יש לכם חלומות אונליין על חנות אונליין?…תקראו ותפנימו

חולמים על חנות אונליין? אתם יודעים מה תמכרו בה? יודעים למי תמכרו בה? איך תגרמו לתנועת גולשים אליכם? איך ישמעו עליכם? איך בכלל יידעו על החנות שלכם? איך בכלל מקימים חנות אונליין?…
מה אתם חושבים, ש”עליבאבא” נולד ביום אחד, ש”אמאזון” נולדה ביומיים?! שאת ”עלי אקספרס” עשו באצבע?!…
יש הרבה עבודה של ‘מאחורי הקלעים’ לפני שיוצאים לאור עם פלטפורמה אינטרנטית, קטנה או גדולה, כזו שפונה אל מאות גולשים, או עשרות אלפי גולשים, או אל מיליוני גולשים ויותר.
מדובר במהלכים אסטרטגיים שמצריכים חקר-שוק, חקר לקוחות, בדיקת מוצרים, הקמת פלטפורמות דיגיטליות חכמות, ועוד אינספור תהליכים ב’שרשרת’.
מיליארד סינים לא טועים, אז לכם בטח אסור לטעות…
הקמת חנות אונליין ללא ידע טכני היא אמנם אפשרית, כלומר, טכנית תוכלו לעשות את זה אפילו לבד, עם קצת גישה והרבה ידע שתקבלו אונליין בנושא.
יש היום פלטפורמות שמאפשרות את זה, כמו למשל: WIX ,וורדפרס שופיפיי, איביי, שהן בהחלט ידידותיות למשתמש ולא מצריכות ידע טכני מיוחד או מעמיק, אבל אין ספק שאם תעשו את זה באמצעותן לבד,
לעולם לא תגיעו לתוצאות יעילות כפי שתגיעו אם תתנו לאנשי מקצוע מיומנים לעשות את זה עבורכם.
הקמת חנות אונליין לא נעשית רק לשם פתיחת עוד אולם תצוגה וירטואלי יפהפה ומרשים להצגת הסחורה שלכם.
חנות אונליין אמורה ‘לתקתק’ עבורכם מכירות. זו לא פלטפורמת-תצוגה בלבד, אלא מטרתה למכור, לייצר כסף.
לכן, על מנת שהפלטפורמה הזו תייצר לכם כסף, תצטרכו להיעזר באנשי מקצוע בוני אתרים בוני חנויות וירטואליות שמתמחים בזה ושחתומים על פרויקטים מהסוג הזה, כאלה שכבר ‘מנפיקים’ תוצאות.
מפלצות כמו ”אמאזון”, Ebay ו”עליאקספרס” לא נולדו מפלצות, אבל הן תוכננו כך שברגע שהן יעלו לאוויר יהיה להן מלוא הפוטנציאל להפוך למה שהן הפכו להיות.
ואת זה ביצעו עבורן אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אנשים עם ידע טכני עם הבנה עמוקה בתשתיות-מכירה אונליין ועם חזון שבסופו של דבר ‘הוליד’ דור חדש של צורות קנייה ודרכי מכירה והתנהגות צרכנים.
הם ממש ‘שינו סדרי עולם’.
רק לידיעה: חנות אונליין חייבת לכלול מספר ‘פיגומים’ חיוניים, ביניהם:
- ניהול מוצרים: תצוגה, תמונות, מגוון, תמחור, מאפייני מוצר, הסבר שימושים, מיקרו-קופי, ועוד
- ניהול מלאי, בקרת מלאי, בקרת איכות
- ניהול סל מוצרים עצמאי פרטי ללקוח (‘עגלת מוצר’ שהגולש ‘מלקט’ לתוכה בעצמו)
- ניהול הזמנות
- גריד ומבנה גרפי אסתטי, מזמין, קריא
- סליקה נוחה, בטוחה
- ניהול דיוורים
- ניהול קופונים, שוברים, מבצעים
- SI תשתית ממשקים למערכות חיצוניות (לצורך דיוורים, סליקה, CRM, הפקת חשבוניות, קבלות וכו’)
- ST עזרי מכירה בטכנולוגיה מתקדמת: באנרים, אייקונים, ”קנה-קבל” וכך הלאה.
- אחסון איכותי, שרת שיודע ‘לטוס’ ולא לזחול
- שירות זמין ונגיש
הקמת חנות וירטואלית שתקדם לכם מכירות בפועל
אם אתם רוצים חנות אונליין שבאמת תקפיץ לכם את העסק והמכירות הכי גבוה, אל תעשו את זה לבד.
אף אחד לא מנתח את עצמו אם יש לו בעיה רפואית, בשביל זה יש פרופסורים שלמדו יותר משבע שנים ועשו סטאז’ לפחות שנתיים.
בשביל לקבל פתרון הכי מתאים, הכי יעיל, הכי ‘שווה’ – פונים רק למומחים בתחום.
תשאלו את ג’ק מא, מייסד ”Alibaba” איך מגיעים לשווי-שוק של 600 מיליארד דולר.
זה לא קורה לבד בשיטת ‘עשה זאת בעצמך’, זה בטוח.
זה קורה כשבוחרים את מיטב אנשי המקצוע לרוץ איתם למרחקים ארוכים.

