פרסום ממומן בגוגל – לאתרי סחר

עבור עסקי מסחר אלקטרוני רבים, Google Ads היא אחד מערוצי השיווק העיקריים.
מחקרים מסוימים אפילו מראים שפרסום ב- Google Ads מהווה עד 18% מכלל ההכנסות באתרי איקומרס רבים ואכן, כשזה נוגע לשיווק אתרי סחר, שום דבר לא מנצח את העוצמה של פרסום Google Ads.
החוכמה האמיתית היא להבין את כל מה שאתם צריכים לדעת על גוגל אדס עבור אתרי איקומרס. תוכלו לעשות זאת על ידי בניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת לעסק שלכם שתביא תנועה עסיסית וממוקדת לחנות הסחר האלקטרוני שלכם. תנועה שממירה. מכיוון ש- Google Ads היא פלטפורמה די גדולה עם המון אפשרויות שונות לבחירה, לא תמיד ברור אילו מהתכונות הללו יהיו רלוונטיות עבורכם.
אז אם החלטתם להתחיל עם Google Ads, או שאתם כבר מפרסמים אך מעוניינים לקבל תוצאות טובות יותר, המידע שריכזנו לכם בעמוד הזה הוא בשבילכם. אנו נקח אתכם דרך כל הפלטפורמה ונראה לכם מהן האפשרויות כדי להשפיע בצורה מקסימלית.
אבל תחילה בואו נדבר על מדוע פרסום ב- Google Ads הוא כל כך חשוב עבור חנות האיקומרס שלכם?
אז למה Google Ads כל כך חשוב עבור אתרי סחר?
על ידי שילוב של מגוון סוגי קמפיינים בגוגל אדס עם אסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות כמו פייסבוק ושיווק במייל למשל, אתם כמפרסמים יכולים להגיע לקונים הפוטנציאליים הנכונים בזמן הנכון.
ללא הקמפיינים הממוקדים של Google Ads, אתם ממש משאירים כסף זרוק על הרצפה והרבה כסף. כשחושבים על כך שלגוגל יש עוצמה של 90% משוק מנועי החיפוש העולמי עם 5.6 מיליארד חיפושים שנעשים בכל יום, אי הכללת Google Ads באסטרטגיה שלכם מתיימרת להיות די טיפשית ולא מחושבת.
יש כל כך הרבה בעלי עסקי איקומרס שהחליטו לפרסם לעצמם או בעלי אתרי סחר הנמצאים בידי מפרסמים מתחילים והם מוצאים את עצמם נאבקים כדי לגרום למודעות Google שלהם לתפקד כמו שצריך וזה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה! אם הספיק לכם לקרוא מידע על גוגל אדס ואתם רוצים כבר עכשיו לראות תוצאות עבור אתר החנות שלכם. לנו בפלטפורמת Eshop יש מחלקת דיגיטל שלמה שתשמח לשמוע מכם ולבנות עבורכם אסטרטגיית גוגל אדס מותאמת לעסק שלכם.
חייגו אלינו לייעוץ ללא עלות לצורך בניית אתר מכירתי – 077-4447060.
אם אתם בעלי חנות אינטרנטית עם ידע טוב על איך Google Ads עובד ואתם רק מחפשים רעיונות חדשים לאסטרטגיה, אתם יכולים לדלג קדימה בתוכן. לאלו מכם שמתחילים עם Google Ads או מתקשים לגרום ל-Google Ads להביא תוצאות רצויות, מומלץ שתבינו קודם לכן איך גוגל אדס עובד.
איך Google Ads עובדת?
במילים פשוטות, Google Ads עוזרת לכם להגיע לקונה הפוטנציאלי האידיאלי ביותר לעסק שלכם בזמן שהם מחפשים באופן פעיל בדיוק את מה שאתם מוכרים. על ידי הגדרות שונות וביניהן הצעות למילות מפתח (מונחי חיפוש), המודעות שלכם ימוקמו בחלק העליון, התחתון או הצד של עמודי התוצאות, בסרטוני YouTube ובתוכן אחר הרלוונטי לנישה באתרים ברחבי האינטרנט, זאת בהתאם לסוג הקמפיין שבחרתם.
ההחלטה של גוגל להציג אתכם תהיה תלויה ברלוונטיות של מילות המפתח שבחרתם, הקופי של המודעה והכותרות וכמובן התאמה נכונה של כתובת אתר היעד שבחרתם.
מהם המונחים שחשוב שתכירו כשמדברים על פרסום בגוגל אדס?
לפני שנכנס לעומק הדברים, בואו נעבור על המונחים הקריטיים של Google Ads שתשמעו לא מעט בעת פרסום ב- Google Ads.
1. הרחבות למודעות (Ad Extensions)
הרחבות למודעות של Google הן קטעי מידע חשובים נוספים אודות חנות המסחר האלקטרוני, המוצר או המותג שלכם שמופיעים בתיאורי המודעות. מביניהם ניתן לראות:
-
הרחבות דירוג מוכר
-
תוספי הסבר
-
תוספות מחיר
-
תוספי Sitelink
-
תוספי מיקום
-
קטעים מובנים
-
תוספי קידום מכירות
2. קמפיין (Campaign)
קמפיין (מסע פרסום) בגוגל הוא קבוצה של קבוצות מודעות שחולקות את אותו סוג מסע פרסום ותקציב. זה השלב השני שבא לאחר יצירת חשבון.
3. סוג קמפיין (Campaign Type)
כאשר אתם בוחרים את סוג הקמפיין ב-Google, אתם בעצם בוחרים היכן יוצגו המודעות. ישנם חמישה סוגי קמפיינים עיקריים בגוגל:
-
קמפיינים לאפליקציות (App campaigns).
-
קמפיין רשת החיפוש (Search network).
-
קמפיין רשת המדיה (Display network).
-
קמפיין קניות בגוגל (Google shopping).
-
קמפיינים בוידאו (Video campaigns).
-
קמפיין דיסקברי (Discovery).
4. קבוצת מודעות (Ad group)
קבוצת מודעות של Google Ads היא קבוצה עם מאפיינים ברורים המאגדת תחתה מודעות בתוך קמפיין בודד הכולל יעדי מיקוד, מילות מפתח ותקציבים משלה.
נניח שאתם מנהלים קמפיין למכירת חולצות בחנות הבגדים המקוונת שלכם.
תוכלו להחליט על תקציב עבור הקמפיין, לדוגמא 5000 ש”ח לחודש. ליצור מגוון של קבוצות מודעות באותו קמפיין, כל אחת ממקדת מילות מפתח שונות, לדוגמא: חולצות לגברים, מכנסיים לגברים, גרביים לגברים. לכל קבוצת מודעות תוכלו להקצות תקציב מסוים מתוך ה-5000 ש”ח שהקצתם לקמפיין כולו. לאחר מכן, בתוך כל קבוצת מודעות שיצרתם, תוכלו ליצור מספר רב של מודעות המכוונות לקהלים שונים או בעלות קופי מודעה מגוון, לדוגמא: אם תראו שקבוצת מכנסיים מביאה לאתר טראפיק שבסופו של דבר מוביל יותר למכירות, מין הסתם, תעדיפו לתעדף שם תקציבים בהתאם.
5. דירוג מודעה (Ad Rank)
Google Ad Rank היא מערכת דירוג ש- Google משתמשת בה כדי לקבוע אם וכיצד (המיקום שלהן) המודעות שלכם מוצגות. Google משתמשת בסכומי הצעות המחיר שהגדרתם (Bid amount), ציוני האיכות (Quality score), ההקשר של שאילתת החיפוש (Search query context), ההרחבות (Extensions) וההשפעה על העיצוב של כל מודעה כדי לחשב את הדירוג שלה וכן את ערכי הסף של דירוג המודעה.
שימו לב: חשוב לדעת שהחישוב הזה נעשה על ידי גוגל בכל פעם שהמודעות שלך מתחרות במכירות פומביות וכשירות להצגה. זאת אומרת שבכל פעם שאתם מבצעים שינוי כלשהו במודעות, הבדיקה הזו נעשית שוב והדירוג ניתן מחדש.
6. תקציב יומי (Daily Budget)
התקציב היומי שלכם ב- Google Ads הוא הסכום שאתם מוכנים להוציא ביום על קמפיין.
7. אסטרטגיית הצעת מחיר (Bid Strategy)
אסטרטגיות הצעת המחיר של גוגל הן האופן שבו אתם מתכוונים לשלם עבור אינטראקציות עם מודעות: קליקים, המרות והופעות, תוך מחשבה מתמדת על מטרותיכם. Google מציעה מגוון אסטרטגיות של הצעות מחיר בהתאם לסוג הקמפיין הנבחר, למיקוד שהגדרתם וליעדי המודעות.
להלן פירוט של אפשרויות אסטרטגיית הצעת המחיר ואפשרויות המיקוד:
עלות לקליק (CPC): אסטרטגיית הצעות מחיר לקליק: אתם משלמים עבור כל קליק שהמודעה שלכם מקבלת והיא אידיאלית אם המטרה שלכם היא קבלת טראפיק והמרות. אסטרטגיית הצעות מחיר CPM (הופעות): אתם משלמים עבור כל 1,000 הופעות והיא אידיאלית עבור מסעות פרסום שנוצרו למיתוג.
עלות לצפייה ועלות לאלף הופעות (CPV): אסטרטגיית הצעות מחיר זו מיועדת למודעות וידאו וחיובים לכל צפייה או הופעה.
אופטימיזציית מחיר לקליק (ECPC): אופטימיזציית מחיר לקליק היא אסטרטגיית הצעות מחיר חכמה שתתאים אוטומטית את הצעות המחיר הידניות שלכם כדי להגדיל את סיכויי שיעור ההמרות.
מקסימום המרות (Maximize Conversions): אפשרות אידיאלית אם אתם רוצים לקבל באופן אוטומטי את מירב ההמרות עבור הקמפיינים שלכם מבלי לחרוג מהתקציב המוגדר. במקרה זה נדרשת היסטוריית נתוני קמפיין כדי להגדיר את הצעת המחיר עם הסיכוי הגדול ביותר להצלחה.
מיקסום קליקים (Maximize Clicks): אסטרטגיית הצעת המחיר ‘מקסימום קליקים’ נועדה לעזור לכם לקבל כמה שיותר קליקים (תנועה) עבור המודעה שלכם במסגרת התקציב שהגדרתם.
עלות ידנית לקליק (Manual CPC): כפי שהשם מרמז, עלות לקליק היא המקום שבו אתם בוחרים באופן ידני את העלות המקסימלית שאתם מוכנים לבזבז לקליק. זה גם מאפשר לכם להקצות הצעות למילות מפתח רווחיות יותר ומעניק לכם יותר שליטה באופטימיזציה.
יעד נתח חשיפות (Target Impression Share): זוהי אסטרטגיית הצעת מחיר חכמה שנועדה להביא את המודעות שלכם לחלק העליון או לאזורים ספציפיים אחרים של דפי Google, כך שמובטח שהן ייראו.
מיקוד למיקום בדף החיפוש (Target Search Page Location): אסטרטגיית הצעות מחיר זו תהפוך קמפיינים מרובים לאוטומטיים כדי להביא אתכם לראש דפי תוצאות החיפוש. יחד עם זאת, חשוב לציין שהמיקום מבוסס גם על תחרות וציון האיכות שלכם.
יעד נתח הובלה בדירוג (Target Outranking Share): הגשת הצעת מחיר חכמה נותנת לכם דרך קלה למקד למתחרה ולהעלות את המודעה שלכם מעל המודעה של המתחרה.
מחיר יעד לרכישה (Cost Per Action): אסטרטגיית הגשת הצעות המחיר החכמה לרכישה היא הטובה ביותר עבור אלו המעוניינים להשיג כמה שיותר המרות עבור תקציב המודעות.
יעד החזר על הוצאות פרסום (Target ROAS): אסטרטגיית הצעות מחיר זו נועדה לעזור להגדיל את ערכי ההמרה, ובכך להגדיל את ההחזרים על הוצאות הפרסום (ROI).
8. מילות מפתח
כשמדובר ביצירת Google Ads לאתר סחר, אין דבר חשוב יותר ממילות המפתח שלכם. אלו הן מילות החיפוש או הביטויים שהמשתמשים מקלידים בחיפוש, שקובעים מתי והיכן מודעות Google שלכם יוצגו.
9. ציון איכות
ציון האיכות שלכם ב-Google ממלא תפקיד גדול בשאלה האם והיכן המודעות שלכם יוצגו. זה גם משחק תפקיד בעלויות. Google מעריכה זאת על סמך הרלוונטיות של מילות המפתח, המודעות ודפי הנחיתה שלכם. ככל שציון האיכות שלכם יהיה גבוה יותר, כך מיקומי המודעות שלכם יהיו טובים יותר והמחירים שלכם לקליק יהיו נמוכים יותר.
10. עמוד נחיתה
כתובת אתר היעד של מודעת Google היא העמוד שמי שהקליק על המודעה נוחת עליו. זה יכול להיות המוצר, קטגוריה, עמוד תוכן מאמרי או דף הבית שאליו אתם שולחים את הקונים הפוטנציאלים לאחר שלחצו על המודעה שלך. מגדירים זאת ברמת קבוצת המודעות.
טיפ Eshop: ניתן להקנות לכל עמוד כזה כתובת UTM שונה עבור כל מודעה שאתם מפרסמים. זאת על מנת שתוכלו לנתח את תוצאות המודעה ולפעול בהתאם. עושים זאת בעזרת כלי שנקרא Utm Builder.
11. כתובת אתר לתצוגה
כתובות אתרים לתצוגה הן כתובות האתרים הניתנות לשינוי, הנראות בעותק המודעה שלכם ב-Google. מומלץ לכתוב כתובות אתרים לתצוגה קצרות ולעניין.
12. CTA (קריאה לפעולה)
קריאה לפעולה במודעות גוגל הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל קמפיין דיגיטלי, בייחוד כשמדובר באתר סחר. מדובר בעצם על ניסוח הפעולה שאתם קוראים לבצע במודעות Google שלכם כדי לגרום לקונים פוטנציאליים לפעול (“הקליקו”, “פיתחו”, “צפו” וכו’).
13. כותרת
כפי שהשם מרמז, זהו הטקסט הראשי של מודעת Google שלכם. האורך והטיפים ישתנו בהתאם לסוג הקמפיין והמודעה שאתם מפעילים.
14. מחיר לקליק (עלות לקליק)
מחיר לקליק הוא סכום הכסף שאתם תשלמו לכל קליק. אתם יכולים להגדיר זאת עם הצעות מחיר מקסימליות לקליק, כפי שנדון לעיל, או לפקוח עין על המדד כדי להבטיח שהמודעות שלכם מותאמות להחזר ה-ROI הטוב ביותר.
15. מחיר לאלף הופעות (עלות לאלף)
מדד חשוב נוסף עבור מיתוג וקמפיינים בוידאו הוא העלות לאלף חשיפות. זה אומר לכם את מספר הפעמים שהמודעות שלכם הוצגו וכמה הוצאתם.
16. שיעור קליקים (CTR)
שיעור הקליקים הוא מספר הקליקים שהמודעה שלכם מקבלת חלקי מספר הפעמים שהמודעה שלכם מוצגת: קליקים ÷ הופעות = שיעור קליקים.
17. הופעות (Impression)
מדד ההופעות יספור כמה פעמים מודעת Google שלכם הוצגה לקונים פוטנציאליים. כעת אתם יודעים את המושגים הרלוונטיים לתחום הפרסום בגוגל אדס. טוב שתכירו אותם בין אם אתם מפרסמים ועובדים על מערכת הפרסום או בין אם אתם צריכים להתנהל מול חברת פרסום. תמיד מומלץ שתבינו את הנתונים.
מהם סוגי הקמפיינים המומלצים ביותר עבור אתרי סחר?
להלן הסוגים המובילים של קמפיינים Google Ads שכל מותג חנות איקומרס צריך לבחון ולשקול להשתמש באסטרטגיית הפרסום שלו:
1. קמפיין חיפוש בגוגל (Google Search Campaign)
קמפיינים לרשת החיפוש הם מודעות טקסט המופיעות בתוצאות החיפוש בעמוד גוגל המאפשרות לכם להגיע לאנשים בזמן שהם מחפשים בגוגל את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. זה נהדר לקידום מכירות, לידים או תנועה לאתר, מכיוון שאתם יכולים להציג את המודעות שלכם לאנשים שמחפשים באופן פעיל את המוצרים והשירותים שלכם.
Google Ads פועלת לפי מודל תשלום לקליק (PPC). זה אומר שמשווקים ממקדים מילת מפתח ספציפית בגוגל ומציעים הצעות על מילת המפתח ובעצם מתחרים עם אחרים שממקדים גם הם למילת המפתח. ההצעות שאתם מגישים הן “הצעות מקסימליות” או המקסימום שאתם מוכנים לשלם עבור קליק על המודעה. לצורך ייעול הקמפיין יש לבצע מחקר מילות מפתח מקיף ורלוונטי לתחום בו אתם רוצים להתמקד ולדעת לבחור את הביטויים המתאימים בהתאם למטרות ולתקציב שלכם.
האם מודעות חיפוש בגוגל יעילות?
Google Ads היא דרך יעילה למשוך תנועה מוסמכת או לקוחות מתאימים לעסק שלכם שמחפשים מוצרים ושירותים כמו אלה שאתם מציעים. עם מודעות חיפוש ב- Google Ads תוכלו להגביר את התנועה לאתר, לקבל יותר שיחות טלפון ולהגדיל את מספר הביקורים בחנות שלכם.
2. מודעות דינמיות לרשת החיפוש (DSA)
מודעות דינמיות לרשת החיפוש הן הדרך הקלה ביותר למצוא לקוחות שמחפשים ב-Google בדיוק את מה שאתם מציעים. מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש, אידיאליות לאתרים עם מלאי מוצרים גדול, הן בעצם משתמשות בתוכן האתר שלכם כדי למקד את המודעות ויכולות לעזור להשלים את החסר של קמפיינים מבוססים על מילות מפתח. כלומר, זה עוזר לכם ליצור באופן אוטומטי מודעת טקסט עבור אנשים שבאמת מחפשים את המוצרים שאתם מוכרים.
3. קמפיין שיווק מחדש של גוגל (Remarketing)
שיווק מחדש, הידוע גם כ- retargeting, הוא צורה נפוצה ופופולרית מאוד של שיווק דיגיטלי, שבו מציגים מודעות למשתמשים שביקרו באתר שלכם ואשר נקטו או לא נקטו פעולה ספציפית.
יש מגוון סוגי מודעות שיווק מחדש שתוכלו להגדיר, כולל שיווק מחדש של רשימות לקוחות, שיווק מחדש ללקוחות שנכחו ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, שיווק מחדש ללקוחות שנטשו עגלת קניות ועוד, בהתאם למטרות שתרצו להשיג. התוצאות קמפיינים אלו בד”כ מאד מרשימים כי יש להם את היכולת להגיע ליותר קונים פוטנציאליים בעזרת מסרים ממוקדים יותר ועל כן אתם גם תוציאו תקציב נמוך יותר.
הסוד ליצירת מודעות רימרקטינג בגוגל טמון ביצירת קהלים מותאמים אישית. חשוב לציין שכדי להשתמש ב- RLSA (רשימות שיווק מחדש למודעות חיפוש) אתם צריכים לפחות 1,000 קובצי Cookie פעילים (הכוונה היא לצבירת קהלים של לפחות 1000 משתמשים).
4. קמפיין גוגל שופינג (Google Shopping Campaign)
אחד הקמפיינים שחייבים להיות ב-Google עבור אתרי סחר הן מודעות Google שופינג. בהסתמך על נתוני מוצרים ב-Merchant Center (כמו תמחור, מק”טים ותמונות), מודעות שופינג נוצרות באופן דינמי כדי להתאים לקונים פוטנציאליים שמחפשים מוצרים ספציפיים (או במילים פשוטות יותר: אוטומציה של שיווק מסחר אלקטרוני).
קמפיינים של גוגל שופינג יעזרו לכם לקדם את המוצרים שלכם על ידי מתן מידע מפורט למשתמשים אודות מה שאתם מוכרים עוד לפני שהם אפילו לוחצים על המודעה ונכנסים לאתר.
שימו לב: מודעות ממוקדות לרכישה וקניית מוצרים מהוות 65% מכלל הקליקים על מודעות Google, וכאשר מדברים על עמודי תוצאות שמופיעים בהם מודעות גוגל שופינג אפילו עד 85% מכלל הקליקים! המשמעות היא שעבור עסקי חנויות אינטרנטיות במיוחד, מודעות שופינג עובדות הרבה יותר טוב ממודעות טקסט PPC רגילות.
המפתח להצלחה מירבית ביצירת קמפיין של קניות טמון ביצירת מבנה טוב מנוהל היטב ב-Google שופינג.
הבאנו לכם חשק לבנות חנות באינטרנט ולמכור את המוצרים בגוגל שופינג?
פלטפורמת Eshop קיימת מזה 20 שנה ובנתה מאות אתרי איקומרס. ההתמחות שלנו היא בניית אתרי מכירות בעלי חווית משתמש גבוהה על גבי פלטפורמה נוחה וידידותית למשתמש. דברו איתנו ונשמח לכוון אתכם>>
5. קמפיינים חכמים לשופינג בגוגל (Performance Max, Smart Shopping)
Google Smart Shopping הוא אמצעי לשימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית של גוגל כדי לבצע אופטימיזציה לקמפיינים שלכם ב- Google שופינג ועל ידי כך למקסם את טווח ההגעה ושיעור ההמרה של המוצרים בקמפיין.
בשילוב קמפיין רגיל של מודעות שופינג ורימרקטינג ברשת המדיה, קמפיינים חכמים של קניות בגוגל נועדו לפשט את ניהול קמפיין ה-PPC שלכם, למקסם את שיעורי ההמרות שלכם ולהרחיב את טווח ההגעה שלכם לקהל היעד האופטימלי עבורכם שהם בעצם הגולשים עם כוונת קנייה גבוהה.
מה ההבדל בין קמפיין Max performance לקמפיין Smart shopping?
קמפיין ביצועים מקסימליים (Max Performance) מחליף את Google Smart Shopping עד סוף הרבעון השלישי של שנת 2022. למפרסמים שעדיין לא ביצעו את המעבר, הקמפיינים החכמים בשופינג יומרו אוטומטית לקמפיינים של ביצועים מקסימליים. בסך הכל, Performance Max עובד היטב בהבאת לידים חדשים, בהגדלת ההחזר על הוצאות פרסום (ROAS) ובמתן חווית משתמש נהדרת לנייד. אך זכרו לא חלום האוטומציה ‘שגר ושכח’ כפי שגוגל מציגה אותו.
6. קמפיין רשת המדיה (Google Display Network)
רשת המדיה של גוגל (GDN) היא קבוצה של יותר מ- 2 מיליון אתרים, סרטונים ואפליקציות שבהן יכולות להופיע מודעות Google Ads שלכם. אם אתם רוצים להכיר לאנשים את המותג שלכם, פרסום ברשת המדיה מומלצת עבורכם מכיוון שהוא מקדם מודעות למותג.
7. קמפיין מודעות YouTube
מודעות YouTube הן חלק חיוני נוסף באסטרטגיית השיווק של Google Ads למסחר אלקטרוני. יש מגוון סוגי מודעות YouTube שאתם יכולים להגדיר עבור מותג חנות המכירות שלכם. אלו כוללים:
-
מודעות TrueView: מודעות TrueView הן מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן, המתנגנות לפני תוכן וידאו אחר.
-
מודעות Discovery TrueView: הצגת סרטוני YouTube הקשורים בדפי חיפוש, מודעות אלו אידיאליות להעברת צופים לתוכן/אתר וידאו.
-
מודעות באמפר: מודעות באמפר הן מודעות קצרות באורך שש שניות שאי אפשר לדלג עליהן.
-
מודעות YouTube שאינן ניתנות לדילוג: ארוכות יותר ממודעות באמפר, מודעות שאינן ניתנות לדילוג באורך 15-20 שניות ומופעלות לפני תוכן וידאו.
-
מודעות Outstream: מודעות Outstream לנייד בלבד מוצגות באתרים ובאפליקציות של שותפים.
עבור אתרי איקומרס ההמלצה היא לייצר סקירות על מוצרי דגל, לתת מידע אודות המותג, להכין תוכן וידאו המביא ערך לגולש וכו…
טיפ ממקצועני Eshop: יצירת מודעות YouTube איכותיות שמייצרות המרות לא דורשות הרבה התארגנות ותכנון מסובך. אתם רוצים בעצם לוודא שאתם עושים רושם גדול בחמש השניות הראשונות, תצלמו תקריב זום על מנת ליצור חיבור עם הצופה, השתמשו בכתוביות והשקיעו מאמץ בתמונות הממוזערות של הסרטון שלכם.
אתם יכולים ללמוד יותר על פרסום ביוטיוב במאמר שלנו: פרסום ביוטיוב לאתרי מכירות>>
8. מודעות גלריית גוגל
מהן מודעות גלריית גוגל? מודעות הגלריה של גוגל הן פורמט מודעה מבוסס תמונה הניתן להחלקה המשלב כוונת חיפוש של משתמשים עם אלמנטים חזותיים קשורים. המודעות מוצגות בחלק העליון של תוצאות החיפוש ונותנות ערך ויזואלי לחיפושים של לקוחות פוטנציאליים. כבר בבדיקות בטא, מודעות גלריה הביאו איתם את העוצמה של חיפוש עם תוצאות וויזואליה.
9. קמפיין דיסקברי
קמפיינים של Discovery מאפשרים לכם לשתף את הסיפור של המותג שלכם עם אנשים בכל הפידים של Google כאשר הם פתוחים לגלות מוצרים ושירותים חדשים.
מהם היתרונות בקמפיין זה?
אתם תצליחו להגיע ללקוח האידיאלי שלכם עם קמפיין יחיד שיציג את המודעות שלכם במגוון הפלטפורמות של גוגל ללקוחות בעלי עניין רב תוך שימוש ביעד ובתקציב שהגדרתם ומקסומו. עכשיו בגדול יש לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על Google Ads עבור מינוף אתר המכירות שלכם ועל מנת להבטיח שתבחרו את הקמפיין הנכון עבורכם תוך התחשבות בקהל היעד הנכון, בזמן הנכון ועבור תקציב הוצאות הפרסום הנכון.
אנו בפלטפורמת Eshop נשמח לקחת את אתר המכירות שלכם בשתי ידיים ולמנף אותו קדימה לעבר הצלחה מסחררת בגוגל אדס. השאירו לנו פרטים בטופס בדיוק כאן ונחזור אליכם עם ייעוץ לאסטרטגיית פרסום נכונה עבור העסק שלכם.

