מכירות באינטרנט – המדריך המלא

בחודש יוני השנה ציין מנכ”ל קניוני עופר, בוועידת e-Commerce של כלכליסט, כי לדעתו “נשים לא קונות בגדים באינטרנט”. האמירה עוררה סערה רבתי, ונשים רבות ציינו כי רכישות רבות של בגדים ומוצרי צריכה נוספים מתבצעות על ידיהן ברשת. ואכן, אם נבדוק לאורך השנים, כמות המכירות באינטרנט של מרבית מוצרי הצריכה עולה לעתים על כמות המכירות של אותו המוצר בחנות. אז איך מתבצעת מכירה באינטרנט?
מהי מכירה באינטרנט?
מכירה באינטרנט מתייחסת לתהליך של הצעת מוצרים או שירותים למכירה דרך האינטרנט באמצעות פלטפורמות דיגיטליות שונות או אתרי מסחר אלקטרוני. היא מאפשרת לעסקים ולאנשים פרטיים להגיע לקהל גלובלי, לבצע עסקאות ולספק סחורה ישירות ללקוחות ללא צורך בחנויות פיזיות. מכירה באינטרנט מציעה נוחות הן לקונים והן למוכרים ומאפשרת נגישות 24/7 ומגוון רחב יותר של מוצרים לבחירה. עלייתם של שווקים מקוונים חוללה מהפכה בקמעונאות והקלילה על עסקים לבסס נוכחות מקוונת ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלהם.
בחירת המוצר או השירות שנכון לכם
לפי שבכלל תגשו לחפש חברה או פלטפורמה לבניית אתר מכירות, תשאלו את עצמכם את השאלה החשובה ביותר: מה אתם הולכים למכור והאם זה מצוי בהישג ידכם?
ברגע שיש לכם תשובה לשאלה הזו, יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע למסקנות בנוגע לנושאים הבאים…
אתם צריכים להפעיל שיקולי תקציב, ידע שיש לכם בתחום המוצר הזה, תחרותיות המוצרים הללו בשוק המקוון ועוד.
בחירה של פלטפורמות מכירה באינטרנט מתאימה לציפיות
תחום המכירה המקוונת מציע הזדמנויות אינסופיות ליזמים המבקשים להקים מיזם מסחר אלקטרוני רווחי. עם מגוון פלטפורמות זמינות, מה שיעשה את ההבדל עבור העסק שלכם הוא בחירה חכמה של הפלטפורמה עליה תבנו את אתר המכירות שלכם. אנחנו ב-אישופ מבינים את החשיבות של קבלת החלטה מושכלת ולכן הבאנו בפניכם את האופציות המרכזיות הקיימות למכירה באינטרנט. בואו נצלול לתוך נקודות החוזק והחסרונות של כל פלטפורמה כדי לעזור לכם לעשות בחירה נבונה.
שימוש בקניונים וירטואליים בחו”ל
שני האתרים החזקים היום למכירה של מוצרים באינטרנט הם בינלאומיים. אתר eBay, שהחל דווקא כאתר למכירת מוצרי יד שניה ומיצב עצמו כמדיה למכירה של מוצרים חדשים בכל העולם, ואתר amazon, שיצר את חוויית הקניה בקליק – והתמחה בלוגיסטיקה חכמה של שילוח המוצרים כמעט ללא מגע יד אדם.
משווקים רבים בוחרים בפלטפורמות אלה על מנת להפיץ את המוצרים וגם בארץ רכשו לעצמם אתרים אלה מוניטין נפלא. החיסרון? כאשר אתם משווקים בקניונים וירטואליים לקוחות רואים את מוצריכם לצד המתחרים. מי שמציע את המחיר הנמוך כמו גם בעל הרייטינג הגבוה מוכר והרבה – והמתחרים? מרביתם משתרכים מאחור עם כמות מכירות נמוכה בהרבה. אז כיצד ניתן למשוך לקוחות לחנות שאתם יצרתם?
בניית אתר וורדפרס הכולל אפשרויות מכירה
הניסיון לבנות אתרי מכירות לבד ולקדם אותם בעצמכם הוביל את משתמשי הקהילה הרבים של וורדפרס ליצור אופציה חינמית (ברובה) של חנויות וירטואליות באמצעות הממשק של וורדפרס, נקרא Woocommerce. ניתן אמנם ליצור אתר מכירות לא רע, ולקשר אותו למנגנוני סליקת כרטיסי אשראי, לפרסם מוצרים וקטגוריות, אך המערכת של וורדפרס המיועדת להתחלת מכירה באינטרנט עדיין לוקה בחסר. היא אינה כוללת כלי קידום מיוחדים המזניקים מעלה את כמות המכירות, היא מעט מורכבת לשינוי ותפעול עבור מישהו שאין לו רקע טכני או מבין קצת בקוד ואינה נותנת תמיכה כמו חברות מקומיות המציעות פלטפורמות מוכנות המיועדות למסחר אלקטרוני. על מנת להקים אתר מכירות און ליין איכותי תצטרכו להוציא הרבה כסף למפתחים צד ג’.
דרופשיפינג – למכור מבלי לנהל מלאי
דרופשיפינג התפתחה כבחירה מועדפת עבור יזמי מסחר אלקטרוני שאפתניים רבים בשל פשטותה ועלויות נמוכות מראש. היתרון העיקרי של דרופשיפינג הוא שאתם לא צריכים מלאי פיזי, מכיוון שהמוצרים נשלחים ישירות מספקים ללקוחות. זה מבטל את הצורך באחסון ומפחית את עלויות התקורה באופן משמעותי, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור סטארטאפים ועסקים קטנים.
עם זאת, לדרופשיפינג יש מגבלות. מכיוון שאתם מסתמכים על ספקי צד שלישי לצורך המימוש, ייתכן שתיתקלו בבעיות כמו זמינות מוצרים, עיכובים במשלוח או בקרת איכות המוצר. יתר על כן, מכיוון שדרופשיפינג היא בחירה פופולרית, היא עלולה להוביל לתחרות עזה, שעלולה להשפיע על שולי הרווח.
שופיפיי: ידידותי למשתמש ועשיר בתכונות
Shopify עומדת במקום גבוה כאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני המובילות, הידועה בממשק ידידותי למשתמש שלה ובשפע של תכונות שנועדו לייעל את תהליך המכירה המקוונת. הקמת חנות מקוונת ב- Shopify היא מהירה ופשוטה, גם עבור אלה ללא מומחיות טכנית נרחבת. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של ערכות נושא הניתנות להתאמה אישית ומגוון תוספים לשיפור הפונקציונליות.
יחד עם זאת, למרות יתרונותיה, דמי המנוי ועלויות העסקה של Shopify עשויים להשפיע על שולי הרווח, במיוחד עבור עסקים עם תקציבים מוגבלים. בנוסף שירות הלקוחות לוקה בחסר כך שבמידה ואתם נתקלים בבאג כלשהו אתם עלולים להיות בבבעיה ולא יהיה לכם אבא ואמא.
Magento: התאמה אישית לעסקים מבוססים
מג’נטו היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני בקוד פתוח הידועה בגמישות שלה. זוהי תחנת כוח, אידיאלית עבור ארגונים גדולים ועסקים מבוססים המעוניינים ליצור חנויות מקוונות מורכבות ומותאמות אישית. כפתרון קוד פתוח, מג’נטו מספקת שליטה מלאה על העיצוב, הפונקציונליות והנתונים של החנות, ומאפשרת התאמה אישית אינסופית.
יתר על כן, הארכיטקטורה החזקה של מג’נטו מאפשרת לה להתמודד עם קטלוג מוצרים עצום ונפחי עסקאות גבוהים בצורה חלקה. יחד עם זאת, לרמה זו של התאמה אישית ועוצמה יש מחיר. הקמה ותחזוקה של חנות מג’נטו דורשת מומחיות טכנית משמעותית, והוצאות האחסון והפיתוח יכולות להיות משמעותיות.
בניית אתר מכירות באינטרנט בפלטפורמה ייעודית
בארץ, מובילה את תחום הפלטפורמות לחנויות וירטואליות היא חברת e-shop, עם שני עשורים של בניית חנויות וירטואליות ושלל מאפיינים שלא היו מביישים את הקניונים הדיגיטליים המובילים בתחום. בוודאי תשאלו עצמכם איך מוכרים באינטרנט עם e-shop ומה היתרונות של המערכת?
פלטפורמת e-shop היא מערכת הכוללת אפשרויות ניהול מתקדמות בעברית ומאפשרת לכל אדם, גם עם ידע בסיסי בהקמת אתרים, לבנות חנות וירטואלית מרשימה, לעדכן קטגוריות, מוצרים ותמונות, וכל זאת בלחיצת כפתור. כל לקוח זוכה למנהל פרויקט מומחה בתחום המסחר האלקטרוני והשיווק הדיגיטלי, המבצע איפיון עסקי ממוקד לחנות, מסייע לאפיין את קהל היעד ולהתאים לו חווית משתמש ייחודית. כמו כן המערכת כוללת מספר כלי מכירה ייחודיים ושירותים מיוחדים שלא בהכרח קיימות בפלטפורמות אחרות כמו:
↩ אפשרות הקמת מועדון לקוחות וצבירת נקודות.
↩ מערכת קופונים חכמה.
↩ מערכת מבצעי קנהקבל.
↩ הטמעת בנדלים וחבילות.
↩ הטמעת פופ אפ אפסייל.
↩ מערכת אייקונים שיווקיים.
↩ מבצעים על מוצרי קופה
↩ וידוא רכישה טיפול בנוטשים.
↩ שירותי קידום במנועי החיפוש מתמחה באיקומרס.
↩ שירותי פרסום וקידום בתשלום.
↩ התממשקות עם חברות שילוח, סליקה, הפקת חשבוניות מערכות ERP וכו.
דוגמאות לחנויות מרשימות שנבנו באמצעות המערכת של e-shop
20 שנים ואלפי חנויות עברו בידי e-shop על מנת להגיע למערכת האולטימטיבית למכירות. את המערכת ניתן לראות בשפע של דוגמאות, חלקן מותגים מובילים בארץ כמו סמסונג מובייל, 1800Flowers, בית הצעצוע,חשמל נטו, בנא משקאות ועוד. תוכלו להתרשם מעיצובן בלשונית פרויקטים נבחרים בתפריט הניווט העליון.
איך מוכרים באינטרנט עם e-shop?
על מנת להתחיל את החנות הוירטואלית שלכם, ולגלות את היתרונות העצומים הטמונים בתהליך מכירה באינטרנט אינכם צריכים לעשות שום מאמץ מצידכם. בפגישה עם נציגי החברה תלמדו בקצרה את העקרונות הבסיסיים של מכירה באינטרנט ואיך תוכלו ליצור חווית לקוח ייחודית. בעזרת המומחים של e-shop תוכלו להקים עסק שיקדם את החנות הפיזית שלכם או להתחיל עסק חדש מהבית, בו תשווקו מוצרים בארץ ובעולם ללא ההוצאות הנוספות הכרוכות בהפעלת החנות.
זה הזמן להצטרף לאלפי חנויות בארץ שגילו “איך עושים כסף באינטרנט” באמצעות הפלטפורמה של e-shop. מומחי אישופ מטעמנו יכולים להגיע עד אליכם להדגמת מערכת ללא עלות או התחייבות, שננסה?
התקשרו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ביותר: 08-9366633
או השאירו פרטים כאן ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
פרסום וקידום אתרי מכירות אונליין
ברכות על בניית אתר מסחר אלקטרוני משלכם! יחד עם זאת, השקת החנות המקוונת שלכם היא רק תחילת המסע שלכם להצלחה. כדי להבטיח את הצמיחה והרווחיות של העסק שלכם, חיוני למשוך לקוחות ולייצר מכירות. איך תעשו את זה?
מנפו את כוחן של הרשתות החברתיות
פלטפורמות מדיה חברתית הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום של אנשים, מה שהופך אותן למכרה זהב עבור עסקי מסחר אלקטרוני. צרו נוכחות חזקה ברשתות חברתיות פופולריות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ופינטרסט כדי להתחבר ללקוחות פוטנציאליים.
צרו תוכן מושך מבחינה חזותית, המציג את המוצרים או השירותים שלכם. השתמשו בסטוריטלינג כדי לתקשר את ערכי המותג ואת המשימה שלו בצורה יעילה. עודדו תוכן שנוצר על ידי משתמשים וקיימו אינטראקציה עם הקהל שלכם באמצעות תגובות, הודעות וסקרים.
פרסום במדיה חברתית הוא גם כלי רב עוצמה לפילוח דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים, ומבטיח שהמודעות שלכם יגיעו לקהל הנכון. על ידי רתימת הפוטנציאל של רשתות חברתיות, אתם יכולים להביא תנועה לאתר רבה לאתר שלכם ולבנות בסיס לקוחות נאמן.
מנפו את האתר במנועי חיפוש עם SEO
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט בסיסי של קידום כל אתר מסחר אלקטרוני. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצרים או שירותים שאתם מציעים, אתם רוצים שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש.
בצעו אופטימיזציה של תוכן האתר ודפי המוצרים שלכם עם מילות מפתח וביטויים רלוונטיים. צרו פוסטים חשובים ואינפורמטיביים בבלוג הקשורים לנישה שלכם כדי לבסס סמכות בתעשייה. התמקדו בבניית קישורים נכנסים איכותיים מאתרים מכובדים כדי להגביר את אמינות האתר שלכם בעיני מנועי החיפוש.
השקיעו בקידום אתרים מקומי אם יש לכם חנות פיזית או אם אתם מתאימים לאזור גיאוגרפי מסוים. בדרך זו, אתם יכולים למשוך לקוחות מקומיים המחפשים מוצרים או שירותים בסביבה שלכם.
פרסמו פוסט אורח באתרים רבי עוצמה
שיתוף פעולה עם בלוגים ואתרים משפיעים בתעשייה שלכם יכול לשפר באופן משמעותי את הנראות של אתר המסחר האלקטרוני שלכם. חפשו אתרים סמכותיים שמקבלים פוסטים של אורחים ומציעים לתרום תוכן איכותי ובעל ערך.
כשאתם מפרסמים פוסט אורח, ודאו שהתוכן שלכם רלוונטי, מרתק ומספק ערך אמיתי לקהל. אל תשכחו לבקש קישור חזרה לאתר הסחר שלכם במאמר עצמו או בביוגרפיה של אודות הכותב כדי למשוך תנועה מאתר זה לחנות האונליין שלכם.
השקיעו בפרסום ממומן
בעוד ששיטות אורגניות חיוניות לצמיחה ארוכת טווח, פרסום בתשלום יכול לספק דחיפה מיידית לנראות של אתר החנות שלכם. פלטפורמות כמו Google Ads ופרסום במדיה חברתית מציעות אפשרויות ממוקדות כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ביעילות.
הגדירו תקציב לקמפיינים בתשלום ופלחו בזהירות את הקהל על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגות מקוונת. עקבו אחר ביצועי המודעות שלכם באופן קבוע ובצעו את ההתאמות הדרושות כדי למטב את יעילותן.
על ידי יישום קפדני של אסטרטגיות אלה וניתוח ושיפור מתמיד של מאמצי השיווק שלכם, אתם יכולים למצב את אתר המסחר האלקטרוני שלכם להצלחה וליצור בסיס לקוחות נאמן שיתדלק את צמיחת העסק שלכם בטווח הארוך.
בפלטפורמת Eshop אנו מתמחים בשיווק מסחר אלקטרוני ויכולים לעזור לכם ליצור אסטרטגיית קידום מכירות מותאמת אישית להשגת תוצאות מרשימות. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר של הקמת חנות אונליין ושיווק שלו בערוצים השונים>>
איך מוכרים באינטרנט? 9 דרכים להגדלת מכירה ברשת
הגדלת מכירות און ליין היא המטרה העיקרית של אינספור עסקים, גדולים וקטנים כאחד. בין אם אתם מנהלים עסק קמעונאי של ההורים שלכם או עובדים עבור ענקית מסחר אלקטרוני כמו אמזון, הגדלת המכירות דרך ערוצים מקוונים היא קצת כמו סטרייק בבאולינג – זה נראה הרבה יותר קל ממה שזה באמת.
תוכלו לקרוא בהרחבה כאן>> איך להגדיל מכירות בחנות>>
הבאנו לפניכם על קצה המזלג מענה לשאלה איך תוכלו להגדיל מכירות אונליין?
היו כנים ואותנטיים בקופי של פרסום המכירה
זה אולי נראה מובן מאליו, אבל מדהים אותנו כמה אתרים כותבים דברים לא ריאליים לגבי המוצרים שלהם. לא רק זה – כנות בקופי שלכם חיונית למוניטין של העסק שלכם, היא גם מטפחת ומעודדת אמון במותג שלכם. אל תטענו טענות שאתם לא יכולים להוכיח – הצרכנים של היום רגישים מאוד לשיווק BS, אז היו כנים, ישירים ונגישים בכל הטקסטים של המכירות שלכם,החל מעמוד הבית שלכם ועד לקמפיינים שלכם במייל.
עיקרון זה חל גם על האופן שבו אתם ממקמים את עצמכם כעסק. נתקלתם פעם באתר שכמובן מנוהל על ידי אדם אחד או שניים, אבל כולל עותק מתאים יותר לחברה ארגונית בינלאומית? גישה זו לא רק גורמת לכם להיראות טיפשיים, היא גם פוגעת באמינות המותג שלכם. אם אתם חברה קטנה, או בתחילת דרכה התגאו בכך והיו גלויים לגבי זה – צרכנים רבים פונים לעסקים קטנים יותר דווקא בגלל השירות האישי והאינדיבידואלי יותר שהם יכולים להציע. אל תנסו להיות משהו שאתם לא.
קבלו יותר קליקים על מודעות באמצעות הגדרת תוספי מודעות
אם יש לכם אתר מכירה באינטרנט ואתם מפרסמים אותו בגוגל בתשלום, תוספי מודעות הם לא עניין של מה בכך – תכונה זו (זמינה גם ב-Ads וגם ב-Bing) מאפשרת לכם להגדיל את החשיפה של המודעה שלכם עם יותר מקומות שניתן להקליק. וזה לא עולה לכם עלו נוספת! וזה מגדיל את שיעור הקליקים של המודעה שלכם! מדהים, נכון?
הציגו המלצות של לקוחות
בסביבת המדיה החברתית של ימינו, משוב הלקוחות מעולם לא היה חשוב יותר. למרבה המזל, זה אומר שהלקוחות המרוצים שלכם יכולים לספק לכם את אחד מכלי הנשק היקרים ביותר בארסנל שלכם – המלצות.
המלצות של לקוחות מרוצים משפיעים הרבה יותר מבאנר מכירות פרסומי כתוב היטב, אז וודאו שאתם כוללים המלצות וביקורות מנאמני המותג ההארדקור שלכם שמוכנים לספר בהרחבה עד כמה אתם נפלאים. זה עשוי להופיע בדפי המוצר, דפי הנחיתה, דף הצ’ק אאוט, אפילו בדף הבית שלכם.
תוכלו לקרוא יותר בנושא במאמר הבא: חוות דעת של לקוחות: מהם היתרונות ואיך משיגים חוות דעת חיוביות>>
צרו בקרב הגולשים תחושת דחיפות
חשוב להיות כנים ושקופים לגבי מי אתם ומה אתם עושים, אבל אין כלל נגד יצירת תחושת דחיפות כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים לקנות מכם עכשיו.
צרכנים רבים מגיבים בחיוב לתמריצים שיוצרים תחושת דחיפות, החל ממבצעים מיוחדים תלויי זמן ועד מוצרים במהדורה מוגבלת. למרות שהדרכים שבהן תוכלו להשיג זאת מגוונות כמו המוצרים שאתם יכולים לקנות באינטרנט, אסטרטגיות מסוימות עשויות להיות יעילות יותר מאחרות. לדוגמה, אם אתם לא יכולים למכור מוצר במהדורה מוגבלת כדי לפתות לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם יכולים להציע תמריץ כספי ללקוחות שמתחייבים לרכישה מידית, כגון משלוח חינם או הנחה.
ב-Ads, ניתן להשתמש בכלים להתאמה אישית של מודעות כדי להציג ספירה לאחור של הצעה עונתית או מכירה לזמן מוגבל. איך שלא תבחרו לעשות זאת, יצירת תחושת דחיפות היא דרך מצוינת להגדיל את המכירות המקוונות.
הציעו התחייבות להחזר כספי
לעתים קרובות, אחד הגורמים החזקים ביותר בהחלטה של הצרכן לא לקנות משהו הוא הסיכון הקיים ברכישה באינטרנט – הרצון להימנע מהפסד פוטנציאלי. ברוב הפעמים, הסיכון הנתפס הזה הוא סיכון פיננסי. למה שמישהו יקנה את המוצרים שלכם? מה אם הם לא עובדים, או שהלקוח לא אוהב אותם? אפילו רכישות קטנות יכולות לשאת את הסיכון של “חרטת הקונה”. תוכלו אז להתגבר על התנגדות זו מלכתחילה על ידי הצעת התחייבות להחזר כספי במידת הצורך.
ככל שאתם מסירים יותר חשש מההחלטה של הלקוח הפוטנציאלי, כך גדל הסיכוי שהוא יקנה מכם.
הימנעו מחיכוכים בתהליך התשלום
להפחתת הפרעות בתהליך התשלום באתר יכולה להיות השפעה מדהימה על שיעורי ההמרה שלכם. בדיוק כפי שאתם צריכים לעשות את זה קל ככל האפשר עבור מבקרים להשתמש ולנווט באתר שלכם, כך אתם גם צריכים לעשות את זה אפילו קל יותר עבורם לקנות בפועל את מה שאתם מוכרים.
בטלו שלבים מיותרים בתהליך התשלום שלכם שעלולים להניא לקוח פוטנציאלי מלבצע המרה. דלגו על שדות מיותרים בטפסים. אל תכריחו משתמשים לתוח חשבון לקוח אם הם לא מעוניינים בכך. דאגו שחווית המשתמש תהיה פשוטה ומהירה.
ספקו אפשרויות תשלום רבות ככל האפשר
אוקיי, אז העסק שלכם לוקח כרטיסי אשראי. מה לגבי תשלומים בארנק Google? או Apple Pay? מה עם אפליקציות ביט ופייבוקס?
צרכנים מצפים ליותר אפשרויות בחירה מאי פעם מבחינת האופן שבו הם משלמים בפועל עבור סחורות ושירותים, ולא כולם מעדיפים להשתמש בכרטיס אשראי. על ידי הצעת אפשרויות תשלום נוספות, כולל שירותים חדשים יותר שהופכים פופולריים יותר ויותר בנייד, כך אתם מקלים על לקוחות פוטנציאליים לתת לכם את כספם. כמובן, לא בכל פלטפורמת אתר יש את הנוחות והקלות להוסיף את הפיצ’רים האלה.
בפלטפורמת אישופ יש אפשרות לממשק את האתר שלכם לאפליקציות Google pay ואפליקציית Apple pay וכמובן לפייפאל. אתם לא צריכים לעשות או להגדיר שום דבר – הכל עלינו.
השקיעו בתמונות מוצר איכותיות
נכון שזה ברור כשמש שצלחת אוכל במסעדה שמוצגת היטב באמת טעימה יותר ממנות מרושלות מבחינת צילחות? בהתחשב בחשיבות המראה ביחס לאופן שבו אנו תופסים דברים (כולל אנשים), סביר להניח שלהשקעה בצילום מוצרים איכותי תהיה השפעה דומה על המבקרים באתר שלכם.
לא משנה מה אתם מוכרים, תמיד תשקיעו בתמונות באיכות גבוהה של המוצרים שלכם – תוותרו על תמונות זעירות או תמונות עם תאורה גרועה שצולמו בחדר מחסן שלכם. כמו כן, הקפידו לכלול מגוון רחב של תמונות, מזוויות שונות ובצבעים המוצעים. זה אולי נראה מוגזם לכלול צילומים של המוצרים שלכם מכל זווית אפשרית, אבל נסו את זה ואתם תרגישו בהבדל במכירות. אנשים אוהבים להרגיש את המוצר לפני שהם קונים, במיוחד באינטרנט שבכל מקרה לא ניתן לגעת בו.
תנו כמה שאתם יכולים בחינם
אנשים אוהבים דברים בחינם, וככל שאתם נותנים יותר בחינם, סביר להניח שלקוחות פוטנציאליים חיוביים יותר יזכרו אתכם ואת המותג שלכם, דבר שיכול לגרום ליותר מכירות מקוונות.
הסתכלו על ההצעות הנוכחיות שלכם. אתם יכולים לתת משהו בחינם מבלי שזה יפגע בשולי הרווח שלכם?
גם אם לא, אתם יכולים באותה קלות לחלק דוגמיות, הצעות של שניים במחיר של אחד ותמריצים מבוססי תגמולים אחרים. חלוקת דברים בחינם היא לא רק דרך נהדרת לשפר את התפיסה של אנשים לגבי העסק שלכם, זו גם דרך נהדרת להציג בפניהם את מוצרי הדגל שלכם ולפתות אותם לקנות עוד.
ב- Eshop, אנו מחויבים לעזור לכם להשיג הצלחה ב- מכירה דרך האינטרנט. עם המומחיות שלנו בעולמות האיקומרס והמוניטין הרב שצברנו במשך השנים, אנו יכולים ליצור עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית כדי להעלות את המותג שלכם ולעלות על המתחרים. צרו איתנו קשר עוד היום ואפשרו לנו להיות חלק מהמסע שלכם>>




