איך משתמשים בהאשטגים בצורה נכונה באינסטגרם?

השימוש בהאשטאגים הפך להיות מאוד פופולרי באינסטגרם. האשטאגים יכולים לעזור לכם להרחיב את טווח ההגעה של הפוסטים שאתם מפרסמים, הם יכולים ליצור יותר מעורבות בקרב הקהל והאלגוריתם של אינסטגרם מאוד אוהב אותם.
כדי שתוכלו להשתמש בכל היתרונות האלה, אתם צריכים למצוא ולהשתמש בהאשטאגים הנכונים באינסטגרם ועבור כך הקדשנו את המאמר הזה..
אז מעבר להסבר מהו בעצם האשטאג, איך משתמשים בו ומידע בנושא, מאמר זה מכיל רשימה של האשטגים פופולריים באינסטגרם לשנת 2024, טיפים כיצד לבחור את ההאשטאג הנכון באינסטגרם לפוסט שלכם.
אם אתם רוצים לקדם את מותג האיקומרס שלכם, הטקטיקות האלה הן בשבילכם. אתה יכול גם לעיין במדריך שלנו כיצד להשיג עוקבים באינסטגרם אם אתה מעוניין לבנות קהל.
סוגי האשטאגים המשמשים בד”כ אתרי איקומרס
כדי להבין באילו האשטאגים כדאי להשתמש אתם צריכים לפתח לעצמכם אסטרטגיית האשטאגים חזקה שממקסמת את טווח ההגעה שלכם ומגדילה את המעורבות של הקהל. סוגים שונים של האשטאגים משרתים מטרות שונות ואסטרטגיה טובה משלבת ביניהם.
האשטאגים של מותג
חשוב שהאשטגים אלו יופיעו בביוגרפיה שלכם באינסטגרם והם בלעדיים לעסק הספציפי שלכם. ניתן להשתמש בהם כדי לבנות מודעות למותג ואתם יכולים לעודד משתמשים לשתף תוכן שנוצר על ידי משתמשים עם הקשר למותג שלכם.
האשטאגים מבוססי מיקום
האם אתם משתמשים באינסטגרם כדי למכור את המוצרים שלכם במיקומים ספציפיים? השתמשו בהאשטאגים כמו #חנות_פרחים_בראשון_לציון למשל כדי לפלח את הקהלים המקומיים האלה שמחפשים פרחים באזור ראשון לציון. אתם יכולים גם לתייג פוסטים על סמך מיקום כדי להגיע למשתמשים באזור זה.
האשטגים הקשורים לתעשיות שונות
רוב המותגים והעסקים, ללא קשר לגודלם, משתמשים לפחות בהאשטאג אחד שמסמל את המוצר או התעשייה שלהם. כדי למצוא האשטאגים קהילתיים פופולריים בנישה שלכם, בדקו פוסטים פופולריים של מתחרים בתחום שלכם, אם הם משתמשים בהם, כנראה שגם אתם צריכים להתחיל להשתמש בהם.
האשטאגים מבדרים
האשטאגים אלה לא נועדו להגדיל את הקהל שלכם, אלא להרחיב את הקשר עם הקהל שכבר יש לכם. עם ביטויים אלה לעתים קרובות אין ממש הקשר למותג עצמו, הם יותר מתקשרים לנושא הפוסט עצמו.
האשטאגים כלליים
אלו האשטאגים כלליים שיכולים לחול כמעט על כל פוסט. אם אתם משתמשים בהם מידי פעם הם יכולים לתת לפוסטים שלכם בוסט משמעותי בתפוצה ולהציב אותם בפני קהלים שלא חשבתם עליהם. לדוגמא #lovelife.
האשטאגים מבוססי אירועים
אם אתם רוצים להזכיר לעוקבים שלכם שיש לכם מבצע מיוחד או הטבה שהם יכולים לקבל. האשטאגים יכולים להיות קשורים לחג מסוים, זמן בשנה או אפילו שעה ביום. משתמשים אוהבים תוכן עדכני וסביר להניח שיחפשו פוסטים כאלו.
האשטגים פופולריים
האשטאגים טרנדיים הם האשטאגים שמכל מיני סיבות מתפוצצים בפופולריות בגלל אירועים אקטואליים, כמו טרנדים, בחירות או אחר. האשטאגים מתפקדים ממש כמו אופנה או שימוש בסלנגים הם באים כמו שהם הולכים. אם תדעו להשתמש בהאשטאגים אלו בזמן הנכון, אתם תוכלו להביא ממנו הרבה עוקבים.
האשטאגים נישתיים
למוצרים מסוימים יש קהלים עם תחומי עניין נישתיים ולכך אתם יכולים להתאים האשטאגים נישתיים תואמים. לאנשים רבים יש תחומי עניין מסוימים משלהם, למשל, כאלה העשויים להתעניין בטכנולוגיה העדכנית ביותר או למשל לקוחות המעוניינים באכילה בריאה יכולים לחפש ביטויים כמו #organic או #eatinggreen. השתמשו בהאשטאגים ספציפיים לנישה כדי להתחבר לקהל רלוונטי לנישה שלכם.
האשטאגים לאירועים מיוחדים
לפעמים האשטאגים יכולים לפעול כמו שלטי חוצות המודיעים למשתמשים על אירועים מיוחדים המתרחשים בחנות האיקומרס שלכם.
באילו סוגי האשטאגים כדאי לכם להשתמש?
בתור אתרי סחר אתם לא בהכרח צריכים להשתמש בכל סוגי ההאשטגים האלו, למשל אם אתם מפיצים מוצרים ברמה בינלאומית, אין לכם סיבה להשתמש בהאשטאגים מבוססי מיקום, למשל, וסוחרי B2B עם שפת מותג מקצועית יותר עשויים שלא להשתמש בהרבה האשטאגים ממוקדי בידור. זה בסדר, אתם לא צריכים להשתמש בכולם. אמצו את אלה שיעבדו הכי טוב עבור המותג והקהל הספציפי שלכם.
הכנו לכם רשימות של כמה האשטגים פופולריים לפי נושאים:
האשטאגים הטובים ביותר ללייקים ועוקבים
#likes
#like
#follow
#likesforlikes
#love
#instagood
#followforfollowback
#followme
#photooftheday
#fyp
#instalike
#photography
#l
#instadaily
#me
#picoftheday
#beautiful
#myself
#likeforfollow
#fashion
#smile
#followers
#likeforlike
#followback
#f
#followforfollow
#comment
#likesforlikes
#bhfyp
💡 טיפ אישופ:
איכות העוקבים והלייקים שתקבלו מההאשטאגים האלה אינם מובטחים, מכיוון שתיוגים אלה ואחרים קשורים משמשים בדרך כלל חשבונות אינסטגרם חדשים שמחפשים להחליף לייקים ועוקבים.
האשטאגים הטובים ביותר של Instagram Reels
#reels
#reelsvideo
#reelsinstagram
#reelsindia
#holareels
#reelsbrasil
#reelsteady
#instagramreels
#reelsinsta
#instareels
#reelsofinstagram
#k
#music
#bhfyp
#disney
#littlestoriesofmylife
#tiktokindia
#videoftheday
#instareel
#foryoupage
#fyp
#reelsviral
האשטאגים B2B הטובים ביותר
#business
#businesstips
#marketing
#ecommerce
#socialmedia
#digitalmarketing
#SEO
#contentmarketing
#marketingstrategy
#consulting
#workplace
#startups
#productivity
#strategy
#sales
האשטאגים הטובים ביותר לאופנה ויופי
#fashion
#beauty
#haul
#style
#shopping
#styleinspo
#ootd
#outfitoftheday
#outfit
#whatiwore
#shoppingaddict
#beautydoesnthavetobepain
#currentlywearing
#instastyle
#lookgoodfeelgood
#hippy
#fashionblogger
#fashionista
#fashionstyle
#fashionable
#fashiongram
#fashionblog
#fashionaddict
#fashionphotography
האשטגים מומלצים בתחום טכנולוגיה
#techie
#latesttech
#ilovemygadgets
#gadgetsgalore
#apple
#android
#applevsandroid
#wearabletech
#VR
#mobile
#makinglifeeasier
#tech
#technology
#technews
#gadgets
#instatech
#software
#innovation
האשטאגים מעולים בתחום הכושר והספורט
#fitness
#gym
#workout
#fitnessmotivation
#motivation
#fit
#bodybuilding
#training
#health
#lifestyle
#fitfam
#healthylifestyle
#sport
#healthy
#gymlife
#life
#crossfit
#personaltrainer
#goals
#exercise
#muscle
האשטאגים הטובים ביותר לעסקים קטנים
#smallbusiness
#supportsmallbusiness
#handmade
#shoplocal
#shopsmall
#smallbusinessowner
#entrepreneur
#supportlocal
#localbusiness
#businessowner
#blackownedbusiness
#art
#explorepage
#homedecor
#covid
#startup
#entrepreneurship
#womeninbusiness
#motivation
#success
#girlboss
#entrepreneurlife
#handcrafted
#local
#smallbiz
#homemade
#custom
#smallbusinesssupport
#shopsmallbusiness
#handmadewithlove
#supportsmallbusinesses
#supportlocalbusiness
השימוש במחוללי האשטגים עבור אתרי איקומרס
זה יכול לקחת די הרבה זמן להזין בכל פוסט את ההאשטגים ובכלל, לחפש האשטגים מתאימים לפוסט שלכם. במיוחד כשאנחנו מדברים על אתרי איקומרס בהם ניתן להשתמש גם בהאשטגים על מוצרים מסוימים אך גם על קטגוריות מוצרים או קולקציות.
למרבה המזל, יש כאלו שחשבו על זה והקימו מחוללי האשטגים ומנועי חיפוש hashtag שיכולים לייעל את התהליך. הכנו לכם רשימה של כמה כלים של אינסטגרם שכדאי לקחת בחשבון:
Influencer Marketing Hub
מחולל האשטאגים זה קצת שונה. במקום לחפש האשטאגים לפי נושאים, אתם מעלים תמונה והכלי מציע האשטאגים לשימוש. ניתן לבחור עד חמש מילות מפתח. לאחר שבחרתם, הכלי חושף את הרשימה האופטימלית של האשטאגים לשימוש עבור הפוסט שלכם.
Best-Hashtags
Best-Hashtags הוא כלי מחקר האשטאגים פשוט מבוסס דפדפן. האלגוריתם שלו מחשב את ההאשטאגים הטובים ביותר באינסטגרם עבור התוכן שלכם בהתבסס על נתונים היסטוריים. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את ההאשטאג הרצוי וההאשטאגים הטובים ביותר יצרו רשימה של האשטאגים בקטגוריות שונות כמו:
– האשטגים הקשורים הטובים ביותר
– עשרת ההאשטגים המובילים המבוססים על הפופולריות של אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק וטיקטוק
– האשטאגים בדרגת קושי נמוכה
– האשטאגים מדויקים
🧐 שימו לב:
תוכלו גם לגלות האשטאגים חדשים בדפי הקטגוריות “האשטאגים חדשים” ו”ההאשטאגים הטובים ביותר”. שימו לב שניתן להשתמש בו רק בשפה האנגלית.
SISTRIX Instagram
מחולל ההאשטאגים של SISTRIX Instagram הוא כלי נהדר נוסף למציאת האשטאגים מוצלחים במהירות. הזינו האשטאג או נושא, ותראו את 30 ההאשטאגים הטובים ביותר לשימוש. קבלו המלצות נוספות על ידי חיפוש גרסאות האשטאג אחרות הקשורות לחיפוש הראשי שלכם.
הכלי הוא לגמרי בחינם עבור עד 25 שאילתות בכל יום. אם אתם מעוניינים בחיפושים נוספים, תצטרכו להירשם לחשבון SISTRIX. בעת ההרשמה הם מבקשים שתזינו פרטי אשראי שכן במידה וחיפשתם יותר מן המותר בגרסה החינמית הם יקחו על כך תשלום.
Keyword tool
כלי מילות מפתח הוא כלי בתשלום שעוזר לעסקים לגלות מילות מפתח עבור מגוון פלטפורמות, כולל האשטאגים של אינסטגרם. יש לו תכונת מיקום גיאוגרפי, כך שתוכלו לאתר האשטאגים פופולריים שהופכים לטרנדיים באזור בו נמצא קהל היעד שלכם.
רוב מחוללי ההאשטגים הם חינמיים וכלי נוסף שיכול לתת לכם מענה כיום זה ה-Chat gpt – אתם יכולים לבקש ממנו שימצא לכם האשטגים בנושא מסוים ומשם תוכלו לברור את ההאשטגים שנראים לכם.
אנו ממליצים לכם להכין לעצמכם מסמך עם קבוצות ההאשטגים הרלוונטיים אליכם שכן יכול להיות מצב בו תשתמשו בהם בעוד פוסטים בהמשך. כך לא תצטרכו לערוך מחקר וחיפושים מחדש.
🎯 טיפ אישופ:
שימו לב למספר ההאשטאגים שבהם אתם משתמשים.
אתם יכולים להשתמש בעד 30 האשטגים בפוסט אינסטגרם אחד. השאלה האמיתית היא האם אתם באמת צריכים את זה?
העצה שלנו היא להיות סלקטיביים עם האשטאגים ולהשתמש רק בשלושה עד חמישה בכל פוסט. יחד עם זאת, מחקרים מצביעים על כך ששימוש ביותר האשטאגים מוביל בדרך כלל למעורבות גבוהה יותר. באשר לכמה האשטאגים בדיוק עובדים הכי טוב, הנתונים אינם עקביים. חלק מהמשווקים משתמשים בשני האשטאגים בלבד, בעוד שאחרים משתמשים בכל ה-30. במציאות, זה עניין של ניסוי ותהייה, אין מדע מדויק לגבי זה.
אנו מקווים שהמאמר עזר לכם להבין טוב יותר את המהות של השימוש בהאשטאג באינסטגרם. אם יש לכם אינסטגרם אך אין לכם עדיין אתר מכירות אונליין – זה הזמן לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולהקים אתר ידידותי למשתמש שיקפיץ את העסק שלכם בעוד מדרגה.



