוך תפריטים, אתם לא לבד. תפריטים ענקיים ומורכבים יכולים להיות ממש מבלבלים, ולהפחיד לקוחות לפני שבכלל תהיה להם הזדמנות לראות את המוצרים שלכם ולהתרשם מהם.
כאשר יש לכם ספק, תפריטים פשוטים הם תמיד הטובים ביותר. צמצום המיקוד לנקודות המפתח, גם אם המשמעות היא קטגוריות מוצרים בודדות.
הכינו את תשתית האתר לקידום SEO.
שימוש בטכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש יכול להבטיח שלקוחות פוטנציאליים ימצאו אותכם במנועי החיפוש כאשר הם מחפשים את המוצרים שלכם. מעמוד הבית שלכם ועד תיאורי המוצרים שלכם, ודאו שהתוכן שלכם מקורי ומותאם למילות המפתח והביטויים שמתאימים למוצרים ולמיתוג שלכם.
תוכלו לקרוא וללמוד המון במאמר שלנו בנושא קידום אתרי חנות>>
דאגו לעיצוב וחווית משתמש מעולה.
זה אולי נשמע קצת רדוד, אבל המראה חשוב מאוד באינטרנט, ועיצוב אתר ירוד יכול לעלות לכם יותר ממה שאתם חושבים. כדי לעזור ללקוחות לחזור, ודאו שהעיצוב שלכם מרתק, מגיב ומושך. חשבו על הנעה לפעולה, צ’אטבוטים ותאימות למובייל.
ספקו אפשרויות תשלום פופולריות.
כרטיסי האשראי כבר מזמן שולטים בעולם התשלומים המקוונים, אבל הם כבר לא האפשרות היחידה בשוק. עם אמצעי תשלום חדשים כגון Apple Pay, PayPal וארנקים ניידים, שימוש באמצעי התשלום הבסיסיים אינם מספקים.
התמקדו בפרסום במקומות בהן הקהל שלכם נמצא.
בניגוד לימי הפרסום של פעם, שבהם לקוחות מכל המינים והמקומות ראו פרסומות בטלוויזיה או שמעו אותן ברדיו, שיטות השיווק של היום ממוקדות יותר מאי פעם.
כשאתם רוצים לוודא שכספי הפרסום שלכם הולכים למקום הנכון, במקום לזרוק כסף לפח ולעשות זאת בעצמכם, עבדו עם חברת פרסום מקצועית שיעשו מחקר ויבינו איפה הלקוחות שלכם נמצאים ויעקבו אחריהם לשם, בין אם זה אינסטגרם, גוגל, פייסבוק או אפילו טיקטוק.
לסיכום
פתיחת כל סוג של עסק יכול להוות הימור גדול. שוק הבגדים המקוון הוא מקום טוב להיות בו. עם מגמות עלייה ומודלים עסקיים רבים המאפשרים גמישות (ובמחיר סביר), פתיחת חנות בגדים אינטרנטית יכולה להיות מתכון קל להצלחה. עם גיבוי של פלטפורמה מקוונת מושלמת (אנחנו כאן:)) ותוכנית עסקית חזקה, מעולם לא היה זמן טוב יותר להגשים את חלום חנות הבגדים שלכם.
פלטפורמת אישופ נמצאת בשוק האיקומרס למעלה מ-20 שנה, בנינו עשרות אתרי מכירות בתחום ההלבשה. הפלטפורמה כולה בעברית, טכנולוגית אך פשוטה לשימוש. תוכלו לקבל דרכנו שירות 360 מעלות מקצועי ואדיב – אז למה אתם מחכים?