היום שאחרי עליית האתר לאוויר

אז הקמתם אתר סחר חדש – מזל טוב והמון הצלחה!
חיברתם את האתר לפני עלייתו לאוויר של לכל המערכות הטכניות: לחברת סליקה, חברת שילוח, מערכת ניהול ההזמנות של העסק ועוד…
גם בניתם את האתר דרך חברה מסודרת לבניית אתרים שבנתה לכם אתר מעוצב ברמה גבוהה ויפה.
עד כה עמדתם במטרות שהצבתם לעצמכם – החלום הגדול של הקמת אתר איקומרס שיעבוד בשבילכם בלי שתצטרכו לעשות או להשקיע יותר מדי (או לפחות זה מה שהרבה אנשים חושבים שיקרה)… אבל מה עכשיו? אתם מתרגשים ונפעמים והאמת שדי בצדק – להיכנס לעולם הדיגיטל זה בהחלט מסעיר ומרגש. אבל מה עכשיו ביום שאחרי? מה אתם צריכים לעשות כדי שהאתר הזה יחזיר את ההשקעה ויביא לכם כסף? והאם הוא בכלל מוכן עבור הגולשים, איך אפשר לדעת ומה צריך לעשות?
יש הרבה דברים שכדאי שתקחו בחשבון ‘ביום שאחרי’ ובדיוק לצורך מטרה זו, החלטנו לכתוב את המאמר הנ”ל, כדי לעשות לכם קצת סדר ולהביא אתכם למציאות. כמובן שאנו לא מתכוונים לנפץ לכם את החלום הגדול אלא לנפץ אך ורק את האשליות הלא הגיוניות ולעזור לכם בדרך למטרה הנכספת. המשיכו לקרוא ותקבלו את כל התובנות בנושא.
בדיקת האתר מבחינת נראות ופונקציונאליות
לפעמים האתר יכול להיראות יפה מבחינה חיצונית אך לחיצה על האלמנטים השונים כמו כפתורי התפריט העליון, קישורים שונים, שליחת טפסים ועוד, מראה לכם שיש הרבה דברים שיש לסדר ושגם אם האתר עלה לאוויר זה לא אומר שהוא מוכן עבור הגולשים.
גם אם חברת בניית האתר עשתה תהליך QA ובדקה שתהליך הרכישה עובד תקין, בתור בעלי העסק ואלו שהאתר הזה הוא “הבייבי” שלהם אנו ממליצים לכם לבצע כמה פעולות בעצמכם, כדי לבדוק אם יש תיקונים להעביר לחברת בניית האתר. בשלב הזה הם גם לא אמורים לבקש מכם תשלום נוסף על העבודה, כך שככל שתמהרו כך ייטב.
אז מה כדאי שתבדקו?
כאשר אתר עולה לאוויר, הכרחי לבצע בדיקות איכות ופונקציונליות כדי להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים הרצויים ומספק חוויית משתמש חלקה.
לצורך העניין הכנו לכם רשימה של כמה תחומים מרכזיים שיהיה עליכם לבדוק על מנת לוודא שהאתר יתפקד כמו שצריך:
🎯 טיפ אישופ:
פתחו קובץ וורד או גוגל דוקס ורשמו לכם על גבי המסמך את כל הבעיות שאתם עלולים לגלות הדורשים תיקון. צרפו צילומי מסך ברורים ולינקים לעמודים הרלוונטיים, על מנת שצוות הפיתוח של האתר יבין במהירות מה דורש תיקון ותחסכו לעצמכם תהליכי “פינג פונג” מיותרים ומתישים.
תאימות בין דפדפנים
בדקו איך האתר עולה בדפדפנים שונים (Chrome, Firefox, Safari וכו’) וודאו שהוא מוצג כראוי ומתפקד כראוי בכל אחד מהם. שימו לב לבעיות פריסה ורכיבים שבורים.
רספונסיביות
בדוק את הרספונסיביות של האתר במכשירים ובגדלים שונים של מסכים, כולל מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים (הכי קריטי כשמדובר באתרי סחר). ודאו שהתוכן מתאים את עצמו היטב לרזולוציות מסך וכיוונים שונים ושכל התכונות והפונקציות נגישות ושמישות.
ניווט וקישורים
חשוב, חשוב ועוד פעם חשוב! ודאו שכל התפריטים, הקישורים והלחצנים של הניווט פועלים כראוי. בדקו קישורים פנימיים וחיצוניים כדי לוודא שהם מפנים את המשתמשים לדפים המיועדים או למקורות חיצוניים. ודאו שמבנה האתר וההיררכיה הגיוניים ומאפשרים ניווט קל. הבדיקה הזו חשובה הן מנקודת מבט של הגולש והן מנקודת המבט של מנועי החיפוש.
בדיקת טפסים באתר
בדקו את כל הטפסים הקיימים באתר כמו טפסי יצירת קשר, טפסי הרשמה לניוזלטר או אחר. ודאו שמשתמשים יכולים לשלוח את הטפסים בהצלחה ושהודעות שגיאה מתאימות מוצגות עבור קלט לא חוקי או חסר. בידקו שרק השדות שחשוב שיהיו בגדר חובה מוגדרים כך, וודאו שאין שדות מיותרים.
זמני טעינה של האתר והעמודים השונים
עקבו אחר ביצועי האתר ומהירות הטעינה. זמני טעינה איטיים יכולים לתסכל משתמשים ולהוביל לשיעורי יציאה מדף כניסה גבוהים. מטבו תמונות (במידה וזה לא נעשה בעת בניית האתר, יהיה עליכם לעשות זאת בעצמכם, למשל תבדקו שהתמונות במשקל שאינו כבד מדי), מזערו קבצי CSS ו- JavaScript והשתמשו בטכניקות אחסון במטמון לשיפור המהירות הכוללת.
דיוק התוכן באתר
סקרו את כל תוכן האתר מבינת נכונות התוכן הכתוב, דקדוק, שגיאות איות, גודל הפונטים וסוג הפונט כך שיהיה אחיד. ודאו שהטיפוגרפיה, הכותרות, הפסקאות והתמונות מיושרות כראוי ונוח לקרוא אותם. ודאו שכל קבצי המדיה, כגון תמונות או סרטונים, מוצגים כראוי ופועלים בצורה חלקה.
פונקציונליות של רכיבים אינטראקטיביים
כשאנו מדברים על רכיבים אינטראקטיביים אנו מדברים על רכיבים דינמיים כמו קרוסלות, סליידרים ותפריטים נפתחים. ודאו שהם פועלים כמתוכנן ואין בהם שגיאות לא צפויות.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
קידום האתר הינה השקעה לטווח ארוך והיא מורכבת מלא מעט פעולות. אין אנו מצפים כמובן שתדעו לבצע קידום אורגני, לשם כך יש בעלי מקצוע. מה שכן אתם יכולים לעשות זה לבדוק רכיבים בסיסיים שמשפיעים מיידית לחיוב או לשלילה על איך גוגל יקרא את האתר שלכם מבחינת SEO כולל תגיות מטא, כותרות העמודים, כתובות URL. ודאו שהם מותאמים כראוי כדי לשפר את הנראות של האתר בתוצאות מנוע החיפוש ולשפר את התנועה האורגנית.
תגיות מטא – וודאו לייצר תבנית כך שבכותרת ותיאור המטא יופיע שם המוצר או הקטגוריה ושם המותג שלכם. בהמשך הביא מומחה קידום אורגני שידע לבצע אופטימיזציה נוספת וליצור עבורכם תגיות מטא ייחודיות לכל עמוד.
כותרות העמודים – כדאי לוודא שכותרות העמודים קצרות ורלוונטיות למוצרים בעמוד.
כתובות Url – מומלץ שתעשו בדיקה רנדומלית כדי לוודא שהכתובות אחידות מבחינת נראות, או באנגלית או בעברית ושהן קצרות ומתארות את מה שיש בעמוד. מומלץ שלא יהיו אותיות וסימנים לא ברורים בכתובות ה- URL.
תאימות לנגישות
ודאו שהאתר פועל בהתאם להנחיות נגישות כך שיתאים למשתמשים בעלי מוגבלויות. בדקו אם יש טקסט חלופי מתאים בתמונות, ניגודיות צבעים מספקת, תמיכה בניווט באמצעות לוח המקשים ותכונות נגישות אחרות.
בדיקה נוספת של תהליך הרכישה
גם אם חברת הבנייה וגם אתם כבר ביצעתם בדיקה של תהליך הרכישה לפני עליית האתר לאוויר, מומלץ לבצע זאת בשנית לאחר העלייה לאוויר, הבדיקה כוללת תהליך מלא של הוספת מוצרים לסל הקניות, ביצוע כל שלבי תהליך הרכישה, רכישה בפועל, קבלת המייל ומעקב אחר תהליך המשלוח כמו קבלת מייל עדכון סטאטוס המשלוח, קבלת המשלוח בזמן ועוד…
על ידי ביצוע בדיקות איכות ופונקציונליות מקיפות כפי שאנו ממליצים לכם, תוכלו לזהות ולטפל בכל בעיה או חוסר עקביות שעלולים להפריע לביצועי האתר או לחוויית המשתמש. זכור לתעד ולתעדף כל באג או שיפור שנמצא, המאפשר חידוד מתמשך של איכות האתר לאורך זמן.
🧐 שימו לב:
גם אם האתר לא מושלם, גם אם אין בו עדיין את כל המוצרים שתרצו להציע, חשוב שוודאו שהפונקציונליות העיקרית הרשומה כאן לעיל מתקיימת, את כל השאר תוכלו לבצע ולהתאים בד בבד בהמשך ותוך כדי עבודהה על תהליכי האתר ושיפורו.
רוצים לדעת איך להקים אתר מכירות ולהפיק ממנו רווחים יפים? צוות הייעוץ שלנו זמין לכם לכל שאלה.
למה חשוב להקצות תפקיד מנהל אתר ואיך בוחרים?
מינוי מנהל אתר עבור אתר הסחר שלכם הוא חיוני לתפעול חלק ולהצלחה של העסק הדיגיטלי שלכם. אז למה התפקיד הזה כל כך הכרחי, למה אי אפשר לתת משימות אתר לאחד מאנשי צוות החברה העוסקים בין היתר בדברים אחרים?
אתר סחר הוא חנות סניף לכל דבר, הכוללת מלאי, תפעול שוטף ועוד… זה בלתי אפשרי לנהל אתר סחר בו זמנית עם תפקידים אחרים, זה מיועד לכישלון בצורה הזו.
על מה מנהל אתר סחר צריך להיות אחראי?
מנהל אתר סחר מפקח על הפעילות השוטפת של האתר ומוודא שכל הרכיבים מתפקדים כראוי. הוא צריך לנהל רישומי מוצרים, מלאי, תמחור, הנחות ומבצעים. הוא מטפל גם בעיבוד הזמנות, שערי תשלום, משלוח ושירות לקוחות.
כמו כן, מנהל אתר המסחר אחראי על ניהול ועדכון תכני האתר, לרבות תיאורי מוצרים, תמונות, פוסטים בבלוג וכל מידע רלוונטי אחר. הוא מבטיח שהתוכן מדויק, משכנע ומותאם למנועי חיפוש. לא כל מנהלי האתר הם בעלי יכולות קידום אורגני, לכן זה לא אומר שעליכם לפסול אדם שנראה לכם מתאים לתפקיד אך ללא ידע בתחום זה. אתם יכולים בהחלט ואפילו מומלץ לעבוד מול ספקים חיצוניים בתחום השיווק והקידום כאשר מנהל האתר יהיה איתם בקשר שוטף ויעמוד על המשמר כך שהדברים מתבצעים.
במידה ומדובר על אתר גדול ומאוד פעיל, כל נושא השיווק צריך להיות מוקצה לתפקיד נפרד נוסף – מנהל שיווק האתר.
בנוסף, מנהל האתר מתמקד באופטימיזציה של יחס ההמרה באתר, במטרה להפוך מבקרים ללקוחות. הוא מנתח את התנהגות המשתמשים, מיישם בדיקות A/B ומקבלים החלטות מונחות נתונים כדי לשפר את עיצוב האתר וחוויית המשתמש. זה כולל אופטימיזציה של תהליכי תשלום, הפחתת נטישת עגלת קניות ושיפור הביצועים הכוללים באתר.
במקרים מסוימים, מנהל אתר הסחר ממלא תפקיד מכריע ביישום אסטרטגיות שיווק כדי להניע תנועה ולהגדיל את המכירות. הוא משתף פעולה עם צוות השיווק כדי לבצע קמפיינים, ליצור דפי נחיתה ולעקוב אחר מחווני ביצועי מפתח (KPI) כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק.
בחירת מנהל אתר מתאים, שישמש כמנהל אתר איקומרס שלכם, דורשת שיקול דעת ואבחנה. מהם הדברים שכדאי לכם לקחת בחשבון על מנת לבחור נכון?
ניסיון ומיומנויות
חפשו מועמדים בעלי ניסיון רלוונטי בניהול אתרי מסחר אלקטרוני. הם צריכים להיות בעלי הבנה חזקה של ההיבטים הטכניים של הפעלת חנות מקוונת, כולל מערכות ניהול תוכן, עגלות קניות וכלי ניתוח. בנוסף, הם צריכים להיות בעלי הבנה לפחות בסיסית בקידום אתרים, ניהול קמפיינים ממומנים, ניתוח וניהול קשרי לקוחות. גם אם הוא לא זה שיצטרך לבצע את עבודת הקידום והשיווק בפועל, חשוב שהוא יהיה בעניינים ושתהיה לו הבנה.
יכולות פתרון בעיות
מנהל אתר מתאים צריך להפגין כישורי פתרון בעיות חזקים. אתרי מסחר אלקטרוני נתקלים לעיתים קרובות בבעיות טכניות, פגיעויות אבטחה או אתגרי ביצועים. מנהל האתר צריך להיות מיומן בזיהוי ופתרון בעיות אלה במהירות כדי למזער הפרעות לאתר ולהבטיח חוויית משתמש חלקה. חשוב שיהיו לו תכונות אופי של חדות, רוגע פנימי וזריזות תגובה.
תשומת לב לפרטים
ניהול אתר מסחר אלקטרוני דורש תשומת לב קפדנית לפרטים. מנהל האתר צריך להיות מדוקדק, מסוגל לנהל במדויק את פרטי המוצר, לפקח על רמות מלאי ולהבטיח תמחור מדויק ומבצעים.
תקשורת ושיתוף פעולה
תקשורת יעילה ושיתוף פעולה הן תכונות חיוניות עבור מנהל האתר. הוא צריך להיות מסוגל לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותים אחרים כמו שיווק, עיצוב, פיתוח ותמיכת לקוחות, כדי ליישר יעדים, להחליף מידע ולטפל בכל בעיה או דרישה במהירות. שוב שלא יהיו לו באופי תכונות כמו: אגו, עקשנות או חוסר רצון לתקשר. יש סוגים של אנשים שמעוניינים להיות רק מול מחשב במשך כל היום ולא לתקשר. מנהל אתר אמנם נמצא מול מחשב רוב שעות היוםמ אך עליו לדעת לתקשר עם הצוותים הנוספים המעורבים בתהליכים המתבצעים באתר.
גישה אנליטית ומונחית נתונים
מנהל אתר מתאים צריך להיות בעל הבנה מוצקה של ניתוח מספרים ולהיות מסוגל להשתמש בנתונים כדי להניע קבלת החלטות. הוא צריך להיות מסוגל לפרש דוחות ניתוח, לזהות מגמות וליישם אסטרטגיות לשיפור ביצועי האתר, שיעורי ההמרה וההצלחה הכוללת.
חשוב להעריך גורמים אלה ולבצע ראיונות ואפילו מבחנים כדי להעריך את התאמתו של המועמד לתפקיד מנהל אתר עבור אתר הסחר החדש שלכם. בנוסף, התחשבות בהתאמה שלהם לתרבות החברה ולמטרות ארוכות הטווח היא גם קריטית לקבלת הבחירה הנכונה.
קחו בחשבון את נושא השכר ותנאי העבודה שאתם מעוניינים לתת עבור תפקיד זה, במידה ואתם מחפשים מנהל אתר שגם ינהל לכם את שיווק האתר, כאן נדרשים כישורים מרובים שגם קשה למצוא אך גם דורשים שכר בהתאם. היו הגיוניים ביחס של הקריטריונים שאתם מבקשים לבין התנאים שאתם מסוגלים להציע. פעמים רבות ניתן לראות רשימת קריטריונים ארוכה מאוד אך בפועל התשלום אינו מצדיק את הרשימה. שימו לב לנושא הנ”ל.
למה שיווק האתר הוא כל כך חשוב כבר בשלב בו רק עליתם לאוויר ואפילו עוד לפני, מתי מתחילים ובאילו פלטפורמות כדאי להתחיל?
הרבה אנשים לא מבינים את חשיבות שיווק אתר הסחר כתנאי להצלחה. ישנם החושבים שרק העובדה שהאתר באוויר היא זו שתביא למכירות… זה לא עובד ככה, אתר דורש השקעה כלכלית שבהתחלה תהיה גדולה יותר ולאט לאט בעזרת תהליכים נכונים תפחת כי עם הזמן ובניית המותג ה- ROI (החזר על ההשקעה) של האתר יגדל. שיווק אתרי מסחר הוא חיוני להבאת תנועה, הגדלת נראות המותג והגדלת המכירות.
למה בעצם שיווק הוא חשוב?
חשיפה מוגברת
מאמצי שיווק עוזרים להגדיל את הנראות של אתר הסחר שלכם כי הרי בתור התחלה הוא ממש בלתי נראה, הם מבטיחים שהוא יגיע לקהל רחב יותר. באמצעות ערוצי שיווק שונים, תוכלו לטרגט לקוחות פוטנציאליים ולהביא אותם לאתר שלכם, מה שמגדיל את סיכויי ההמרות והמכירות.
מודעות למותג
אם אתם בתחילת דרכם כנראה שלא מכירים אתכם. שיווק יעיל בונה מודעות למותג, מה שהופך את האתר והמוצרים שלכם למזוהים יותר בקרב קהל היעד שלכם. על ידי קידום עקבי של המותג שלכם באמצעות קמפיינים שיווקיים, אתם יכולים לבסס אמון ואמינות ולעודד לקוחות לבחור באתר שלכם על פני המתחרים.
השגת לקוחות חדשים
שיווק עוזר למשוך לקוחות חדשים לאתר המסחר שלכם. על ידי שימוש באסטרטגיות שיווק שונות כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום במדיה חברתית, שיתופי פעולה עם משפיענים ושיווק תוכן, אתם יכולים להגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי אינם מודעים למותג או למוצרים שלכם. זה יכול להוביל לעלייה ברכישת לקוחות וצמיחה בטווח הארוך.
שימור לקוחות
שיווק הוא לא רק מושך לקוחות חדשים, אלא גם על משמר לקוחות קיימים. על ידי יישום קמפיינים של שיווק בדוא”ל, תוכניות נאמנות, הצעות מותאמות אישית ושירות לקוחות מעולה, אתם יכולים לשמור על הלקוחות הקיימים שלכם מעורבים ולעודד רכישות חוזרות, לטפח נאמנות לקוחות לטווח ארוך.
מכירות ויצירת הכנסות
בסופו של דבר, שיווק משפיע ישירות על מכירות ויצירת הכנסות עבור אתר המסחר שלכם. קמפיינים שיווקיים המבוצעים היטב יכולים להביא תנועה ממוקדת לאתר שלכם, להגדיל המרות ולהגדיל את המכירות. על ידי אופטימיזציה מתמדת של אסטרטגיות השיווק שלכם, תוכלו למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) ולהניע צמיחה.
כשמדובר בבחירת פלטפורמות שיווק לאתר המסחר שלכם, חיוני לקחת בחשבון את קהל היעד, התקציב ויעדי השיווק שלכם.
עם איזה פלטפורמות שיווקיות כדאי להתחיל?
יש לא מעט פלטפורמות שיווקיות, חלקן פועלות לטווח הארוך וחלקן יביאו לכם תוצאות במיידי אך לא תמיד. חשוב שתקבעו לכם תקציב, תקצו תפקיד בחברה לטיפול בנושאים אלו שכן מדובר על תחום דינמי הדורש טיפול מתמיד. אין זה אומר שבעל התפקיד אחראי על כישלון או הצלחה שכן לא תמיד זה תלוי בו אלא בפרמטרים נוספים כמו: תחרות, תקציב שהושקע, תקופה בה המוצרים שלכם עובדים יותר או פחות (טרנדיות) וכו..
מנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש (SEM) באמצעות פלטפורמות כמו Google Ads יכול לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים הקשורים לאתר הסחר שלכם. מודעות ממוקדות מילות מפתח יכולות להשיג תנועה ממוקדת ולהגדיל את החשיפה. קחו בחשבון שמדובר על שיווק שברגע שאתם מפסיקים לשים תקציב, הרי זה כאילו לא הייתם קיימים כלל.
סושיאל מדיה
חשוב במיוחד עבור המיתוג שלכם ושמירה על מעורבות לקוח. ההשקעה בסושיאל מדיה לא בהכרח תביא לכם באופן ישיר מכירות אך תתרום לכך רבות. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין מציעות אפשרויות פרסום חזקות. למטרה הזו תוכלו להקצות איש צוות פנימי שלכם המוכשר בעולמות התוכן או במידה ותרצו שזה יהיה מקצועי ומוצלח באמת, עדיף שתיקחו ספק חיצוני רלוונטי בתשלום נוסף.
שיווק ברשתות החברתיות
פה מדובר על פרסום ממומן בתקציב שנקבע מראש. פלטפורמות אלה מאפשרות לכם להתמקד בדמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים, מה שמקל עליכם להגיע ללקוחות האידיאליים שלכם. עליכם לקחת בחשבון שמדובר על פרסום PULL OUT שכן הגולש לא ביקש לראות אתכם אלא אתם סוג של “כופים” את עמכם עליו אבל מה שטוב זה שהבינה המלאכותית של פלטפורמות הפרסום והגדרות נכונות מצידכם תדע להפנות את הפרסום ללקוחות פוטנציאלים.
שיווק בדוא”ל
בניית רשימת תפוצה ושליחת קמפיינים ממוקדים בדוא”ל היא דרך יעילה לטפח לידים וליצור קשר עם לקוחות קיימים. פלטפורמות שיווק בדוא”ל יכולות לעזור לכם ליצור בקלות ובנוחות ולהפוך קמפיינים מותאמים אישית בדוא”ל לאוטומטיים.
שיווק באס אם אס
שיווק באס אם אס ידוע כקפיצת מדרגה עבור אתרי סחר! כיום אין אדם שלא קורא הודעות אס אם אס שכן אנשים מקבלים הודעות אס אם אס גם ממוסדות חשובים כמו מוסדות חינוך, עיריות וכו… לכן אין מצב שהודעת אס אם אס תתפספס ולכן זוהי הזדמנות פז להודיע על מבצעים, אירועים מיוחדים ועוד… מה שחשוב זה שתקבלו הסכמה מצד הלקוח על מנת לשלוח אליהם הודעות אם אם אס.
שיווק באס אם אס ידוע ב-הבאת roi גבוה מאוד לעסקי מסחר אלקטרוני – שווה לנסות.
שיווק משפיענים
שיתוף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל עוקבים משמעותי בשוק היעד שלכם יכול לעזור להגביר את המודעות למותג ולהניע תנועה לאתר המסחר שלכם. משפיענים יכולים להיות פתרון מצוין לאתרים מתחילים שכן אתם יכולים לפנות למשפיענים ולהציע להם תמורות הגלומות במוצרים שאתם מוכרים ואז התקציב שאתם מוציאים על הפרסום הוא מזערי.
שיווק תוכן
יצירת תוכן בעל ערך ואינפורמטיבי בתחום שלכם בבלוג של האתר שלכם או באמצעות פרסום אורח באתרים רלוונטיים יכולה למשוך תנועה אורגנית, לשפר את ה- SEO ולבסס את המותג שלכם כסמכות בתעשייה.
זכרו כי בחירת פלטפורמות השיווק צריכה להתאים להעדפות ולהתנהגות של קהל היעד שלכם וכמובן לתקציב שלכם. חיוני לנטר ולנתח את הביצועים של כל פלטפורמה ולהתאים את אסטרטגיות השיווק שלכם בהתאם כדי למקסם את טווח ההגעה וההשפעה שלכם.
לסיכום
מעולה שהאתר שלכם באוויר ומוכן לפעולה, אך אין זה אומר שהוא הולך לעבוד עבוכם מעצמו, דרושה השקעה, בחירת אנשי צוות מתאימים לתפעול והמון מחשבה. האתר תמיד צריך להיות תחת פיקוח שלכם שכן אתם יודעים הכי טוב מה נכון לכם ולעסק שלכם.
פלטפורמת Eshop הינה פלטפורמה לבניית אתרים ישראלית עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה. המאמר הכתב מתוך ניסיון רב שנים מול לקוחות מתחומים מגוונים. אנו שמחים בהצלחת אתר הסחר שלכם. במידה והאתר שלכם אינו פונקציונאלי ותרצו לחדש אותו, אנו נשמח לתת לכם הצעת מחיר מעניינת, במידה וכבר יש לכם אתר, יש לנו צוות שיווק מקצועי ויעיל שישמח לתת לכם בוסט לשיווק של האתר והנראות שלו במדיה הדיגיטלית.