דף תשלום בביט בעסק – האם זה כדאי?

הרכישות באינטרנט בישראל הן תופעה שגדלה ומתרחבת משנה לשנה וזאת עובדה מוגמרת.
בכל שנה הישראלים מוציאים על קניות אונליין סכום המוערך בלמעלה מ 16 מיליארד שקלים.
רק בבלאק פריידי האחרון סך ההוצאות של ישראלים באונליין חצה את רף מיליארד השקלים.
משנה לשנה הסכומים רק הולכים ותופחים, השוק גדל ולא מראה סימני האטה והתחרות בין החנויות האינטרנטיות שוברת שיאים.
אז איך בכל זאת אפשר להשיג יתרון בשוק כל כך תחרותי?
פשוט להבין את הלקוחות
לרוב הנטייה היא לחשוב על מחירים אטרקטיביים ומגוון רחב של מוצרים – זה נכון, אבל מבחינה עסקית בעלי עסקים רבים לא תמיד יכולים להרשות לעצמם למכור במחיר הזול ביותר בשוק, או לספק את המגוון הרחב ביותר.
אז מה אפשר לעשות? בראש ובראשונה צריך להבין את הלקוחות.
כולנו חיים בעולם מלא ברעשי רקע והסחות דעת.
קצב החיים המודרני הוא מאוד מהיר ובהתאם לכך הזמן הפנוי של הלקוחות מתקצר והסבלנות שלהם מוגבלת.
לכן כשהלקוחות מבצעים רכישה באינטרנט, גורמים כמו חווית קנייה נוחה ותשלום מהיר יכולים להשפיע לטובה על הנכונות שלהם לרכוש באתר מסוים.
הלקוחות רוצים פשוט
כל עוד חווית הקנייה באתר פשוטה נוחה ומהירה, יש סיכוי שהיא תגדיל את ההמרות ותפחית את נטישת העגלות.
הלקוחות רוצים לקנות במהירות ובקלות ואין להם זמן מיותר.
לאחר שהם בחרו את המוצרים ומגיע הזמן לשלם, מגיעה גם אחת הנקודות הקריטיות ביותר –
התשלום או השלמת הרכישה אם תרצו.
התשלום הוא הנקודה הרגישה ביותר ברכישה מכיוון שזהו השלב הסופי, הלקוח כבר בשל לקנות והוא רוצה כבר לשלם ולסיים את התהליך.
אבל אם הוא ירגיש שהתהליך מסורבל מדי עבורו הוא ינטוש את העגלה ויוותר על הרכישה.
לא חבל לאבד כאן לקוחות?
תשלום מהיר
כדי להפוך את התשלום בחנות האינטרנטית לפשוט ומהיר יותר כדאי לאפשר ללקוחות שיטות תשלום מגוונות.
כך למשל, בשנים האחרונות פותחו מגוון שיטות ואפליקציות לתשלומים המאפשרות ללקוחות לבצע רכישה מהירה, פשוטה, קלה ולא פחות חשוב מאובטחת זאת לצד יתרונות רבים נוספים.
הקלות והפשטות שהן מאפשרות ללקוחות בעת התשלום צריכות להיות שיקול מרכזי לכל בעל חנות אינטרנטית שמחפש להגדיל את המכירות ולצמצם את נטישת העגלות.
תשלום בביט לרכישה מהירה
אחד מאמצעי התשלום הנפוצים ביותר שיכול לתת את המענה הנכון ללקוחות הוא שימוש בשירות של ביט. התשלום באמצעות אפליקציית ביט נוח ומהירה במיוחד, ולא דורש מהלקוחות להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר. בדרך זו הרכישה הופכת לקלה במיוחד והתהליך גם מגדיל את הביטחון ברכישה.
מבעלי החנויות השימוש בביט דורש הטמעת מסוף ייעודי של חברת משולם בחנות האינטרנטית.
האם זה מה שיגדיל את המכירות?
כן זה יכול להגדיל את המכירות. זאת מכיוון שהתשלום בביט מעניק ללקוחות את חווית הקנייה שהם
מחפשים – קלה, נוחה ומהירוה. השימוש בביט יכול להפחית את נטישת העגלות באתר ולסייע להגדלת המכירות, זאת לצד הגדלת הביטחון בקנייה.
אבל אסור להסתפק רק בזה. צריך לראות את התמונה המלאה ולזכור שבלי תחזוקה של החנות האינטרנטית לצד השקעה נכונה בפרסום ובשיווק לא יהיו תוצאות.
לסיכום
ללקוחות בימינו יש פחות סבלנות, הם תובעניים יותר ורוצים הכל כאן ועכשיו ומהר.
זה נכון במיוחד כשמדובר בקניות באינטרנט, הם רוצים לבצע את הרכישה ולשלם כמה שיותר מהר וכמה שיותר בקלות.
אם הם ירגישו שהתהליך מסובך הם פשוט יוותרו ויעברו לאתר המתחרה.
לכן, כדי להפחית זאת מומלץ להיכנס לראש של הלקוחות ולהעניק פתרון שיענה על הצרכים שלהם, במקרה זה מגוון אמצעי תשלום שיאפשרו רכישה קלה ומהירה.
התשלום דרך אפליקציית ביט נותן מענה מדויק לצורכי הלקוחות ולכן נחשב בחירה נבונה וכדאית בניהול חנות אינטרנטית.

