פסח מתקרב – איך להערך ולהכין את החנות לקראתו?

פסח הוא אחד החגים הכי מרגשים בלוח השנה, אחד החגים שמסמלים התחדשות, פריחה, יציאה לשבילים חדשים.
פסח הוא גם חג של הרבה שופינג: קונים מתנות, קונים בגדים חדשים, משפצים את הבית.
החג הזה הוא הזדמנות של המון עסקים ליהנות מתנועת לקוחות ערה. אז איפה אתם?! תתעוררו!
יש לכם חנות אינטרנטית? מוכרים מוצרים אונליין?
הנה כמה טיפים שיכולים לקדם את תנועת הקונים לחנות שלכם:
- צאו במבצעים מדליקים לחג, קחו את המוצרים הכי נמכרים אצלכם ותעשו עליהם הנחה משמעותית.
- תגבירו נוכחות ברשתות החברתיות: תנו ערך, טיפים ללקוחות, מדריך פרקטי שרלבנטי למוצרים שלכם/לשירות שאתם מציעים.
תעלו פוסטים, סרטונים, סטורי, רילסים עם מורים מובילים עם מבצעים אטרקטיביים לחג. - תציעו “אחד פלוס אחד“.
- תעצבו את החנות כך שאווירת החג תורגש בה.
- תעצבו באנרים מדליקים למבצעים (לבחירתכם באנרים מוכנים מעוצבים לחג באתר של אישופ).
- תעצבו פופ-אפים.
- אנשים מתים על מתנות, בטח לקראת פסח, צאו במבצעי “קנה-קבל” (לבחירתכם קופונים מדליקים מוכנים בול לפורמט הזה באתר של אישופ).
תעופו על הדאטה בייס שלכם: כל כתובת אימייל יכולה להפוך ללקוח-משלם
יש לכם דטה בייס מאורגן, רשימת לקוחות פעילים?
הם הקהל הכי חם שלכם!
תשלחו להם ניוזלטר לפסח, תוציאו אימייל-מרקטינג מלא הפתעות ומתנות לחג עם הצעות ומבצעים שאי אפשר לסרב להם, שמיועדים רק ל’חברי המועדון’.
זה סופר-אפקטיבי ואנשים מגיבים לזה פצצה!
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק – תשקיעו שם לקראת החג, תחגגו רווחים
חוץ מהפעילות השוטפת שלכם בפלטפורמות החזקות האלו, שבטוח שמאות לקוחות שלכם מסתובבים שם חופשי, תשקיעו גם בפעילות נקודתית לפסח:
- תעלו פוסטים אורגנים
- סרטונים עם אייטמים מדליקים על מוצרים מדליקים שמתאימים לקנייה לפסח
- זה גם יהיה מעולה אם תשקיעו בקמפיין קידום ממומן בפייסבוק, שם יש לכם שליטה ובקרה אונליין על בחירת קהלי המטרה ועל התגובה שלהם לקמפיין,
תוכלו למשל לצאת עם קמפיין ‘קרוסלה’ בפייסבוק, להציג בו סדרת מוצרים בפלטפורמה סופר-מכירתית חזקה. - תוכלו להעלות לטיק-טוק סרטונים קצרים עם רעיונות לשימוש במוצר המוביל שלכם, עם הצגת התועלת שלו.
בקיצור: תעופו על עצמכם ברשתות ותשקיעו, כי זה בטוח יביא תוצאות.
השקעה לקראת הפסח היא השקעה מול קהל שרק מחפש מה לקנות לעצמו ולאנשים שהוא אוהב, קהל שנמצא ב’סטייט אוף מיינד’ של שופינג.
תוכלו גם להרחיב זמנית את הצוות לקראת החג
ככל שתהיו יותר שירותיים וזמינים ללקוחות, כך יקנו אצלכם יותר.בטח לקראת פסח.
שווה לשקול את הרחבת צוות המוכרים בחנות לתקופה של לפני החג, ל’עונת המכירות החמה’.
זאת התקופה שבה אתם יכולים לייצר ‘בוננזה’ שלא עושים בימות השנה השגרתיים.
לכן, כל מה שאתם יכולים להשקיע בעסק בתקופה הזו, תשקיעו:
- תוסיפו עובדים
- תוסיפו טלפונים
- תפרסמו יותר
- צאו במבצעים
- תנו קופונים
- תהיו נוכחים 24/7 (יש גם המון ישראלים ויהודים בחו”ל ששעות הפעילות שלהם באונליין הפוכות מאלו של הארץ, תחשבו גם עליהם,
זה כח-קניה משמעותי בתקופה הזאת, ויש לכם הזדמנות ליהנות ממנו).
פסח יש רק פעם אחת בשנה, תמקסמו את הפוטנציאל שלו לפריחה בעסק שלכם. “אביב הגיע”.

