9 שיטות מומלצות לשיווק ביוטיוב עסק אינטרנטי שמביא מכירות

יוטיוב הוא הרבה יותר מאוסף סרטונים, זוהי פלטפורמת חיפוש עצומה וערוץ חברתי שמסוגל למנף עסק האינטרנטי לגבהים חדשים. בין אם אתם בתחילת דרככם ובין אם אתם מנהלים ערוץ מבוסס, הטמעת אסטרטגיית שיווק נכונה ביוטיוב יכולה ליצור עבורכם קהילה נאמנה, למנף את המכירות ולהצעיד את המותג שלכם קדימה. במאמר הבא תמצאו 9 שיטות מרכזיות שיעזרו לכם להשיג בדיוק את זה: החל מבניית קהל חזק ומעורב, דרך תזמון נכון של סרטונים, ועד שימוש בכלים מתקדמים לאופטימיזציה וקידום. אם אתם מוכנים למנף את פעילות הווידאו שלכם לערוץ מכירות משמעותי, המשיכו לקרוא וגלו כיצד למקסם את הנוכחות שלכם ביוטיוב.
1. התמקדו בבניית קהל
על מנת להרחיב ולהגדיל את ערוץ ה- Youtube לא מדובר רק על העלאת סרטונים, קבלת תנועה ומכירת המוצרים. מדובר בבניית קהל שילווה אתכם לטווח הארוך. עסק אינטרנטי צריך יציבות וזו בדיוק הפעולה שעשה זו.
אם אתם לא שמים את הצרכים של הקהל שלכם במקום הראשון, אז במוקדם או במאוחר, אתם תמצאו את עצמכם עם קומץ צפיות. לכן הדבר החשוב ביותר שעליכם לשים מנגד עיניכם הוא הקהל שלכם והצורך שלו.
אז איך עושים את זה?
-
בססו את האסטרטגיה שלכם על שאלות שעלולות לצוף לקהל שלכם.
-
צרו סרטונים שמשיבים לשאלות אלו (שאלות ותשובות).
-
השיבו תמיד (ובזמן) לתגובות וענו על שאלותיו. גירמו לקהל שלכם להרגיש שאתם שם בשבילו, שאתם מקשיבים לו – עסק אינטרנטי עובד שעות רבות.
-
ערכו סקר ובו תשאלו מה הם היו רוצים לראות בסרטונים הבאים.
-
מומלץ לערוך הדגמה / הדרכה בשידור חי, תוך כדי דאגו תמיד לקרוא את ההערות ולהשיב להן.
-
אל תחשבו על לבנות רשימת קונים. בנו קהילה.
2. עסק אינטרנטי עם תזמון סרטונים
התזמון של העלאת תכני הוידאו שלכם הם מאוד חשובים.
יצירת גאנט לצורכי העלאת הסרטונים לא רק תעזור לכם להיות מאורגנים מבחינת זמנים ולהגדיר תאריכי יעד. זה יאפשר לכם למטב את לוח הזמנים לפרסום לקבלת תפוצה ומעורבות מירביים.
ראשית, עליכם להבין מהם הימים והשעות שהסרטונים שלכם נוטים לקבל יותר צפיות ואינטראקציות. כל עסק אינטרנטי צריך שתהיה לו ראיה לטווח ארוך.
כדי לגלות זאת, אתם יכולים להיכנס לכלי ניתוח של YouTube ולהסתכל על נתוני הקהל שלכם. שם תוכלו לראות מתי הצופים שלכם משתמשים ב- Youtube, נתונים דמוגרפיים אחרים כגון מגדר, מיקום גיאוגרפי וכו’.
נתונים אלו חיוניים מכיוון שבזכותם תוכלו לתזמן את הסרטונים שלכם על מנת שיופיעו בדיוק כשהם נמצאים בפלטפורמה. לבסוף, אתם יכולים לתזמן את הסרטונים שלכם מראש בסטודיו היוצרים של יוטיוב.
3. בצעו אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש – מגבירות נוכחות של עסק אינטרנטי
אם אתם רוצים שימצאו אתכם ב- Youtube, עליכם לנסות להתברג על מילות מפתח בעלות ערך בתחום שלכם.
מומלץ שתהיה לכם אסטרטגיית SEO בעת העלאת סרטונים, אחרת המתחרים יעברו אתכם ואת זה אתם בטח לא רוצים – כך עסק אינטרנטי יכול למשוך יותר ויותר מבקרים.
מדברי יוטיוב, עליכם להתמקד במקסום הרלוונטיות לנושא (מילות מפתח בכותרות, בתגיות ובתיאור), במעורבות של הצופים שלכם (לייקים, תגובות ושיתוף) ובאיכות התוכן.
לשם כך, עליכם לערוך תהליך מוקפד של SEO:
-
מחקר מילות מפתח
הצעד הראשון הוא למקד מילות מפתח בעלות ערך.
בניגוד לגוגל שעבורו ניתן לראות נתוני מילות מפתח בעזרת מתכנן מילות המפתח, ביוטיוב אין כלי קידום אתרים שיראה לכם נפחי חיפוש
לכן, ההימור הטוב ביותר הוא להסתמך על הצעות החיפוש של Youtube, מגמות כלי המתכנן של Google ונתוני מתחרים.
ראשית, עליכם לערוך חשיבה על רשימת נושאים המבוססת על אסטרטגיית התוכן שלכם. לאחר מכן, בנו רשימה של מילות מפתח אפשריות עבור כל נושא, מומלץ לאגד אותם בטבלת אקסל או גוגל שיטס, על מנת שתוכלו לחזור ולעיין בה בכל עת. כדי לבחור את מילות המפתח החשובות ביותר, הקלידו כמה מילים רלוונטיות בחיפוש של YouTube וראו אילו מילות מפתח מומלצות. אלה יתנו לכם מושג מה אנשים מחפשים.
בנוסף, אתם יכולים להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של Google כדי להשוות מילות מפתח דומות, על מנת לראות אילו הן הפופולריות ביותר.
-
ניתוח מתחרים
יוטיוב היא פלטפורמה תחרותית, ממש כמו גוגל. ביצוע בדיקה ומחקר מתחרים ייתן לכם תובנות והזדמנויות לעלות ולטפס על עמוד תוצאות החיפוש של Youtube.
התחילו באיסוף רשימה של מתחרים, בצעו ניתוח SWOT עבור כל אחד מהם. SWOT כולל פירוט החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים כדי להבין ולהכיר את המתחרים ביחס אליכם. תהליך זה יאפשר לכם להכין אסטרטגיות ורעיונות כדי לקבל יתרון על פני המתחרים שלכם.
-
מיטוב כותרות ותיאורים של סרטונים
עכשיו שאתם יודעים באילו מילות מפתח מומלץ לכם להתמקד, הפכו את הכותרות ותיאורים של הסרטון שלכם לרלוונטיים ככל האפשר לשאילתת החיפוש.
תוכלו לעשות זאת על ידי שילוב מילות המפתח העיקריות, הוספת וריאציות ועל ידי כך שתציינו למי מיועד התוכן (ומכאן החשיבות של מחקר קהלים).
זכרו שהכותרת והתיאור הם הדברים הראשונים שצופים שלכם יקראו, לכן חיוני למטב אותם כדי למקסם את המעורבות.
-
הוסיפו תגיות
Youtube מאפשרת לכם להוסיף לתוכן תגיות, על מנת שהאלגוריתם יבין על מה מדבר הסרטון שלכם.
בעת בחירת תגיות, מומלץ לכלול את מילות המפתח המרכזיות שבחרתם ואת כל מה שרלוונטי לתוכן.
💡 שימו לב:
Youtube עשוי להשעות את הסרטון שלכם אם הוא יגלה שאתם מוסיפים תגיות לא רלוונטיות.
-
הוסיפו לסרטון כתוביות
הדרך הטובה ביותר עבור האלגוריתם להבין את התוכן שלכם היא באמצעות כתוביות. הרי אלגוריתמים עדיין לא יכולים לצפות בסרטונים וכאשר אתם מכניסים קובץ SRT לסרטונים שלכם, אתם נותנים מידע נוסף לאלגוריתם כדי לעבד ולהבין את התוכן שלכם.
כל עסק אינטרנטי המכבד את עצמו ואת לקוחותיו יוסיף כתוביות לסרטונים שהוא מפרסם על מנת להנגיש את התוכן לכמות גדולה יותר של קהלים.
-
הוספת כרטיסי מידע ומסכי קצה
כרטיסי מידע הם בעצם היפר-קישורים (לינקים) של Youtube בעזרתם אתם יכולים להציג תוכן בתור סרטון, פלייליסט, ערוץ או קישור ואתם יכולים להשתמש בהם כדי לשלוח צופים לסרטונים אחרים או לאתר שלכם.
מסכי קצה הם הפאנל האחרון של הסרטון שבד”כ מזמין את הצופה להירשם כמנוי או לצפות בסרטונים נוספים.
מסתבר ששני אלה הם גורמי רלוונטיות ואיכות עבור האלגוריתם. Youtube מעודד את השימוש בשני האלמנטים הללו כדי למקסם את המעורבות וזמן השהות באתר.
-
הוספת תמונה ממוזערת מותאמת אישית
תמונות ממוזערות הן התמונות שאתם רואים כתצוגה מקדימה של סרטוני יוטיוב לפני שאתם לוחצים עליהם.
תמונה ממוזערת טובה יכולה להשפיע באופן דרמטי על הקליקים והתצוגות שתקבלו. למעשה, Youtube אומרת ש- 90% מהסרטונים בעלי הביצועים הטובים ביותר כוללים תמונות ממוזערות מותאמות אישית. זה די ברור שאנשים מחליטים במה לצפות על סמך התמונה הממוזערת.
כשאתם מאמתים את חשבון YouTube שלכם, אתם יכולים להוסיף תמונה מותאמת אישית שמתמרצת אנשים לצפות בסרטונים שלכם. הרזולוציה המומלצת לכך היא 1280×720 פיקסלים, קחו זאת בחשבון לפני עריכת התמונות הממוזערות שלכם וודאו שהיא נראית טוב במכשירים שונים.
4. השלמת הגדרות פרופיל YouTube ושיווק עסק אינטרנטי
כדי להפגין סמכות ואמינות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם (ולאלגוריתם כמובן), עליכם להשלים את הגדרות הפרופיל YouTube שלכם ולשק את העסק האינטרנטי שלכם. פרופיל טוב יבדל אתכם באופן מיידי מחובבנים וישים אתכם בעמדה נהדרת כבר בהתחלה.
להלן האלמנטים השונים שעליכם למטב בפרופיל שלכם:
שם: זהו השם שהצופים שלכם יראו בעת הצפייה בסרטונים. כסטנדרט, אתם יכולים פשוט להשתמש בשם המותג שלכם, אבל אם אתם רוצים להיות יצירתיים, אתם יכולים לתת שם ספציפי יותר לסוג התוכן שאתם מפרסמים.
תמונת פרופיל: גוגל ממליצה להעלות תמונה מרובעת או עגולה בגודל 800×800 פיקסלים. השימוש בלוגו של החברה שלכם יכול להיות מצויין בתור סמל.
כרזה: זוהי תמונה בגודל 2560×1440 פיקסלים המוצגת בחלק האחורי של הפרופיל שלכם. הפכו אותו למושך לעין ובדגש על הויזואליות של המותג שלכם.
תיאור: מדובר על הסבר קצר אודות סוג התוכן שהקהל שלכם ימצא בסרטון. שימו לב שהאלגוריתם של YouTube יסרוק את תיאור הסרטון שלכם, אז נסו לכלול מילות מפתח רלוונטיות ככל האפשר.
טריילר: סרטון קצר (30 עד 60 שניות) שמראה במה עוסק הערוץ שלכם. השתמשו בטריילר כדי לעודד מבקרים להירשם לערוץ.
אתרים וקישורים חברתיים: הוסיפו קישורים לאתר ולפרופילים החברתיים של העסק בסקשן ‘אודות’ בערוץ שלכם. עודדו את הקהל לקיים אינטראקציה עם המותג שלכם בפלטפורמות מרובות.
5. מונטיזציה של ערוץ YouTube שלכם כראוי
זה לא משנה כמה מנויים וצפיות אתה מקבלים מהסרטונים שלכם. אם הם לא הופכים בסופו של דבר ללקוחות בפועל משמע, אתם לא מפיקים רווחים. כשמדברים על מונטיזציה, אין אנו מתכוונים לקבלת הכנסות ממודעות ממומנות, אלא על להוציא את הלידים והמכירות מבין שורות התוכן שאתם מציעים לקהל שלכם.
בשונה מדירוג תוכן בגוגל, יוטיוב עובדת גם כפלטפורמת מדיה חברתית. אתם יוצרים פרופיל, מגדילים את כמות המנויים ומעלים סרטונים.
זה אומר: שאתם מוכרחים לשלב קישורים בצורה חכמה על מנת להוציא את הצופים מיוטיוב, כך שיעברו לאתר שלכם וירכשו.
איך תעשו זאת? לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהקהל שלכם:
-
כשאתם מציגים את המוצרים שלכם בסרטונים, שלבו קישורים למוצרים לרכישה באתר שלכם. הזכירו זאת בסרטון, כדי לכוון את הצופים לרכישה.
-
צרו תוכן שיעזור לאנשים לקבל החלטת קנייה (ביקורות על מוצרים, סקירת מוצרים, 10 המובילים), ושלבו קישורים למוצרים שלכם, כאשר הם רלוונטים לנאמר.
-
צרו סרטונים למכירת מוצרים משלימים ללקוחות הנוכחיים שלכם.
-
תוך כדי סרטון, שלחו אנשים לאתר שלכם ושלבו כרטיס מידע עם קישור כדי להקל עליהם לעשות זאת.
-
פרסמו סיפורים אמיתיים של הלקוחות שלכם, הציגו את הסיפור שלהם, איך המוצר שלכם עזר להם ומה אנשים צריכים לעשות כדי להצליח להשיג את המוצר.
-
טיפ אחרון – שלבו תמיד קריאה לפעולה. חשוב לומר לצופים שלכם מה עליהם לעשות אם הם נהנו מהסרטונים שלכם. בין אם להירשם כמנוי לערוץ שלכם, להשאיר תגובה או לעבור לאתר שלכם. עליכם לשלב את הקריאות לפעולה כחלק מהסרטונים שלכם ובתיאור.
הרעיון הוא לא בהכרח למכור את המוצרים שלכם בצורה אגרסיבית, אלא לבנות את המותג שלכם כמקור לסרטונים איכותיים המספקים פתרונות. אתם לא מעוניינים שהגולשים יצפו בסרטונים שלכם, יצאו ולא יחזרו. אתם רוצים שהם יתמכו בכם ויכניסו לתודעתם שאתם מציעים מוצרים מעולים.
6. יצירת פלייליסטים על מנת לעודד צפייה בסרטונים נוספים
אם אתם מוצאים את עצמכם יוצרים תוכן לסרטונים שנכללים באותה קטגוריה, אז כדאי שתצרו רשימת השמעה (פלייליסט). פלייליסטים לא רק מעודדים את הצופים לצפות בסרטונים נוספים, הם גם מגדילים את זמן הצפייה הכולל בערוץ שלכם, דבר שהופך אותו לאטרקטיבי יותר בעיני האלגוריתם.
עסק אינטרנטי ירצה גם להעביר מבקרים מערוץ היוטיוב אל אתר המותג הראשי על מנת לעודד את המבקרים לבצע יותר פעולות.
אבל מה בעצם הופך פלייליסט למוצלח?
ובכן, בהתחשב בעובדה שהסרטונים שלכם יופעלו אחד אחרי השני באופן אוטומטי, צריך שתהיה התקדמות הגיונית של תכנים. אתם יכולים למשל לפרסם מדריכים מרמות מתחילים למתקדמים או לחלק סרטון ארוך לפרקים קטנים יותר. חשבו תמיד מה הקהל שלכם ירצה לראות אחרי הצפייה בסרטון הראשון ופעלו בהתאם.
7. שיתוף פעולה עם ערוצים אחרים או מובילי דעת קהל
בהתחשב בכך ש- 49% מהקונים באינטרנט נוטים יותר לסמוך על המלצות של מובילי דעה, שיווק משפיענים הוא יותר מסתם טרנד, זוהי אסטרטגיה לגיטימית להרחבת המודעות למותג שלכם.
ב- Youtube, ניתן למנף את אתר האיקומרס שלכם על ידי שיווק משפיענים במספר דרכים. לדוגמה:
-
בקשו ממוביל הדעה לתת חסות למוצר שלכם באופן שמשתלב עם שאר הסרטון. ספקו קוד הנחה ייחודי כדי שתוכלו למדוד עד כמה הקמפיינים האלה צלחו או שניתן יהיה לשפרם בהתאם.
-
שתפו פעולה עם משפיענים וצרו יחד סרטון מיוחד. זה ישים את המותג שלכם מול קהל המשפיענים באופן טבעי יותר.
-
העניקו את המוצרים שלכם במתנה למשפיען, תנו לו להרגיש את יתרונותיו ואז בקשו את חוות דעתו. אם הוא מרוצה מהמוצר, בקשו ממנו לייצר סרטון המלצה או סקירת מוצר שתוכלו להשתמש בו לשיווק שלכם.
בעת בחירת משפיענים, אל תשכחו שהם חייבים לעמוד בשלוש דרישות:
-
הם צריכים להיות רלוונטיים לנישה שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים חלקי מחשב, משפיען גיימר מתאים בהחלט, מכיוון שהוא פונה לאותו קהל כמו הקהל שלכם.
-
משפיען שיש לו מספיק עוקבים, ז”א קהל מספיק גדול כדי שיהיה שווה את ההשקעה.
-
משפיען שיש לו קהל מעורב שיוצר אינטראקציה. אם המשפיען לא מצליח באמת להשפיע, אז מה עשינו?
שיתופי פעולה תורמים ישירות לעסק שלכם ויכול לעשות שינוי משמעותי בכל עסק אינטרנטי הקיים. שיתופי פעולה פותחים ׳דלתות׳ נוספות ומאפשרות פעולות שלא ניתן לבצע לבד.
8. פרסום ממומן ביוטיוב
השקעה במודעות Youtube היא רעיון מצוין, במיוחד עבור עסקאינטרנטי שיש לו אתר מסחר.
הסיבה: התחרות נמוכה יותר.
בשונה ממודעות פייסבוק, הפרסום ביוטיוב לאתרי איקומרס זול יותר, קל יותר לניתוח, ואין סיכון שיוטיוב ישעו לכם את החשבון. אך כדי ליצור סרטון טוב בצורה מהירה, יש מספר דברים מינימליים שתצטרכו:
-
צילום של המוצר. אל תשקיעו בזה יותר מדי בתור התחלה.
-
תסריט וידאו כתוב היטב.
-
אמן קריינות איכותי לקריינות התסריט.
-
עורך וידאו כדי להרכיב הכל לסרטון אחד.
הכוח האמיתי של סרטוני היוטיוב הוא בקופירייטינג של התסריט הכתוב. אם אתם לא ממש חזקים בקופי ולא ממש יודעים איך לעשות כדי לכתוב קופי מנצח, מומלץ שתשכרו איש מקצוע בתחום שיכתוב זאת עבורכם.
בדקו מספר סרטונים שיצרתם, עד שתראו שאחד הסרטונים שלכם מקבל הרבה יותר אינטראקציות וצפיות מהשאר. אז, השקיעו בהפקת וידאו איכותית עבורו והתוצאות ידברו בעד עצמן.
יצירת מודעות אינה מורכבת כפי שאתם בוודאי חושבים. בדיוק כמו עם פלטפורמות פרסום אחרות, אתם צריכים לעשות ניסיונות עד שאתם מוצאים את נוסחת הקסם.
על קצה המזלג: סוגי קמפיינים הניתנים לפרסום ביוטיוב
-
Skippable (ניתן לדילוג)
אורך הסרטון המומלץ – 30 שניות (כדי לשלם על צפייה מלאה), ניתן לקדם גם קצר או ארוך יותר.
מתי ניתן להעביר הלאה את הוידאו – לאחר 5 שניות.
מתי מופיע – לפני / באמצע / אחרי הסרטון שבחרנו לראות ביוטיוב.
כיצד נשלם – CPV תשלום של צפיה מלאה של 30 שניות או סרטון מלא (של פחות מ 30 שניות). התשלום יבוצע לאחר 30 שניות בסרטון שארוך יותר מ 30 שניות (לדוגמא סרטון של דקה).
באיזה קמפיין ניתן לקדם אותו – בעיקר קמפיין מודעות ולידים.
איפה מופיע – מודעות מוזרמות שניתן לדלג עליהן מופיעות בדפי הצפייה של YouTube, באתרים ובאפליקציות הפועלים כשותפי הווידאו של Google.
-
Non-Skippable (לא ניתן לדילוג)
אורך הסרטון המומלץ – 15 שניות.
מתי ניתן להעביר את הוידאו – לא ניתן להעביר אותו.
מתי מופיע – לפני / באמצע / אחרי הסרטון שבחרנו לראות ביוטיוב.
כיצד נשלם – CPM עלות ל- 1000 חשיפות וידאו.
באיזה קמפיין ניתן לקדם אותו – בד”כ קמפיין מודעות למותג.
איפה מופיע – מודעות מוזרמות שאינן ניתנות לדילוג מופיעות בסרטוני YouTube ובאתרים ובאפליקציות הפועלים כשותפי הווידאו של Google.
-
Bumper
אורך הסרטון המומלץ – 6 שניות או פחות.
מתי ניתן להעביר את הוידאו – לא ניתן להעביר.
מתי מופיע – לפני / באמצע / אחרי הסרטון שבחרנו לראות ביוטיוב.
כיצד נשלם – CPM – עלות ל- 1000 חשיפות וידאו.
באיזה קמפיין ניתן לקדם אותו – בקמפיין של מודעות למותג ותפוצה.
איפה מופיע – מודעות במפר מופיעות בסרטוני YouTube, באתרים ובאפליקציות הפועלים כשותפי הווידאו של Google.
🎯 טיפ אישופ:
הגדרות הקמפיין שרשמנו לעיל נשמעים לכם כמו סינית? אל דאגה, אנו פה על מנת להעלות עבורכם קמפיין יוטיוב מוצלח ועם כל ההגדרות הנדרשות! ב- Eshop יש לנו מחלקה המוקדשת כל כולה לשיווק ממומן ואורגני בפלטפורמות הפרסום השונות והמגוונות. צרו איתנו קשר בטופס הנ”ל ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים.
9. ניתוח נתונים
חלק מהעניין בהתחלה זה להתנסות, להיכשל ולראות מה עובד. אחרי שהשקעתם מאמצים מרובים ב- Youtube כדי לבנות את הערוץ שלכם ולהגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם, הגיע הזמן להעיף מבט ולנתח את נתוני הערוץ. קביעת המדדים החשובים שלכם תלויה ביעדים שלכם אבל באופן כללי, אתם תמיד צריכים לראות עליה בצפיות, כמות הנרשמים למנוי וכמות התנועה מיוטיוב לאתר המכירה שלכם.
איך בודקים את זה?
עברו אל Youtube Analytics כדי לעקוב אחר נתוני הערוץ שלכם, ביצועי סרטונים ספציפיים ונתוני הקהל שלכם. הנה כמה מדדים שכדאי לשים לב אליהם:
זמן צפייה: הסכום הכולל (בדקות) שהקהל בילה בצפייה בסרטונים שלכם. אתם יכולים לראות איזה סרטונים מקבלים יותר תשומת לב ובהתאם לכך תוכלו לשכפל את ההצלחה הזו עם תוכן דומה בעתיד או שתוכלו להחליט להשתמש בו בהמשך למודעות פרסום ממומנות. זכרו שזמן הצפייה הוא גורם דירוג, אז נסו לכוון גבוה ככל האפשר.
מקורות תנועה: אתם יכולים לראות מהיכן הצופים שלכם מגיעים ולהבין אילו פרסומים משיגים את התוצאות הטובות ביותר.
דמוגרפיה: בלשונית הקהל של דף ניתוח הנתונים, תוכלו לצפות בגיל ובמין של הצופים שלכם. הנתונים הדמוגרפיים יעזרו לכם להבין איזה סוג של אנשים צופים בסרטונים שלכם באופן קבוע ובהתאם לכך תוכלו לייצר מסרים מתאימים.
מיקום גיאוגרפי: האם יש צופים ממדינות אחרות שצורכים את התוכן שלכם? אם כן, בדקו אם הם מגיעים ממדינות עם שפה מסוימת והגדירו אפשרויות לכתוביות מותאמות בסרטונים שלכם עבורם.
דוח מעורבות: ראו אילו סרטונים משיגים את האינטראקציות הרבות ביותר ואילו משיגים לכם תוצאות טובות יותר. ניתן גם לראות אילו כרטיסי מידע, פלייליסטים ומסכי קצה הם המוצלחים ביותר.
בסופו של דבר, יעדי השיווק שלכם הם החשובים ביותר. כמה ROI אתם צריכים? כמה מכירות בחודש אתם צריכים להשיג כדי להיות רווחיים? כמה תנועה אתם צריכים לקבל מיוטיוב כדי להגיע ליעדי המכירות שלכם? אין דרך אחת שמתאימה לכולם לצורכי מדידת הצלחה.
חשוב גם לבדוק את התנועה המגיעה מתוך ערוץ היוטיוב אל אתר המותג, הרי עסק אינטרנטי רוצה להגביר מכירות – כך ערוץ היוטיוב יכול לתרום לעסק.
צרו את ערוץ היוטיוב שלכם עוד היום! הזמן הטוב ביותר ליצור ערוץ Youtube היה בעת הקמת החנות האינטרנטית שלכם. הזמן השני הכי טוב הוא בדיוק עכשיו.




