פרסום בטיק טוק לאתר איקומרס

טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הגדולה הנוכחית שלוקחת את דור ה-Z בסערה, אבל היא גם ערוץ פנטסטי לשיווק אתרי סחר, בזכות 689 מיליון המשתמשים הפעילים שלה ברחבי העולם.
טיקטוק היא אחת האפליקציות שהורדו הכי הרבה בעולם בשנים האחרונות. מבלי לרוץ 1000 קמ”ש, ניתן להבין שמסלול טיקטוק צבר תאוצה של הרבה מעבר ל- 1000 קמ”ש. על ידי השקת קמפיין Tik Tok, התפוצה של אתר הסחר שלכם יכולה לצבור הצלחה רבה. האפליקציה מייצרת רמות גבוהות של מעורבות באמצעות פורמטים של מודעות קריאייטיב ופילוח מדויק. אל תחמיצו הזדמנות זו ונטרו את ביצועי המודעה כדי לקבל נתונים מפורטים על המשתמשים שלכם.
משתמשים מבלים בממוצע 52 דקות ביום ב-TikTok, בעוד ש-90 אחוז מהמשתמשים מבקרים באפליקציה יותר מפעם אחת ביום. כל אלה הם נתונים סטטיסטיים מצוינים המצביעים על הזדמנויות עבורכם למצוא את המקום שלכם ב- Tik Tok ולהתחיל לשווק את אתר המכירות שלכם לקהל שלא ניצלתם את נוכחותו הדיגיטלית בעבר.
מדריך זה ייתן לכם מושג מהו טיקטוק, האם שווה לכם להשקיע בשיווק בטיק טוק ומה נחשב לשיווק מוצלח עבור אתר המכירות שלכם ב-Tik Tok.
מהי פלטפורמת טיק טוק?
טיקטוק היא רשת חברתית לכל דבר ועניין המבוססת לרוב על תכני בידור. היא נמצאת בבעלות חברת ByteDance שבסיסה בבייג’ינג ושווקה ב-2017 כספין-אוף המערבי של האפליקציה הסינית Douyin. האפליקציה באמת צברה פופולריות עוד בשנת 2018 כאשר היא התמזגה עם Musical.ly, אפליקציה סינית נוספת המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף קטעי מוזיקה בצורה של סנכרון שפתיים.
כיום, אנשים רבים משתמשים בטיקטוק כדי ליצור ולהשתתף במגמות מוסיקה וריקודים הכוללות מוזיקה חדשה שיצאה, מוזיקת להיטים ישנים, או אפילו רמיקסים מיוחדים ועוד. עם זאת, האפליקציה צמחה הרבה מעבר למטרה זו, כאשר עסקים רבים משתמשים בטיקטוק להזדמנויות שיווקיות למוצרים או לשירותים שהם נותנים.
האם טיקטוק חינמית עבור בעלי עסקים?
טיקטוק מוצעת בחינם לבעלי עסקים. האפליקציה כוללת מצב Pro שתוכלו להפעיל כדי לקבל סטטיסטיקות וניתוחים על העוקבים, המעורבות וביצועי התוכן שלכם. אתם יכולים גם לעקוב אחר פרטים על ביצועי מודעות ומדדי מסחר אלקטרוני בתוך האפליקציה. אם אי פעם תרצו לשנות את החשבון שלכם בחזרה למצב פרטי, תוכלו גם לעשות זאת.
איך תדעו האם שיווק בטיק טוק מתאים לעסק שלכם?
מודעות Tik Tok למסחר אלקטרוני אינן מתאימות לכולם מכיוון שהפלטפורמה מתאימה לקהל בעלי נתוני דמוגרפיה ספציפיים מאוד. תפוצת הליבה שלהם בפלטפורמות היא דור ה-Z ובני דור המילניום, שמהווים 75% מבסיס המשתמשים של טיקטוק, כאשר 41% מהם בני 16 עד 24.
בגדול, אם קהל היעד העיקרי שלכם מבוגר יותר, או אם אתם לא מחפשים דרכים יצירתיות חדשות להגיע לקונים צעירים יותר, כנראה שלא שווה לבדוק את הפרסום בטיקטוק עבור החנות שלכם.
במקרה כזה, היצמדו למודעות פייסבוק ממומנות כמו מודעות מוצרים דינמיות או קמפיינים של קולקציות. בנוסף, כולנו יודעים את החשיבות של Google Ads עבור כל סוגי דמוגרפיה!
יחד עם זאת, אם יש לכם מוצר שיכול להתאים באופן מושלם לסוג דמוגרפיה זה, מודעות סרטון של מוצרי Tik Tok יכולות להציע את היתרונות הבאים:
רוצים לדעת האם טיק טוק יכול להתאים לעסק שלכם? אנו נשמח לחקור עבורכם את הנושא ולהכין אסטרטגיית פרסום עבור אתר המכירות שלכם בטיק טוק. התקשרו אלינו לייעוץ חינם למספר
יתרונות פרסום בטיקטוק עבור בעלי אתרי מכירות:
השוק פחות רווי: מודעות טיקטוק הן עדיין די חדשות, כך שיש להן הרבה פחות תחרות על מודעות מאשר מודעות פייסבוק ואינסטגרם. בנוסף, מכיוון שהפלטפורמה מתאימה ביותר לקונים מתחת לגיל 24, פחות מותגים בודקים תפוצה.
גישה לשווקים חדשים: הפריסה הגלובלית הצומחת במהירות של TikTok פירושה יותר הזדמנויות שיווק למוכרים בינלאומיים.
תפוצה המונית של קהל עבור דמוגרפיה מרכזית: ל-Tik Tok יש הבנה חדה של השוק שלהם והיא הצליחה לשלב מודעות באופן שלא יבטל את משתמשי המפתח שלהם. אם תוסיפו את זה לכמות המשתמשים הגדלים שלהם, זה יציע לעסק תפוצה המונית לדמוגרפיה מרכזית בפלטפורמה אחת.
התפתחות מהירה: Tik Tok משדרגת ומגדילה ללא הרף קמפיינים של מודעות ב-Tik Tok שנועדו לעזור לקמעונאים להציג ולמכור מוצרים.
בניית אסטרטגיית שיווק בטיק טוק
כשאתם בונים את אסטרטגיית השיווק שלכם ב-TikTok, אתם רוצים קודם כל לזהות מגמות ואת הקהל הפוטנציאלי שלכם. שאלו את עצמכם שאלות כמו: האם יהיה לכם קהל כללי או קהל נישה?
כמה מדדים לגבי הקהל שלכם הם קריטיים עבורכם להגדרה, כולל הגיל, המין, המיקום שלהם, תחומי העניין שלהם או סטאטוס הקריירה או העבודה שלהם, סטטוס מערכת היחסים שלהם האתרים והאפליקציות המועדפים עליהם.
כמה עולה לפרסם מודעות ממומנות בטיקטוק?
תקציבי המודעות של TikTok מתחילים במינימום של $50 ברמת הקמפיין וב-$20 ברמת קבוצת המודעות, ואם אתם נמצאים באזור שבו מודעות בשירות עצמי מופעלות, קל יחסית להגדיר אותן. אתם יכולים ללחוץ כאן כדי להתחיל לעבוד עם ‘מנהל המודעות’ של Tik Tok.
כדי להגדיר מודעות Tik Tok, תצטרכו להתקין תחילה את פיקסל Tik Tok, לאחר מכן ליצור ולהגדיר את הקמפיין שלכם ולבסוף להוסיף את קבוצות המודעות שלכם.
בדומה לאופן שבו הייתם עושים זאת עבור פלטפורמות PPC או פלטפורמות חברתיות אחרות, תבצעו את השלבים הבאים להגדרת קמפיין פרסום:
↩ בחרו את מטרת הקמפיין שלכם ב-TikTok (רמת הקמפיין)
↩ תנו שם לקמפיין והגדירו את התקציב (רמת הקמפיין)
↩ בחרו מיקום (רמת קבוצת מודעות)
↩ בחרו סוג קריאייטיב (רמת קבוצת מודעות)
↩ הקצאת הפילוח (ברמת קבוצת המודעות)
↩ בחירת הצעות מחיר (רמת קבוצת מודעות)
בנוסף, כשמדובר במודעות Tik Tok עבור אתר סחר באופן ספציפי, מותגים יצטרכו גם להגדיר את קטלוגי מוצרי ה-Tik Tok שלהם.
התראה חדשה על אפליקציית הקניות של Tik Tok :Tik Tok בודקת כעת את אפליקציית המוכרים של TikTok, המאפשרת לקהילת המוכרים שלהם לנצל חבילה של תכונות ‘קניות ב-Tik Tok’ ומסחר חברתי. אפליקציה זו, שהושקה בדצמבר 2021, זמינה כרגע רק במדינות ספציפיות. על קצה המזלג, זה נותן למוכרים את היכולת לנהל את כל ההיבטים של חנות הטיקטוק שלהם, החל מניהול מלאי והזמנות ועד ניתוח העסק המקוון שלהם.
סוגי הזדמנויות שיווק לאתרי איקומרס:
השיווק של טיקטוק עדיין יחסית חדש, אך מתפתח במהירות. הפלטפורמה מציעה מגוון הזדמנויות שיווק ופרסום שמותגי מסחר אלקטרוני יכולים לנצל. אלה כוללים:
1. פיצ’רים קניות בטיקטוק
בספטמבר 2021, Tik Tok הרחיבה את תכונות ה-Tik Tok Shopping שלה Shopify כדי לכלול שורה של פתרונות, תכונות וכלי פרסום המיועדים לקמעונאי מסחר אלקטרוני. זה כולל אינטגרציה ישירה למוכרים קטנים יותר שרוצים להעלות מוצרים ולנהל מכירות ישירות מטיקטוק, ואינטגרציה עם רשימה רחבה יותר של פלטפורמות מסחר אלקטרוני.
מנקודת מבט פרסומית, תכונות הקניות של TikTok כוללות:
קישורי מוצרים: תכונה זו מאפשרת למותגים להדגיש מוצרים מרובים ולשלוח משתמשי Tik Tok לכניסה מיידית של דפי פרטי מוצרים.
קניות בשידור חי: תכונות של קניות בשידור חי מאפשרות למותגים לשתף קישורים דינמיים למוצרים בזמן אמת באמצעות Tik Tok LIVES.
2. מודעות קולקציה של Tik Tok
מודעות קולקציה המיועדות למסחר אלקטרוני מהוות חלק מחבילת הקניות של TikTok, נבדקות כעת בשווקים נבחרים. הם מורכבים מכרטיסי מוצר הניתנים להחלקה מהירה וממודעות סרטון בפיד ומובילים לקוחות פוטנציאליים לדף גלריה מיידית. בניגוד למודעות רגילות בפיד, מודעות אלה של קניות ב-Tik Tok דורשות מהלקוחות לעזוב את Tik Tok ולבקר בחנות המותג שלכם. כדי לפרסם סוג מודעה זה תצטרכו:
↩ לוודא שהגדרתם את קטלוג מוצרי Tik Tok שלכם.
↩ להגדיר את הקמפיין.
↩ לבנות דף גלריה לקמפיין שלכם.
3. מודעות הצגה דינמיות ב-Tik Tok
סוג חדש נוסף של מודעות מסחר אלקטרוני ב-TikTok שנבדק כעת בשווקים נבחרים הוא מודעות תצוגה דינמיות. מודעות אלה נועדו להציג מודעות ממוקדות דינמיות ומותאמות אישית יותר לקונים פוטנציאליים על סמך תחומי העניין שלהם. חשבו עליהם כעל הגרסה של טיקטוק למודעות המוצרים הדינמיות של פייסבוק.
כדי להיות מוכנים להשתמש במודעות אלה, מותגים יצטרכו:
↩ להגדיר פיקסל ה-Tik Tok שלהם.
↩ לוודא שהם הגדירו את קטלוגי מוצרי ה-Tik Tok שלהם.
↩ ליצור סרטוני מוצר לקטלוגים של Tik Tok.
למרות הפריסה המוגבלת, סוג מודעה זה כבר זוכה להצלחה רבה. מותג בגדי הספורט לנשים Aerie, למשל, היה אחד המותגים הראשונים שבדקו את ה-DSAs של טיקטוק. לאחר שזכו להצלחה רבה עם חותלות ההצלבה שלהם שהפכו ויראליות ב-Tik Tok בעבר, הם השתמשו במודעות דינמיות של TikTok כדי לקדם באופן אוטומטי אלפי מוצרים ולספק חוויית מודעות נבחרת לקהלים הרלוונטיים ביותר שלהם.

4. מרקטפלייס היוצרים של טיקטוק
אם אתם מחפשים להרחיב את שיווק המשפיענים ל-Tik Tok, זירת המסחר ליוצרים היא מקום טוב להתחיל בו. הוא עוזר למותגים למצוא משפיעני Tik Tok פופולריים לשתף איתם פעולה כדי לקדם קישורים למוצרים או לחנויות.
🎯 טיפ אישופ:
בחירת משפיען ה- Tik Tok המתאים לחנות המקוונת שלכם.
לפני שאתם מתחייבים למשפיען Tik Tok, עליכם:
↩ לוודא שהצופים/העוקבים שלהם מיישרים קו עם קהל היעד שלך.
↩ לסקור תוכן כדי לוודא שהוא תואם לנושאי נישה רלוונטיים.
↩ לתת משקל רב יותר לרמת המעורבות מאשר מספרי העוקבים – עדיף ללכת עם רשימת עוקבים קטנה יותר אם העוקבים של משפיעני Tik Tok מעורבים יותר
5. מודעות מותגים בטיקטוק
מודעות מותגים הם פוסטים פרסומיים שמגיעים למשתמשים בעת פתיחת האפליקציה. הם נמשכים רק כמה שניות (שלוש עד חמש שניות לוידאו או שלוש שניות לגרפיקה סטטית), הם מהירים. הם מופיעים גם בדפי For You של המשתמשים וכוללים קישור לחיץ או אתגר האשטאג ממותג.
מודעות השתלטות של מותגים ב-Tik Tok יהיו:
↩ יציגו סרטון במסך מלא כאשר משתמשי TikTok ממוקדים (הקהל שלכם) פותחים את האפליקציה ומופיעים בדף הפיד של For You.
↩ יהיו בלעדיים לקטגוריה מסוימת. במילים אחרות, טיקטוק תציג רק מודעת מותג אחת לכל משתמש ביום.
↩ למרות שהיא יכולה להביא תוצאות נהדרות, מודעות מותג יכולות להיות יקרות. לכן, הן מתאימות ביותר למותגי מסחר אלקטרוני מבוססים יותר עם תקציבים גדולים יותר.
מיקום מודעות מותגים ב-Tik Tok: מודעות השתלטות מופיעות ברגע שמשתמש Tik Tok פותח את האפליקציה שלו, ומשתלטות עליהן למשך כמה שניות לפני שהן משתנות למודעת סרטון בפיד.
6. אפקטי מיתוג מודעות Tik Tok
אפקטים ממותגים מציעים למשווקי מסחר אלקטרוני דרך מהנה לבנות מודעות למוצרים. זה המקום שבו אתם יוצרים פילטרים, מדבקות, אפקטים ועוד לשימוש המשתמשים בתוכן שלהם ויוצר חוויה סוחפת יותר. זוהי דרך מצוינת לעודד מעורבות במותג מסחר אלקטרוני.
בדומה למסנני מציאות רבודה באינסטגרם, אפקטים ממותגים יכולים לעמוד בפני עצמם או להשתלב בפורמטים ובסוגי קמפיינים אחרים, כגון אתגר האשטאג ממותג.
7. מודעות בפיד של Tik Tok
מודעות בפיד הן אידיאליות להגדלת מספר העוקבים של המותג Tik Tok או לאינטראקציה עם קהלים חדשים. הן ממוקמות בפיד For You של קונים פוטנציאליים ויכולות להיות באורך של עד 60 שניות. פורמט המודעה שלהם דומה לזה של הסטוריז באינסטגרם, ומשאיר הרבה מקום ליצירתיות. במילים אחרות, הן כמו מודעות מותאמות אישית.
↩ משתמשים יכולים לסמן ‘אהבתי’, לשתף אותם, לעקוב אחריהם ולהגיב עליהם.
↩ מאפשרים למפרסמי TikTok להשתמש במוזיקה במודעות אלה כדי לצלם סרטונים משלהם.
↩ ישנו עיצוב המאפשר CTAs מרובים.
↩ מופיעים בדפי “בשבילך” של משתמשי Tik Tok.
🎯 טיפ אישופ:
אם אתם רוצים לוודא שהמודעות המותאמות אישית שלכם יבלטו למשתמשים, ודאו תמיד שהסרטונים שלכם יכולים למשוך תשומת לב גם ללא קול. כמו בכל פלטפורמת מדיה חברתית, יש לכם זמן מוגבל לעשות רושם. בעת יצירת כל סרטון פרסום במדיה החברתית, עליכם:
↩ להישאר אותנטיים ככל האפשר על ידי מתן עדיפות ל’וייב’ על פני מפרטי פלטפורמת המדיה החברתית.
↩ לספור את שתי השניות הראשונות (כן, שתיים).
↩ לקחת תמיד בחשבון משתמשים/צופים ללא קול.
8. טופ ויו של מודעות Tik Tok
אם ניקח את מודעות השתלטות של מותגים צעד אחד קדימה, מודעות TopView Tik Tok הן מודעות וידאו במסך מלא של עד דקה. מסעות פרסום אלה, הממוקמים מול המשתמשים ברגע שהם פותחים את האפליקציה ולאחר מכן בפיד שלהם, נועדו למשוך תשומת לב ולהגביר את המודעות למותג. מיקום מודעות Top View ב-Tik Tok: פורמט מודעה זה ממוקם כפוסט הראשון בפיד לאחר שלוש שניות.
9. אתגרי האשטאג ממותגים של טיקטוק
אחת מאפשרויות המיתוג הפופולריות ביותר בטיקטוק היא אתגרי האשטאג ממותגים. Hashtag Challenge, שנועדו להגביר את המודעות ולהגביר את המעורבות מעבר לקליקים המסורתיים על מודעות, יכול להיות יעיל ביותר כאשר משתמשים בו באופן אסטרטגי.
בעזרת קמפיינים אלה של אתגר האשטאג, מותגים מזמינים משתמשי Tik Tok להשתתף על ידי יצירת תוכן סביב נושא הקמפיין שלכם. טיקטוק מציינת כי מודעות אלה מציעות שיעור מעורבות ממוצע של 8.5% באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים במהלך ששת ימי הקמפיין.
הגיע הזמן לכלול שיווק ב-Tik Tok באסטרטגיית המודעות למסחר אלקטרוני
כפי שאתם יכולים לראות, יש לא מעט אפשרויות כשמדובר במודעות Tik Tok לפרסום אתרי מסחר אלקטרוני. עם האסטרטגיה הנכונה, כל מותג מסחר אלקטרוני יכול באמת לנצל את המודעות והמעורבות שניתן להשיג על ידי הפלטפורמה.
רוצים למנף את אתר האיקומרס שלכם גם בטיק טוק. אנו בפלטפורמת Eshop מומחים בפרסום אתרי סחר ונשמח לייעץ ולהעלות עבורכם קמפיין בטיק טוק. השאירו פרטים ונחזור אליכם טיק טאק



