ניהול אתר איקומרס – ארגז הכלים שיביא לכם מכירות

כולם מבינים שהחיים מתנהלים היום ברשת ועסקים רבים עושים זאת בצורה מקוונת. אבל לא פעם החלום היפה נתקל במציאות מאתגרת ובחיים האמיתיים לא מספיק רק לרצות או להאמין, יש צורך לעבוד, בצורה חכמה ובעיקר יעילה. בעלי עסק אשר הקימו אתר איקומרס יודעים שעל מנת ליהנות מהתוצאות צריך לנהל אותו 24/7 על מנת שהוא יספק את הסחורה ויהווה אפיק מכירות אפקטיבי. הניהול אינו דבר של מה בכך ולכן מומלץ מאוד להיעזר או בשירות ניהול חנות, שירות אאוטסורסינג שמייתר את הצורך בהעסקת עובדים נוספים עבור ניהול ותחזוקת החנות, או לחילופין להעסיק עובד שיהיה ממונה על המלאכה.
רוצים להיות רלוונטיים לשוק הדיגיטל? רוצים להגדיל מכירות ולבנות מותג מנצח? אם אין לכם עדיין אתר – תבנו אתר איקומרס ותתחילו לקטוף את הפירות.
אנו בפלטפורמת Eshop בונים אתרי איקומרס על גבי ממשק קל לניהול וידידותי לכל סוג של משתמש, בין אם אתם אנשים טכנולוגיים או לא. דברו איתנו לתיאום פגישה.
עסקים רבים מקימים אתר מכירות, משיקים אותו ועושים Grand Opening ואז יושבים ומחכים… הם בטוחים שהעובדה שהם השקיעו תקציב מכובד באתר מקצועי עם חנות מתקדמת, בזה שהמיתוג שלהם מהוקצע ומוצרים מוצגים יפה בגלריה, זה לכשעצמו יביא להם מאסות של גולשים ועבודה.
על מנת להבין את חשיבות שירות ניהול אתר מכירות איקומרס יש תחילה דעת מה דורש ניהול ותחזוקה שוטפים של אתר מכירות מקוון. וההבנה מתחילה בכך שחנות אינטרנטית אינה עומדת בפני עצמה או פועלת בחלל ריק. לא ניתן לנוח על זרי דפנה ולצפות שהמכירות ייעשו מעצמם והכסף יזרום בלי כל מאמץ או השקעה. כמו כל סניף חנות פיזית גם חנות איקומרס צריך לנהל, אמנם אין בה עובדים פיזיים שצריכים לאייש את הדלפק או לנקות אבק, אבל לנהל צריך תמיד וחשוב שזה יעשה ברמה מקצועית. ישנם אתרי מכירות בהם יהיה מספק ניהול של אדם אחד ובמקרים אחרים, יהיה צורך בשיתוף פעולה של עוד אנשים מקצוע.
לדוגמא: אתר למכירת ביגוד. צריך שיהיה מנהל אתר שדואג לתפעל את האתר, השיווק והפרסום, אך ככל הנראה יהיה צורך במעצב גרפי לליטוש התמונות לפני שהן נכנסות לאתר, כותב תוכן לכתיבת תכנים שיווקיים שונים, איש לניהול הסחורה במחסן המיועד לציוד אתר הסחר וככל הנראה שיהיה צורך גם בצלם מקצועי שידע לקחת זוויות נכונות של הבגד וישתתף בימי צילום של החברה.
שירות ניהול חנות מאגד בתוכו את כל ענייני התפעול כמו: ניהול מערך הזמנות מדויק ומסונכרן עם שירות לקוחות, ניהול מלאים, יכולת מיטבית לניהול קטלוג מקצועי באינטרנט ועוד. באמצעות כלי ניהול ייחודיים ניתן לוודא שהחנות מתנהלת באופן כזה שהוא חלק אינטגרלי מהעסק בסנכרון מלא עם שאר פלטפורמות המכירה, בהרמוניה עם השיווק, הפרסום ותודעת המותג. השירות כולל גם כלי מכירה מתקדמים ומגוון רחב של ממשקים מותאמים לתחום ולסגנון העסק, ממשקים המאפשרים שליטה מלאה ומיטבית בניהול ההזמנות ושרשרת האספקה, טיפול אישי בלקוחות ושמירה שאף אחד לא נופל בין הכיסאות, מערך שיווק ומכירה שמתממשק עם מערכות ניהול אחרות, שליטה על מבצעים, תמחור והנחות.
ארגז הכלים בנוי כך שהוא מסייע לעסק למכור יותר, זאת ע”י מיקוד הגולשים במוצרים חמים ומבצעים אטרקטיביים, שימוש בפופ אפ ואלמנטים פרסומיים מגוונים, ייחודיים ומעודכנים. ניתן לתזמן מבצעים ולייצר קמפיינים מסוגים שונים ובאנרים מגוונים. הכל במטרה ליצור תוכן רלוונטי, איכותי ומושך. שליטה בפיצ’רים השונים לרבות שליטה בתוכן והתאמות לSEO בהכרח יהפכו את החנות למעניינת ורלוונטית עבור הקהל המדויק.
חובות ואחריות של מנהל תפעול מסחר אלקטרוני
מנהלי תפעול מסחר אלקטרוני ממלאים תפקיד חיוני באופטימיזציה של שרשרת האספקה. לכן, הם מקבלים כמה חובות מרכזיות ואחריות. זה מתחיל בתכנון התפעול השוטף ועד מעקב אחר ביצועים, לפניכם סקירה כללית על מה לרוב מנהלי תפעול המסחר האלקטרוני אחראים עליו (זה יעזור לכם מאד להבין מה עליכם לדרוש בעת איוש תפקיד זה או בעת לקיחת שירות אאוטסורסינג מתאים).
חנות קטנה ומטריפה
חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר. חייבים לדאוג לנראות שלה ברמת היום יום, לוודא שאין תקלות או באגים, שחלון הראווה נקי ומסודר, לרענן מוצרים, לעדכן מחירים ומבצעים, להוציא מה שכבר לא רלוונטי או לא במלאי וכו’ ענייני לוגיסטיקה ותפעול הם חלק בלתי נפרד ממטלות הניהול השוטפות, חשוב לעקוב אחר המלאים ולהיות עם אצבע על הדופק ולא להמשיך להציג באתר מוצר שאינו נמכר יותר ולא עתיד לחוזר בזמן הקרוב. רמות המלאי חייבות להתעדכן באופן יומי ולהמשיך לספק מוצרים חמים שנמכרים היטב.
התכנון
בעלי עסקים מקוונים מסתמכים על מנהל תפעול שיעזור בשלב התכנון כדי להבטיח את יעילות שרשרת האספקה.
תכנון פעולות מתחיל לעתים קרובות באחסון. מכיוון שישנן דרכים רבות לבסס שרשרת אספקה חזקה של מסחר אלקטרוני (מהשכרת מחסן ועד שותפות עם 3PL), תכנון הוא צעד חיוני ביצירת אופרציה בת קיימא.
חנות מקוונת והקמה של אתר אינטרנט חייבים להיות חלק מתוכנית שיווק כוללת. ממשהו אסטרטגי יותר מ”סתם” נקודות רכישה. התוכנית חייבת לציין מה הפלטפורמות השיווקיות הנוספות שהעסק עובד בהן ואיך הכל ביחד מסונכרן לשם הגדלת המכירות. פעילות של אתר ללא תכנון מקדים היא עניין די בעייתי וכדאי לעצור הכל וללכת כמה צעדים אחורה לבנייה של תוכנית פעולה מסודרת.
ניהול מלאי גם לוקח הרבה זמן לתכנן: כמה מלאי אתם צריכים בהישג יד כדי לענות על הביקוש? כמה יעלה לאחסן מלאי? מתי תצטרכו לחדש את המלאי? איך תעקבו אחר המלאי?
לבסוף, תצטרכו גם לתכנן אסטרטגיית משלוח על ידי קביעת אילו ספקים ושיטות משלוח העסק יציע ללקוחותיו. מכיוון שלקוחות כיום מצפים למשלוח מהיר ומשתלם ונמשכים לתמריצים כמו משלוח חינם, תצטרכו להבטיח שהפעולות מוגדרות כדי לאפשר אסטרטגיית משלוח ידידותית ללקוח.
Eshop אקסטרה טיפ: במקרים רבים באפשרותכם להכניס את עלות המשלוח בעלות המוצר ולעדכן משלוח חינם. זה יעזור לכם כי מצד אחד הגולשים יקבלו את מבוקשם שזה משלוח חינם, אך מצד שני אתם תשלבו את עלות המשלוח בתוך המוצר וכך לא תצברו הפסדים.
ההתחייבות
מנהל התפעול של אתר סחר אחראי גם על שיתוף פעולה בין כל הצדדים המעורבים בלוגיסטיקה נכנסת ויוצאת. זה מבטיח שהתפעול יישאר על המסלול לאורך כל שרשרת האספקה.
מעורבות כוללת פיקוח על שותפויות כגון ספקי שיווק, ספקי סחורה ועוד… כמו גם על צוותים פנימיים כגון: הנהלת חשבונות, מחסנאים, שירות לקוחות, אנשי שיווק אין האוס וכו.
במחלקה זו, תחומי האחריות של מנהל תפעול כוללים ניהול קשרים עם ספקי צד שלישי, שמירה על קו תקשורת חלק לרוחב, תיאום קבוע עם צוותים פנים חברתיים שונים והשתתפות בפגישות סקירת תהליכים כדי לשפר את היעילות התפעולית.
הביצוע
מנהלי תפעול של אתר סחר מפקחים (לא אחראים לתוצאות אלא לפיקוח ובקרה) גם על הביצועים בפועל. בשלב הביצוע, מנהלי התפעול אחראים לוודא שהמשימות היומיות, השבועיות והחודשיות מבוצעות כנדרש, כגון ביקורות מלאי וביקורות מחסן. מכיוון שישנם מספר חלקים נעים לאורך שרשרת האספקה ואנשים רבים המעורבים (מוכרים, יצרנים, צוות מחסן, ספקים וכו ‘), אירועים בלתי צפויים, עיכובים ובעיות עלולים להתרחש.
כמנהלי התפעול, אתם והצוות הפנימי שלכם תדעו כיצד להגיב ולפעול במהירות כאשר מתעוררות בעיות, כך שהכל יכול להמשיך לפעול ועדיין ניתן לעמוד בציפיות הלקוחות.
תוכן
היום זה כבר לא מפתיע אף אחד שלתוכן איכותי באתר מכירות יש ערך רב. תוכן ייחודי, מקורי ומרתק גורם לגולשים להישאר באתר ולקרוא, להאמין שהאתר ומי שעומד מאחוריו “יודעים מה הם אומרים” ומספק ביטחון להמשך הרכישה. ניתן להוסיף בלוג ולספק מאמרים מגוונים אשר ימשכו את עיני הגולשים ויעניקו להם מידע רלוונטי ברמה גבוהה, אפשר להוסיף לדפי המוצר תוכן איכותי וייחודי ולא רק מידע טכני על המוצרים, ללא ספק יש כאן אלמנט רגשי ופסיכולוגי שמספק ערך ותורם לחוויית הרכישה.
הפיקוח
בחברות רבות, מנהלי תפעול מסחר אלקטרוני צריכים גם לבצע תפקידי פיקוח. זה כרוך בפיקוח על הביצועים של צוותים שונים (למשל, קבלת הסחורה במחסן של סניף האינטרנט, מימוש והכנת המשלוח ושירות לקוחות) כדי לוודא שלכל צוות יש את מה שהוא צריך כדי לבצע את העבודה.
מכיוון שישנם מספר צוותים הפועלים תחת שרשרת אספקה אחת, למנהל תפעול יהיה גם צוות שידווח להם ולו. כל צוות עובר תהליך ביצוע כלשהוא ועל מנהל תפעול האתר לעבוד עם הצוותים השונים ולמצוא דרך לייעל ולשפר את הביצועים.
ניתוח ודיווח
קשה למדוד אפקטיביות, מתכנון ועד ביצוע, ללא הנתונים הנכונים. מנהל תפעול מסחר אלקטרוני אחראי לעבוד עם צוותים רלוונטיים כדי להגדיר מחווני KPI של מסחר אלקטרוני, שיעזרו לעקוב אחר הביצועים לאורך זמן.
מנהלי תפעול מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיית שרשרת האספקה כדי לעקוב אחר נתונים ולאסוף אותם בזמן אמת. כך קל יותר למשוך דוחות ונתונים מדויקים בכל עת. זה גם מבטיח שאין פערים בנתונים עקב טעות אנוש.
בפלטפורמת Eshop בנינו מערכות טכנולוגיות וחדשניות למדידת נתוני KPI כך שתוכלו לראות באופן ברור וידידותי למשתמש את הנתונים ולהשתפר ולייעל את שרשרת האספקה והמכירה בהתאם לכך. לשאלות וייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל התשובות.
בואו נפרק ביחד את הפעילות העיקרית של עסק מסחר אלקטרוני
עם כל כך הרבה חלקים מעורבים בפעולות מסחר אלקטרוני, ניהול כזה יכול להיות מאמץ ומאתגר מאוד. במקרים רבים, מנהל התפעול שתבחרו ישכור צוות שיפקח על תחומי פעילות שונים מכיוון שזה הרבה עבור אדם אחד להיות אחראי על כל המערך.
להלן סקירה כללית של תחומי הפעילות העיקריים הכרוכים בניהול אתר מכירות איקומרס:
הכנת המשלוח
כחלק מהותי מפעולות המסחר האלקטרוני שלכם, מילוי הזמנות מתייחס לשלב האיסוף והאריזה במחסן של ההזמנה שהתקבלה באתר. לאחר שגולש ביצע הזמנה והמערכת עיבדה את אמצעי התשלום שלו וההזמנה אושרה, יש לאתר את הפריטים הנכונים, ולאחר מכן לארוז אותם לפני המשלוח.
המורכבות של פיקוח על המימוש בפועל תלויה בגודל העסק, נפח ההזמנות, מספר ההזמנות, גודל יחידות ה-SKU שאתם מוכרים ומספר המחסנים שמהם נשלחות ההזמנות.
כאן הבחירה שלכם היא בין ניהול אין האוס או שותפות עם גורם חיצוני, מה שגם משפיע על האופן שבו תנהל פעולות אלו והעלות שלהם.
לדוגמה ולצורך הבנה: הכנת הזמנות בתוך החברה יכולה להוביל לחכירת מחסן לטווח ארוך, תשלום עבור אחסון, מלגזות וציוד אחר, טכנולוגיה, גיוס עובדים, ועלויות נוספות. במקרים רבים ייתכן שספקי משלוחים לא יציעו הנחות משלוח אם גם נפח ההזמנות שלכם נמוך מדי. זו הסיבה שמנהלי תפעול רבים מסתמכים על צד שלישי כדי לדאוג לפן זה.
ניהול מלאי
כדי להפעיל אתר מסחר אלקטרוני בצורה יעילה, אתם זקוקים גם לתהליכי ניהול מלאי וטכנולוגיה נאותים. מכיוון שהמלאי נמצא בתנועה מתמדת, היכולת לעקוב אחר המלאי בזמן אמת היא הכרחית בהחלט.
מערכת לניהול מלאי בזמן אמת מסייעת להפוך את תהליך ניהול המלאי לאוטומטי ולייעל אותו על ידי מעקב אחר כמות המלאי, הזמנות שבהמתנה וסטאטוס משלוח. ניתן גם להפוך את מעקב המלאי לאוטומטי בערוצים ובמחסנים שונים, לחסוך זמן ולמנוע טעויות אנוש. הטכנולוגיה של פלטפורמת Eshop כוללת כלי ניהול מלאי מובנים המשתמשים בנתוני הזמנות היסטוריים כדי לספק תובנות לגבי האופן בו כדאי לכם לנהל את המלאי. זה נותן לכם את הנתונים הדרושים כדי לבסס אסטרטגיית הקצאת מוצרים אידיאלית.
למשל: בהתבסס על המיקום של רוב הלקוחות שלכם, אתם יכולים להציע זמני משלוח מהירים יותר ולהפחית את עלויות המשלוח. בנוסף, פונקציונליות בקרת המלאי של פלטפורמת Eshop עוקבת אחר מה שיש במלאי, מציעה התראות כאשר המלאי יורד, ומאפשרת לכם להזמין בקלות יותר כדי לעמוד בקצב הביקוש.
ניהול מחסן
יחד עם ניהול מלאי, ניהול מחסן כרוך בפיקוח על הפעילות בתוך המחסן של הפריטים המיועדים ללקוחות אתר הסחר שלכם. החל מבקרה ותפעול הציוד הנדרש וכלה בגיוס כוח אדם מספק ומתאים.
תהליכי ניהול המחסן כוללים קבלת האספקה, מעקב אחר מלאי, מעקב אחר מוצרים שעומדים לרדת מהמלאי, מעקב אחר פריטים הנכנסים ויוצאים מהמחסן וכן פיקוח על יעילות תהליכי האחסון.
כיום, עם התפתחות ההולכת וגוברת של הסחר באונליין, קיימות מערכת ניהול מחסן משולבות כדי לעקוב אחר זרימת המלאי ופעילויות אחרות במחסן (כלומר, מה מתקבל, איפה מאוחסן, האם ההזמנה מומשה, האם המוצר יצא מהמחסן, האם נשלח ועל ידי מי).
ישנן מערכות טכנולוגיות המבטלות תהליכים ידניים, חוסכים זמן ומספקים תמונת מצב מדויקת יותר של מה שקורה בתוך המחסן ללא צורך בביצוע ביקורות מחסן מתמשכות אנושיות. המידע שנאסף מסייע למנהלי תפעול לזהות תחומים לשיפור ולעקוב אחר ההתקדמות כדי להניע אופטימיזציה של שרשרת האספקה.
מדידה
כמו כל מנהל, גם מנהל החנות המקוונת חייב להיות בקיא בנתונים ולערוך מדידות שגרתיות. מעקב ביצועים הכולל בחינה של כמות הכניסות וזמם שהייה באתר כולל בדף ספציפי, בחינת כמות המרות, מהיכן הגיעו הלידים ואיזו פלטפורמה יצרה את הטראפיק היעיל ביותר. כמות הזמנות, כמות רכישות, כמות החזרים ופנייה לשירות לקוחות… הכימות הזה מסייע לניהול יעיל ומדויק של האתר והעסק כולו.
שירות לקוחות
צוות שירות לקוחות של אתר מכירות ממלא תפקיד מרכזי בפעילות העסק בכללותו. הדבר הראשון שלקוחות יעשו אם יש להם שאלה לגבי הזמנה הוא לפנות לשירות הלקוחות. צוות שירות הלקוחות חייב להיות בעל הבנה של כל מימוש או עיכובים במשלוח, מבצעים מדיניות משלוחים והחזרות של החברה.
החזרות מתחילות גם בשירות לקוחות. אם לקוח צריך לבצע החזרה, צוות שירות הלקוחות עובד עם הלקוח כדי לעבד את ההחזרה ומוודא שהמוצר נשלח בחזרה והזמנה חדשה נשלחת מיד אם הלקוח יוזם החלפה.
מכיוון שאין באתר איקומרס מוכר פיזי שנותן שירות לקוח, שירות הלקוחות ממלאים תפקיד חשוב מאוד להצלחת העסק בדיגיטל.
הטיפ הסודי שלנו:
אנו ממליצים לכם להגדיר באתר מספר טלפון וירטואלי לצורך בקרה על איכות השירות הניתן ללקוחות האתר שלכם. בעזרת מספר וירטואלי תוכלו לראות כמה שיחות התקבלו, להאזין לאופן המענה שניתן ועוד.
שיווק פעיל
לא ניתן לנוח על זרי דפנה, אם לא תהיה זרימה של לקוחות לכיוון האתר הם לא יגיעו לבד. חשוב לייצא חשיפה מתמדת באמצעים שונים, בעיקר באמצעות פלטפורמות שיווקיות מגוונות כגון רשתות חברתיות כפייסבוק, אינסטגרם, לינקדין ועוד, במדיות דיגיטליות אחרות כגון מאמרי טאבולה, מאמרי תוכן בבלוג או באתרים ייעודיים וגם באמצעות קידום ממומן כגוגל אדס. הדרך הנכונה היא לבצע קידום אורגני וממומן ביחד במטרה להגיע לקהל מדויק ורחב ככל האפשר.
שירות
שירות זה שירות זה שירות. זה ממש לא משנה שמדובר בחנות וירטואלית תמיד תזכרו: “לוקח חודשים למצוא לקוח … שניות לאבד אחד” – (~וינס לומברדי). שירות לקוחות הוא קריטי לניהול יעיל ובסופו של דבר להצלחת החנות. מה הכוונה לשירות לקוחות בחנות וירטואלית? הכוונה היא להראות שיש “אבא ואמא” מעבר לפרטי קשר נגישים ודרכי פנייה מרובות, כגון מס’ טלפון (אולי אפילו נייד), כתובת מייל ואולי אפילו אפשרויות פנייה במסנג’ר או בוואצאפ, חשוב יותר מזה היא הזמינות וזמן התגובה. חשוב לעמוד מאחורי הצהרות של זמני תגובה (עונים עד X שעות) ולהעניק מענה אדיב ושירות מקצועי.
חשבונאות עסקית
החל במאזנים שנתיים וכלה בבדיקות מלאי תקופתיות, מעקב אחר העסקאות הפיננסיות של המותג שלכם והבטחה שהמספרים שאתם מייצרים בעזרת האתר תקינים הם חלקים חיוניים מפעולות המסחר האלקטרוני שלכם.
עבור עסקי מסחר אלקטרוני, מלאי הוא הנכס החשוב ביותר, מה שאומר שכל אי התאמה בספירת המלאי יכולה להשפיע על השורה התחתונה שלכם ועל הרווחים השנתיים. הנהלת חשבונות מדויקת של מסחר אלקטרוני תספק לכם תובנות לגבי ההוצאות וההכנסות שלכם, תוך כדישהיא תאפשר לכם להיות מוכנים לבדיקות המיסים השנתיות.
הערה: תמיד כדאי להתייעץ עם רואה חשבון. מנהל תפעול בדרך כלל עובד בשיתוף פעולה הדוק עם רו”ח כדי לקבל החלטות עסקיות טובות יותר, במיוחד כשמדובר בעלויות לוגיסטיות הקשורות למלאי, אחסון ומימוש.
דרכים מעשיות לשיפור ניהול אתר הסחר שלכם
פעולות מסחר אלקטרוני המבוצעות היטב יכולות לא רק לשפר את היעילות מאחורי הקלעים, אלא גם לשפר את קשרי הלקוחות ולתדלק את הצמיחה העסקית. הנה כמה דרכים מעשיות לשיפור פעולות המסחר האלקטרוני:
-
השתמשו בטכנולוגיות כדי להפוך משימות מייגעות לאוטומטיות
מכיוון שפעולות סחר אינטרנטי כרוכות במשימות רבות ומגוונות, כלי אוטומציה של מסחר אלקטרוני יכולים לעזור לקצר משימות שגוזלות זמן, להפחית טעויות אנוש ולסייע למנהלי תפעול לשפר את הניהול הפנימי.
לדוגמא: הטמעת מערכת אוטומטית לעיבוד הזמנות המתחברת לחנות המקוונת של העסק ולערוצי מכירה אחרים תעבד ותאמת הזמנות באופן אוטומטי בזמן שהן מבוצעות באופן מקוון, מה שיאפשר לתהליך מימוש ההזמנה להתחיל מיד. חלק גדול מתהליך ההזמנה יכול להיות גם אוטומטי וזה מומלץ מכיוון שכך אתם והצוות שהגדרתם יכולים להתמקד ביוזמות אחרות שעוזרות לייעל את התפעול, במקום להיות תקועים באיסוף, אריזה ומשלוח של כל הזמנת לקוח.
-
אספו משוב של עובדים
אף אחד לא מכיר את התהליכים המתבצעים טוב יותר מהאנשים שבאמת עובדים בשטח ומבצעים את המשימות השונות היומיומיות כדי שתפקוד האתר שלכם יעבור בצורה חלקה.
אז גם כשמדובר בשיפור פעולות האתר שלכם, מומלץ להתחיל בהקשבה לעובדים שלכם.
נסו להבין את הבעיות הייחודיות שהם מתמודדים איתן, שכלי הדיווח והניתוח שלכם לעתים קרובות אינם יכולים לזהות.
בדקו אם יש להם הצעות לגבי מה שאתם יכולים לעשות כדי להפוך את העבודה שלהם לקלה יותר ואת התהליך ליעיל יותר. כאן אתם בעצם תתפסו שתי ציפורים על העץ: גם תשפרו את תהליכי העסק הדיגיטלי שלכם וגם תגרמו לעובדים שלכם להרגיש שהם חלק מהפאזל ושהדיעות והטענות שלהם נחשבות ומטופלות.
-
קבלו החלטות מבוססות נתונים
צריך שתהיה לכם גישה לנתונים חשובים כגון: כמות המלאי שנותרה לכם, אילו הזמנות לא יכולתם למלא עקב מחסור במלאי, אילו שיטות משלוח הלקוחות שלכם מעדיפים יותר ועוד.
בין אם אתם משתמשים במערכת לסריקת מלאי כדי לעקוב אחר ביצועי המלאי, או שיש לכם מערכת מלאי ERP, גישה לנתונים בזמן אמת מזהה תחומים בפעולות שלכם הדורשים תשומת לב ולפעמים שיפור כמו: היכן אתם עומדים כרגע, היכן אתם בדיליי, מה מעכב אותכם וכיצד לתכנן מראש או לבצע שיפורים בתהליכים הנוכחיים שלכם.
מומלץ להשתמש בטכנולוגיות פרימיום המציעות נראות מלאה ושקיפות בביצועים התפעוליים. באמצעות נתונים ודיווחים מתקדמים, אתם יכולים לקבל את כל ניתוחי שרשרת האספקה הדרושים לכם לכל דבר, החל מדיווח בסוף השנה וכלה בקבלת החלטות יומיומית טובה יותר בשרשרת האספקה.
-
מיקור חוץ של הצדדים היותר מסובכים
אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא להשאיר חלק מפעולות הסחר המקוון שלכם למומחים בתחומם, כך שתוכלו להתמקד בתהליכים הדורשים את תשומת לבכם.
לדוגמה, מיקור חוץ של פעולות לוגיסטיות יאפשר לכם להתמקד בצמיחה עסקית, במקום להיות כבול לפעולות יומיומיות הקשורות לאחסון, מימוש ומשלוח.
במקום ללקט ולארוז הזמנות של לקוחות, תוכלו להקדיש את זמנכם להשקת האתר לשווקים חדשים ולערוצי מכירה שונים כדי להגיע ללקוחות רחבים יותר.
יתרונות בניית אתר על פלטפורמת e-shop – הצד הניהולי
ניהול אתר איקומרס מתחלק ל- 3 שלבים מרכזיים:
-
שלב הזנת המלאי
-
ניהול ההזמנות
-
ניתוח סטטיסטיקות ושיווק מחדש
-
בפלטפורמת Eshop תקבלו תמיכה מקיפה ויש תמיד עם מי לדבר (בשפה העברית). שעות פעילות התמיכה שלנו: בימי א-ה בין 9 עד 18 וכמובן שיש גם תמיכה טכנית 24 שעות ביממה למקרי חירום.
-
פלטפורמת Eshop בנויה על ממשק מאד חכם של מבצעים וקופונים לייצור דינמיקה תמידית בהצעות השיווקיות ובמכירות המוצעים לקהל שלכם.
-
פלטפורמת Eshop מסתנכרנת עם מגוון רחב של מערכות קופות. דבר שיחסוך לכם המון זמן בניהול והזנת המוצרים.
-
בפלטפורמת Eshop יש אפשרות להתחבר למערכות המבצעות פולואפים, תקשורת באס אם אסים ודיוור אלקטרוני.
-
בפלטפורמת Eshop תוכלו לצפות בסטטיסטיקות ונתונים קריטיים לייעול ביצועי העסק. כל זאת תוכלו לעשות תוך צפייה בדו”ח סטטיסטיקה פשוט וידידותי. תחת קורת גג אחת תוכלו לראות נתוני התנהגות שונים של הקונים באתר דבר שהוא מאוד הכרחי מבחינתנו בניהול אתר מכירות.
מדובר על מערכת המיועדת לאתרי איקומרס בלבד ולכן מותאמת לכך ב- 100%. כל החשיבה נבנתה ע מנת שיהיה קל לנהל את החנות באופן יעיל ונוח. ניהול אתר מכירות יכול להיות מייגע או הרבה יותר קל, הכל תלוי בבחירת הפלטפורמה והממשק הנכון שיקל לכם על העבודה בשוטף!
לסיכום
ישנה חשיבות רבה לשירות ניהול חנות, בראש ובראשונה מעצם העובדה שזה מראה על רצינות ומקצועיות. העסק משדר שהוא אמין, עדכני ולא מזלזל בלקוחות ומתנהל בצורה חלקה לטובת הגולשים. הם מצידם מחזירים אהבה ופותחים את הארנק. בנוסף כבר הוכח שניהול נכון חוסך הרבה מאוד משאבים, הוא מונע בזבוז של זמן וכסף על תהליכים לקויים, תהליכים ארוכים וניסוי, תהיה וטעיה שפוגעים בהכנסות ובסופו של דבר גם במוניטין. כי אין קיצורי דרך להצלחה, אין דרך עוקפת לצמיחה ושירות ניהול חנות מקצועי ונכונה היא הדרך הבטוחה.
רוצים לשמוע עוד על הפלטפורמה שלנו ומה שיש לה להציע לכם? חייגו אלינו למספר: או השאירו הודעה בדיוק כאן ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.