הדרכים להשגת חוות דעת חיוביות לעסק האיקומרס שלכם

ביקורות חיוביות מלקוחות הן חלק מאוד חשוב על מנת לבנות עסק איקומרס מצליח ולכן כל ביקורת המגיע מצד לקוח היא חשובה. הן עוזרות לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים, לשפר את הדירוג במנועי החיפוש ולהגדיל את המכירות. אנו מעוניינים לשתף עמכם סוד של איך תגרמו ללקוחות שלכם להשאיר ביקורות חיוביות?
תעשו ללקוחות האונליין שלכם חיים קלים בכתיבת חוות דעת
לקוחות נוטים יותר להשאיר חוות דעת אם זה מהיר וקל לעשות זאת. ודאו שהאתר שלכם יש הוראות ברורות כיצד להשאיר ביקורת ותוודאו שהתהליך שהלקוחות צריכים לבצע אכן פשוט וקל.
אל תהססו לשלוח ללקוחות שרכשו הודעות דוא”ל להמשך טיפול
לאחר שהלקוח מבצע רכישה, שלחו הודעת דוא”ל המבקשת ממנו להשאיר חוות דעת. הקפידו לכלול קישור לדף המוצר שבו הם יכולים להשאיר ביקורת והציעו תמריץ, כמו הנחה על הרכישה הבאה שלהם.
תנו ללקוחות שלכם שירות יוצא דופן
לקוחות נוטים יותר להשאיר ביקורות חיוביות אם הייתה להם חוויה חיובית עם צוות שירות הלקוחות שלכם. ודאו שהצוות שלכם חדור מוטיבציה, מגיב, יעיל וידידותי. אנו ממליצים שתחברו באתר שלכם קו טלפון וירטואלי, דרכו תוכלו להאזין לנציגי השירות בפעולה על מנת לייעל ולשפר כל הזמן. שירות הוא פקטור מספר אחד כדי להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים.
הציעו תמריצים שווים
הציעו ללקוחות תמריץ קטן, כמו קוד הנחה או משלוח חינם, או אפילו מתנה בקנייה הבאה שלהם באתר, בתמורה להשארת חוות דעת. זה יכול להיות מניע רב עוצמה עבור לקוחות לקחת את הזמן לכתוב ביקורת.
תמיד תגיבו לביקורות – חיוביות ושליליות
כאשר לקוחות משאירים חוות דעת, קחו את הזמן להגיב להן. תקצו אנשי צוות אחראים לתגובות, על מנת שלא יתפספס. זה מראה שאתם מעריכים את המשוב שלהם ומחויבים לספק שירות לקוחות מעולה. הקפידו להודות להם על הסקירה שלהם, להתייחס לכל חשש או בעיה שהם עשויים להעלות ולהציע פתרון במידת הצורך. חשוב להציע פתרון הגיוני שאתם בטוחים שהלקוח יצא שבע רצון.
מנפו ביקורות במדיה חברתית
עודדו לקוחות להשאיר ביקורות בערוצי המדיה החברתית שלכם, כמו פייסבוק או אינסטגרם. שתפו ביקורות חיוביות בדפי המדיה החברתית שלכם והשתמשו בהן כדרך לקדם את המוצרים שלכם ולקיים אינטראקציה עם לקוחות.
היו ביקורתיים כלפי עצמכם ושאפו לספק מוצר מושלם
בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לקבל ביקורות חיוביות היא לספק מוצר טוב. אם לקוחות אוהבים את המוצר שלכם ויש להם חוויה חיובית עם המותג שלכם, סביר יותר שהם ישאירו ביקורת חיובית. שאפו תמיד לספק מוצר מדהים.
קבלת ביקורות חיוביות מלקוחות אתר הסחר שלכם היא בהחלט חיונית לבניית אמון, שיפור הנראות שלכם במנועי החיפוש והגדלת המכירות. על ידי כך שתקלו במקסימום על לקוחות להשאיר ביקורות, תתנו שירות לקוחות יוצא דופן, תציעו תמריצים, תענו לכל הביקורות, פרסמו ביקורות חיוביות במדיה חברתית והיו תמיד עם יד על הדופק על מנת לספק מוצר הכי טוב שיש. ככל שתעודדו את הלקוחות להשאיר משוב חיובי אתם בעצם תעזרו לעצמכם להצמיח את העסק הדיגיטלי.

היכן כדאי לכם להציג חוות דעת לאפקטיביות מרבית?
הצגת חוות דעת במקום הנכון יכולה להשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות שלהן. יש כמה מקומות מרכזיים שכדאי לשקול להציג בהם את חוות הדעת כדי להשיג השפעה מרבית.
דפי מוצרים – הוסיפו ביקורות לדפי המוצרים הרלוונטיים שלהם, לצד כל תיאור מוצר, כדי שלקוחות יוכלו לעיין בנקודות מבט של אנשים אחרים שהיו להם את אותן התלבטויות כמו שלכם.
דף הבית – עמוד הבית הוא הפנים של האתר שלכם. הצגת מבחר של ביקורות חיוביות בדף הבית שלכם יכולה לעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים כבר מההתחלה. שקלו להציג קרוסלה של ביקורות או מדור המוקדש כולו להמלצות של לקוחות (אודות כוחן של המלצות לקוח עבור אתרי איקומרס תוכלו לקרוא במאמר כאן).
דף תשלום – הצגת ביקורות חיוביות בעמוד הצ’ק אאוט יכולה לעזור להפחית את נטישת עגלת הקניות על ידי כך שאתם בעצם נותנים הוכחה חברתית לכך שהמוצרים שלכם איכותיים ואמינים רגע לפני שהלקוחות מוציאים את כרטיס האשראי. זה בוודאות ייתן ללקוחות דחיפה אחרונה להשלמת הרכישה שלהם.
תוצאות מנועי חיפוש – בתוצאות עשירות (על ידי הטמעת סכמה), הם יכולים לכלול דירוגי כוכבים וכמות הביקורות במספר. זה יכול לעזור לשפר את שיעור ההקלקות שלכם ולהביא יותר תנועה לאתר.
מדיה חברתית – שיתוף ביקורות חיוביות בערוצי המדיה החברתית שלכם יכול לעזור להרחיב את התפוצה שלכם ולהביא לקוחות חדשים. שקלו ליצור פוסטים במדיה החברתית הכוללים המלצות של לקוחות או לשתף צילומי מסך של ביקורות חיוביות.
שיווק בדוא”ל – מומלץ להשתמש בביקורות של לקוחות בקמפיינים של שיווק בדוא”ל. זה יכול בהחלט לעזור להגדיל את המכירות ולבנות אמון עם הנמענים שלכם. שקלו לכלול מקטע בהודעות הדוא”ל שלכם כולל המלצות של לקוחות או קישור לדף ביקורות המוצרים שלכם.
הצגת חוות דעת של לקוחות במקום הנכון יכולה להשפיע באופן משמעותי על האפקטיביות שלהן. על ידי הצבת ביקורות באופן אסטרטגי בדפי המוצרים, בדף הבית, בדף התשלום, בתוצאות מנועי החיפוש, במדיה החברתית ובקמפיינים השיווקיים בדוא”ל שלכם, תוכלו למנף את העוצמה של תוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי לבנות אמון עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות.
בפלטפורמת e-shop ניתן למצוא שיטות רבות להצגה חיובית של חוות דעת מלקוחות, כך שתוכלו להשתמש בכלי הזה למינוף המכירו באתר האיקומרס שלכם. נשמח לשמוע מכם ולייעץ.


