כל מה שרציתם לדעת על האשטגים ולא העזתם לשאול

האשטאגים הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הרשתות החברתיות, ויש לכך לא מעט סיבות טובות. אפשר למיין בעזרתם תכנים, לאתר נושאים לוהטים ולחבר משתמשים לקהילות רלוונטיות. באינסטגרם בפרט, השימוש בהאשטאג מסייע ליוצרים, עסקים ומשתמשים פרטיים להציג את התוכן שלהם בצורה אופטימלית ולהגיע לקהלים חדשים. למעשה, האשטאג נכון יכול להוות ההבדל בין פוסט שנשאר בצללים לבין פוסט שמקבל חשיפה מרשימה, לייקים, תגובות ואפילו עוקבים חדשים.
במאמר שלפניכם תגלו כיצד האשטאגים עובדים, מה היתרונות הבולטים שלהם עבור עסקים ויוצרים, ומדוע שימוש נכון בהאשטאג יכול לתרום באופן משמעותי למינוף החשבון שלכם באינסטגרם. בין אם אתם מחפשים דרכים להצטרף לטרנדים או מעוניינים ליצור טרנד משלכם, האשטאגים יאפשרו לכם למתג את העסק, למצוא קהילות קיימות או לבנות קהילה ייחודית סביב רעיון, אירוע או מוצר חדש. מעבר לכך, תיחשפו לאפשרויות מתקדמות כמו האשטאגים ב-Reels וב-Stories, שבאמצעותן ניתן לחבר בין המשתמשים לתכנים שאתם מעלים באופן מקורי ודינמי.
בואו נצלול יחד לעומק עולם האשטאגים ונבין כיצד ניתן להשתמש בהם בצורה חכמה ואסטרטגית, על מנת ליהנות מחשיפה רחבה, לצמוח אורגנית ולהתחבר לאנשים המתעניינים בדיוק במה שיש לכם להציע.
מהם האשטאגים באינסטגרם?
האשטאגים הם דרך למיון ומציאת תוכן באינסטגרם. האשטאגים באינסטגרם, נוצרים באמצעות הסמל “#”, מצורפים לדברים שאתם מפרסמים באינסטגרם והופכים לנושאים שניתן ללחוץ עליהם ולחפש בהם.
בעצם כל מילה או ביטוי יכולים להפוך להאשטאג עובד, כל עוד יש # מונח לפניו. ניתן להשתמש במספרים בתוך האשטאגים, אך לא ניתן להשתמש ברווחים ותווים מיוחדים. באינסטגרם, רוב היוצרים משתמשים בהאשטאגים כדי להצטרף לטרנדים ולעזור לקהלים לגלות את התוכן שלהם.
איך האשטאגים עובדים באינסטגרם
אתם יכולים להשתמש בעד 30 האשטאגים בכל פוסט באינסטגרם. פוסטים אלה צריכים להיות מוגדרים כציבוריים – אם הפרופיל שלכם מוגדר כפרטי, האשטאגים שבהם תנסו להשתמש לא יופיעו בדפי גילוי.
כאשר משתמשים לוחצים על האשטאג, הם מועברים לפיד של אותו האשטאג, שמציג את כל התוכן הציבורי המצורף אליו. אנשים לוחצים על האשטאגים או מחפשים האשטאגים שמעניינים אותם כדרך למצוא עוד תוכן שמעניין אותם באינסטגרם.
משתמשים יכולים גם לעקוב אחר האשטאגים שהם מעוניינים בהם כדי להבטיח שיופיע להם תוכן מותאם לנושא הזה בפיד שלהם באופן קבוע.
האשטאגים ב-Instagram Stories
Instagram Stories כולל מדבקת האשטאג, המאפשרת לכם להוסיף האשטאגים פעילים לסטוריז שלכם. משתמשים שילחצו יועברו לפיד של ההאשטאג, בדיוק כפי שהיו עושים אם היו לוחצים על האשטאג בפוסט שלכם.
האשטאגים ב-Instagram Reels
האשטאגים עובדים באופן דומה גם עבור Reels, הם עוזרים לאלגוריתם של אינסטגרם לסווג את התוכן שלכם כך שיופיע בפיד Explore של המשתמש.
💡
פלטפורמת e-shop מתמחה בבניית חנות און ליין ובשיווק נכון של אתרי איקומרס –
היכנסו אלינו לאינסטגרם של אישופ וגלו מלא טיפים לשיווק אתר הסחר שלכם!
יתרונות השימוש בהאשטאגים
אם אתם לא בטוחים שיש צורך להוסיף האשטאג לפוסט שלכם, הנה לכם כמה סיבות לכך שהתוכן שלכם באינסטגרם יכול להפיק הרבה יותר תועלת מהוספת האשטגים:
יצירת קהילה או הצטרפות אליה
האשטאגים של אינסטגרם מאפשרים לכם לזהות במהירות קהילות פעילות. אתם יכולים בעצם להצטרף אליהם אם תצרו ותתייגו תוכן רלוונטי אליהם.
אתם יכולים גם להשתמש בהאשטאג חדש כדי לבנות מעורבות בנושא הקשור לעסק שלכם.
אתם יכולים לקדם האשטאג ייחודי ונגיש לעוקבים שלכם. אולי התיוג שלכם יכול לדבר על התועלת של המוצר שלכם.
אם ההאשטאג קליט, העוקבים עשויים להתחיל להשתמש בו בפוסטים שלהם, וליצור אוסף של תוכן שנוצר על ידי משתמשים המתחבר לתחושה של קהילה ומקשר אליכם בחזרה.
אפשרות להתמקד בקבוצות ואנשים מסוימים
האשטאגים יכולים להקל עליכם להציג את התוכן שלכם בפני המשתמשים הרלוונטיים לכם. בחרו תיוגים רלוונטיים למותג שלכם וגם לתחומי העניין של הקהל כדי להגדיל את החשיפה שלכם. כך תגדילו את הסיכוי שהפוסטים שלכם יגיעו לאנשים.
מעקב נוח אחר פוסטים וקמפיינים
כאשר אתם יוצרים האשטאג ייחודי עבור פוסט או אוסף של תוכן, אתם יכולים בקלות לעקוב אחר ההתקדמות שלו. יתר על כן, אינכם צריכים להגביל את השימוש שלכם בהאשטאגים לאינסטגרם. למה לא ליצור האשטאג לקמפיין שיווקי שלם ולהשתמש בו ברשתות חברתיות אחרות, מודעות ואפילו בחומרים שיווקיים פיזיים?
האופציה להישאר מעודכנים
הפיכת האשטאגים להרגל היא דרך טובה להתעדכן בטרנדים בתעשייה שלכם. אם אתם עוקבים אחר תיוגים רלוונטיים, אתם יכולים לראות אילו סוגי תוכן מדברים לקהל שלכם וגם מה המתחרים שלכם עושים.
שמירה על מסרים עקביים של המותג היא חשובה, אך עליכם גם להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתאם למגמות ותחומי עניין משתנים.
משפרים את הקידום האורגני
הוספת האשטאגים לכיתוב של פוסט יכולה להגדיל את הנראות שלו במנוע החיפוש הפנימי של אינסטגרם. על ידי תיוג פוסטים עם מונחי חיפוש פופולריים או מתוזמנים, אתם אמורים להשיג נראות רבה יותר בתוצאות ולתת לתוכן שלכם דחיפה נוספת.
טקטיקה זו יכולה להיות יעילה במיוחד עבור פוסטים שכבר זכו לקליקים, לייקים ושיתופים משמעותיים.
בהרבה מאוד פעמים גוגל בוחר להראות במנוע החיפוש שלו תוצאות של אינסטגרם, כך שזה יכול להוות השפעה גם על הקידום האורגני של אתר הסחר שלכם.
האם האשטאגים עדיין באמת עובדים באינסטגרם?
האשטאגים הם עדיין כלי תקף שעוזר לחשבון האינסטגרם שלכם לצמוח – אבל האופן שבו האשטגים באינסטגרם עובדים השתנה מעט.
בעיקרון, האלגוריתם של אינסטגרם יתגמל תוכן מרתק על ידי הצגתו בצורה בולטת יותר בדפי האשטאגים ודפי גילוי.
זה אומר שהדרך הטובה ביותר להשתמש בהאשטאגים לאינסטגרם היא ליצור ולתייג תוכן איכותי שמשאיר אנשים בפלטפורמת אינסטגרם. ברגע שהתוכן הזה מתחיל לקבל אינטראקציות, האלגוריתם אמור לשים לב לפוסט שלכם ולהעצים אותו.
לכן, כדאי לדעת שהוספת האשטאגים לתוכן שלכם לא תגרום באופן אוטומטי ליותר צפיות או עוקבים, האשטאגים הם דרך לגיטימית להגביר את הנראות של תוכן איכותי שעובד טוב.
מכיוון שהאשטאגים משמשים מתוך כוונה לגלות תוכן, צריך לדעת לבחור את האשטאגים הנכונים שיביאו אתכם לקהל היעד שלכם, גם אם הוא לא התחבר אליכם בעבר.
מכיוון שאינסטגרם מבין את חשיבותם של האשטגים, אינסטגרם הרחיבה את הפונקציונליות של האשטאגים. לדוגמה, מותגים יכולים כעת להוסיף האשטאגים למקטע הפרופיל בביוגרפיות שלהם באינסטגרם.
האשטאגים אינם רק סמל קטן המוצמד לתחילת מילה, אלא כלי שיווקי מהמעלה הראשונה המניע תנועה, מאפשר חשיפה טובה יותר ובונה קהילות סביב רעיונות, מוצרים ותחומי עניין ספציפיים. במאמר זה פירטנו כיצד השימוש הנכון בהאשטגים יכול לסייע באיתור תוכן, בקידום פרופיל עסקי ביצירת קשרים עם קהלים פוטנציאליים. בעזרת שילוב אסטרטגי של האשטאגים בפוסטים, בסטוריז וב-Reels, ניתן למנף את התוכן ולהגיע לקהלים מדויקים יותר.
היתרונות הבולטים כוללים אפשרות להצטרף לקהילות קיימות או ליצור קהילה חדשה, להתמקד במשתמשים וקבוצות רלוונטיים, להגדיל את הנראות במנועי חיפוש פנימיים וחיצוניים, ולעקוב בצורה יעילה אחר הצלחתם של קמפיינים. עם זאת, חשוב לזכור שהאשטאגים לבדם לא יבטיחו הצלחה – הם עובדים רק כשהתוכן שלכם מעניין, איכותי ובעל ערך אמיתי לקהל. האלגוריתם של אינסטגרם מתגמל אינטראקציות ומעורבות, ולכן השקעה ביצירתיות ובאיכות היא המפתח.
לאור זאת, שימוש מושכל בהאשטאגים, בחירת תיוגים מדויקים ושמירה על עקביות המסרים – כולם יחד הם אבני היסוד לבניית נוכחות חזקה ולטיפוח צמיחה אורגנית ארוכת טווח באינסטגרם.
אם אתם מתכננים לבנות מותג איקומרס, בנוסף לבניית אתר מכירות אנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר בנושא איך משתמשים בהאשטגים בצורה נכונה באינסטגרם כדי לפרסם אתר איקומרס?