יש לכם אתר אינטרנט? קבלו ‘דף בית’ שיהפוך את הגולשים שלכם ללקוחות משלמים

מכירים את המשפט שאומר “אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון”?…זה בדיוק מה שאפשר לומר על דף הבית בכל אתר אינטרנט.
אם יש לכם עסק והקמתם אתר אינטרנט שיתמוך בפעילות של העסק, חשוב מאוד שדף הבית של האתר יהיה הכי מקצועי ומזמין שיש.
רק דף בית מושך, מעניין, ברור, קליט ורלבנטי ישאיר את הגולש אצלכם ויוכל להניע אותו להפוך ללקוח-משלם.
קבלו כמה טיפים לגבי דף הבית, שחובה ליישם:
- הנראות שלו חייבת להיות נעימה לגולש (גרפיקה, צבעים, גודל-הכתב/פונט, וכדומה).
- הוא חייב להיות הכי קריא בעולם: כך שהגולש מייד יוכל לקרוא את המסרים שלכם ולהבין את מה שיש לכם להציע לו.
- התפריט העליון בדף הבית חייב להיות ברור ולתת פירוט של הקטגוריות העיקריות שבהן אתם מציעים שירותים/מוצרים.(כך לדוגמא אם מדובר בחנות רהיטים, יופיעו בו הקטגוריות: מיטות, שולחנות, כסאות, שידות וכו’).
- חשוב לשלב בדף הבית באנרים (לפחות שניים) שמושכים את העין, שיש בהם מסר קצר ולעניין עם ויז’ואל שיש בו כח לסקרן את הגולשים, שיגרום לגולש להקליק עליו (חובה גם שלא להעמיס עם יותר מדי באנרים, הכל במידה).
- הכותרת של דף הבית וה- HEADER מה שנקרא בשפה המקצועית חייבים להיות מושכים ובולטים ברמה של בימת בידור ביום העצמאות. זה המיקום לשלב את הסלוגן המבריק שלכם, את הלוגו שלכם את האמירה שלכם לשוק וללקוחות הפוטנציאליים.
- דף הבית הוא המקום שבו הגולש/הלקוח הפוטנציאלי פוגש אתכם לפעמים ממש בפעם הראשונה: זה המקום שממנו הוא יחליט תוך שניות אם ימשיך להכיר אתכם וישקיע ב”דייט” איתכם, או שהוא עף החוצה מהאתר.
הבנתם נכון: זה גורלי בדיוק כמו שזה נשמע. זו גם הסיבה שבדף הבית אתם חייבים לתת ללקוח את ה- Reason why, לספר לו בשני משפטים למה לבחור דווקא בכם. תנו 3 יתרונות מובהקים שלכם, משהו סוחף-בגורף, שיגרום לגולש להבין שאין לו מה לחפש במקום אחר. - יודעים כבר שהויז’ואל הוא המלך החדש, נכון? לכן חשוב מאוד, אפילו קריטי, שתבחרו בתמונות מייצגות ומדליקות: שלבו בדף הבית 4-8 קוביות-תמונות עם תתי-הקטגוריות שבהן אתם מציעים מוצרים/שירותים.
תנו לתמונות לדבר ולעשות לכם את העבודה. - מומלץ לשלב בדף הבית (בדך כלל למטה) את פרטי ההתקשרות איתכם, את כתובת החנות הפיזית, אם יש לכם כזו, את שעות הפעילות שלכם, אפשר לשלב ‘מפת הגעה’.
תשדרו ‘קבלת פנים חמה’, תשדרו זמינות (ואם יש חניה או חניה-חינם בסביבה, ציינו את זה). - חובה לשלב ‘מוצרים חמים’/מבצעים בדף הבית. הגולש הרי לא הגיע אליכם סתם לטיול…הוא מעוניין במשהו שאתם יכולים לספק לו. אז תראו לו מה אתם יכולים לתת לו, ותבהירו לו שזה הכי ‘תפור עליו’,
שזה באיכות הכי גבוהה שיש ובמחיר סופר-משתלם. - תמיד חשוב לשלב ‘טסטמוניאלס’ – חוות דעת, המלצות ובקורות חיוביות של לקוחות שכבר קנו מכם, שלבו אותן בגאווה ותקפידו על מגוון: לא רק נשים, לא רק גברים: גם וגם, ואם אפשר בגילאים שונים, מאזורים שונים.
זה מעיד על עוצמה. זה מה שנקרא ”הוכחה חברתית”. יש לכם ‘קבלות’, תראו אותן! - כמובן שאזור ה’הכוונה’ ל’אגף התשלום’/הסליקה חייב להיות ברור, מדויק ומאובטח.
ההפניה מדף הבית לאזור הזה חייבת להיות מלווה בטקסטים של מיקרו-קופי סופר-ברורים, שייתנו ללקוח ביטחון ושיינסכו בו אמון כלפיכם. תנו ללקוח תחושה שאתם המדריך-הצמוד שלו באתר,
שמלווה אותו עד שלב הקנייה (וכמובן גם אחר כך, במתן שירות אחרי הקניה, בעת הצורך).
אתם לא רוצים גולשים, אתם רוצים גולשים-לקוחות. אז ‘נא להתנהג בהתאם’.

