איך לפתוח אתר מכירות בישראל?

האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט הביאו איתם רוחות של שינוי, לפחות בתחום אחד: ביטול וצמצום של שכבות ומעמדות בחברה. פעם, לא כל כך מזמן, היו מספר מועט של גופי תקשורת ששלטו בכל מה מה שידענו, ומספר קטן של חברות ענק אשר שלטו בכל תחום אפשרי בשוק המקומי, לרוב תוך כדי מיזוג, בניית מונופול וניצול הצרכן, שלא היתה לו שום ברירה אלא לשלם – וביוקר. כיום כל אחד יכול לפתוח חשבון פייסבוק ולזעוק את דיעותיו בפומבי, לכתוב טור באיזה נושא שמתחשק לו, לחשוף שחיתויות, למכור את מוצריו, לנכס לעצמו במה ציבורית ולעשות בה כראות עיניו.
בניית אתרים הפך ממקצוע הייטקיסטי שעובד רק עבור חברות גדולות לתחום שהבן של השכנים יכול לעסוק בו בשעות אחר הצהריים. אם פעם יצרן של בגדים, היה צריך להילחם במותגי הענק, והדרך היחידה שלו לקבל חשיפה הייתה להיכנס לקניון כלשהו – מה שביטל לחלוטין את האפשרות של מותגים קטנים ובינוניים לפרוץ לתודעה ולהצליח – הרי שכיום כל אחד יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור, ולפעמים במאסות גדולות יותר מחנות מותג בקניון שמפרסם את עצמו במאות אלפי שקלים בשנה.
במילים אחרות: העולם כבר לא תחום וסגור רק לגדולים ולעשירים, אלא פתוח לכולם. גם לך. ההזדמנויות הן עצומות ובינלאומיות, למי שעושה את זה נכון.
הקשר בין צפיית בינג’ ורכישה ברשת
לפני כחודשיים שודרה כתבה בחדשות של ערוץ 2, אודות תופעת הקניונים הריקים, שם סקרו את קניון האופנה בתל אביב, שלמרות כל הציפיות שנתלו בו, הכסף והזוהר, לא מצליח להביא קהל. שלושה ימים לאחר מכן פרסם גם עיתון מעריב כתבה בנושא, שפירטה על הנסיבות בגללן הקניונים נסגרים. המגמה, שהתחילה בארה”ב ומתפשטת לכל העולם, גם לארץ, תגרום לכך שכרבע מהקניונים בארצות הברית ייסגרו בשנים הקרובות.
הסיבה? יותר ויותר אנשים רוכשים את הבגדים, המוצרים ואפילו את האוכל שלהם – באמצעות חנויות וירטואליות. זה גם עניין של מחיר: מאחר ובעלי החנויות הוירטואליות לא צריכים לשלם שכירות או תשלום למוכרים הם יכולים להרשות לעצמם להוזיל את מחיריהם, וגם עניין של נוחות ועצמאות.
אנשים כיום רגילים שהכל זמין להם, עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. אם תקחו את תחום הצפייה בטלוויזיה למשל, תראו שאותם הרגלים זלגו גם לשם. פעם, כדי לראות תוכנית אהובה, היינו מתכנסים בשעות מסוימות, בימים מסוימים, נאלצנו להתאים את עצמנו ללוח השידורים. כיום אנו רוצים לצרוך את התכנים שלנו כשזה נוח לנו, לא כשנוח לערוץ הטלוויזיה, ואם אפשר לבלוע עונה שלמה בבינג’ אחד ארוך. כל הטכנולוגיות החדשות, נטפליקס, וי או די, יכולת הקלטת התוכניות – הכל פותח במטרה לעזור לנו להיות עצמאיים באופן הצפייה שלנו, ולא משועבדים ללוחות זמנים שמוכתבים לנו מלמעלה. אותו עיקרון מוביל אותנו כשאנו רוצים לרכוש משהו. אם אני רוצה לעשות הזמנה מהסופר, זה יקרה בשש בבוקר כשאני יכולה וזמינה, כי באינטרנט הכל פתוח כל הזמן. אם אני ארצה לעשות שופינג של ביקיני, אני אעשה זאת בשישי בערב, כשכל החנויות סגורות, אבל באינטרנט הכל פתוח, שוקק ומזמין.
אז איך פותחים אתר מכירות בישראל?
אז הבנו. העולם צועד לכיוון של הזמנות מהאינטרנט, בניית חנות וירטואלית היא הדרך לכל אחד שרוצה להתחיל למכור גם אם אין לו חנות פיזית. אבל איך עושים את זה נכון? פלטפורמת e-shop מציעה לך הקמה של אתר מכירות אינטרנטי בארץ, שבאמת יעבוד. חברת e-shop מקימה אתרי מכירות בארץ כבר 16 שנים, ומפתחת כל הזמן את פלטפורמת המסחר שלה במטרה להגדיל את הפעילות בחנויות של לקוחותיה. הטכנולוגיות הייחודיות של e-shop בסופו של דבר מגדילות את הרווחים של כל בעל החנות.
מבחינת הנראות ברשת, אתרי המכירות המתקדמים של e-shop מעוצבים להפליא עם ממשק נוח ופשוט לתפעול עבורך כמנהל החנות. מבחינת סל המוצרים הטכנולוגיים, e-shop יודעת לקדם את החנות שלך כך שתיחשף לקהל עצום של אנשים ממוקדים לתחום שלך, עם יכולות למשוך אותם לרכוש דווקא אצלך: הנפקה של מבצעים, סמסים, פופ-אפים של שיווק, מכירה והשארת הגולש באתר, תזכורות לגולש שעוזב את האתר לפני התשלום, ניהול קשר עם לקוחות – ועוד ועוד.
כבעל עסק או אפילו כבעלים של רעיון טוב או מוצר טוב, החנות הוירטואלית עבורך הוא פתרון מושלם למכור, בלי כל ההתעסקות שמצריכה חנות פיזית, ובלי הצורך להוציא עוד ועוד כספים על פרסום אצל ספקים חיצוניים ועוד.
בוא לראות איך זה עובד!


