ככה תתכוננו לטירוף המכירות של נובמבר

חודש נובמבר עוד רגע כאן וכשמדובר בצרכנים זה אומר דבר אחד – שופינג והרבה!
עבורכם זו הזדמנות מעולה להגדיל משמעותית את הרווחים בחנות זאת מכיוון שבכל שנה
נשברים שיאי מכירות באינטרנט, בחודש שכולו חגיגת קניות אחת גדולה.
אבל אתם לא לבד וגם התחרות עולה משנה לשנה, לכן חשוב שאתם והחנות שלכם
תגיעו מוכנים מראש ובצורה הטובה ביותר.
במיוחד עבורכם קיבצו מספר טיפים מנצחים מהמומחים שלנו – כדי שגם אתם תשברו שיאים.
אז איך מתכוננים?
חנות אינטרנטית פעילה – אתם חייבים להגיע לחודש נובמבר עם חנות שעובדת בצורה תקינה.
לוודא שאין תקלות ובאגים ושהדפים נטענים בצורה תקינה ומהירה, הכל כדי להגיע מוכנים לרגע האמת.
חובה להשקיע בנראות של החנות היא חייבת להיות מסודרת ומושכת את העין,
אל תוותרו תמונות איכותיות ותיאורי מוצר מפורטים ומדויקים.
חוויית הרכישה – חשוב לבדוק את התפעול של החנות ובעיקר את נתיב הרכישה והתשלום.
לוודא שהתהליך פשוט ומהיר, ומרגע שהלקוח בחר במוצר הוא יוכל להגיע כמה שיותר מהר לעמוד התשלום.
נתיב קצר = יותר רכישות. פשוט מאוד.
שיווק – ימי הקניות של נובמבר נעים סביב דבר אחד – סיילים! כמה שיותר יותר טוב.
הענקת קופונים, הטבות או מבצעים לימי המכירות של נובמבר היא חלק מהמשחק.
כדי שהמבצעים וההטבות באמת יעזרו לכם למכור יותר חשוב שהם יהיו שווים ומשתלמים ללקוחות.
זה יעודד אותם לקנות יותר גם עכשיו וגם בעתיד.
פרסום – השתמשו בכל נקודת מגע שיש לכם עם לקוחות פוטנציאלים כדי לפרסם את החנות, המוצרים,
המבצעים וההטבות. אל תוותרו על פרסום בפייסבוק, בגוגל ובדיוורים.
היעזרו בחומרים השיווקיים שעיצבנו במיוחד עבורכם כדי להבליט את המבצעים וימי המכירות המיוחדים.
שקיפות – וודאו שכל המוצרים נמצאים במלאי ובמידה ומוצר אזל
הקפידו לעדכן את הלקוחות.
ציינו תנאים והגבלות עבור כל מבצע והטבה ואל תשכחו את האותיות הקטנות.
זכרו: שהלקוחות לא סבלניים ובעיקר לא אוהבים להרגיש מרומים. לקוח מאוכזב לא יחזור.
חיזוק שירות הלקוחות – הקשר הישיר עם הלקוחות חשוב מאין כמותו
בעיקר בתקופה עמוסה ומשוגעת שכזו.
הקפידו על זמינות גבוהה ומענה מהיר בטלפון ובצ’אט.
לקוח ירגיש בטוח יותר לרכוש מבית עסק שנותן שירות טוב ומענה מהיר.
תגבור מערך המשלוחים – בתקופת קניות שכזו צפוי עומס כבד על שירותי המשלוח ועל חברות השילוח.
לכן חשוב מאוד להיערך לכך בהתאם, לתגבר את מערך המשלוחים שלכם ולהתכונן לכל עיכוב אפשרי.
בנוסף חשוב לעדכן את זמני המשלוח באתר או לפחות ליידע את הלקוחות במידה ואכן צפויים עיכובים.
לסיכום, חודש נובמבר מאופיין בימי קניות גלובליים ובסיילים משמעותיים.
זאת חגיגת שופינג אדירה לצרכנים ועבורכם זו יכולה להיות חגיגה ענקית של מכירות ורווח.

