ללא גולשים אין מכירות!

אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות?
עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההתחלה… חנות אונליין בדיוק כמו פיזית צריכה לא רק מוצרים במחירים אטרקטיביים ועיצוב מרשים אלא גם שיווק אפקטיבי שיגרום ללקוחות פוטנציאליים לבקר בה… אתם חייבים לשים בצד תקציב פרסום בשביל לשווק את החנות הדיגיטלית והרשת מציעה אין ספור אפשרויות כאלו, אחרת כל ההשקעה שלכם תרד לטמיון.
הנה כמה אופציות שיווקיות עוצמתיות שחברת e-shop מציעה לכם:
• קידום אורגני מונחה הזמנות (לא רק ביטויים) – קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל מתמקד בדרך כלל בקידום ביטויים רלוונטיים לאתר בדרכים שונות. e-shop מציעה לכם קידום מונחה תוצאות, מונחה רכישות. פעילות הקידום של e-shop תתבצע בהתאם לפוטנציאל הרווחים מהמוצרים השונים באתר. מחקר מקדים אודות המוצרים המחופשים וההזמנות בפועל באתר יכולות לשקף את מה שהלקוחות רוצים לקנות, ובכך לסייע במיקוד הקידום בביטויים הנכונים.
• פרסום ממומן מבוסס המרות של מכירות – e-shop מציעה לכם כלים מתקדמים שיסייעו לכם להשקיע את הכסף שלכם במקומות הנכונים. פרסום ממומן כללי לא תמיד מביא את התוצאות הרצויות ואם הוא מבוסס המרות הוא מחזיר את ההשקעה. גם כאן, התוצאות בפועל הן אלו שמנתבות את השיווק למקומות הנכונים.
• בניית מועדון לקוחות עם מבצעים ודיוורים ייחודיים – אחד הכלים העוצמתיים ביותר לשיווק של כל עסק ובפרט עסק אינטרנטי הוא בניית מועדון לקוחות. הלקוחות הללו אלו לקוחות שכבר מתעניינים במה שיש לחנות להציע או שכבר רכשו והתנסו מול החנות, וכל מה שצריך הוא לשמור איתם על קשר וליידע אותם במידע ובמבצעים שרלוונטיים בשבילם. עם e-shop תוכלו לבנות מועדון לקוחות נאמן ולשלוח ללקוחות דיוורים שונים שרלוונטיים אליהם, לקבל עוד כניסות לחנות ועוד ועוד רכישות ממנה.
• כתיבת תוכן מותאם מכירות – כתיבה שיווקית היא אומנות בפני עצמה, היא היכולת לשכנע דרך מלל את הלקוח למה הוא צריך את המוצר הספציפי ואיך הוא יכול להועיל לו, והיא גם היכולת לתאר מוצר כלשהוא בצורה מפתה שתגרום ללקוח לבצע רכישה מיידית. כתיבת תוכן שיווקית ומותאמת מכירות יכולה להיות ההבדל בין עוד תיאור משעמם שגורם לגולש להמשיך הלאה ולחפש את מבוקשו במקום אחר, לבין מלל שתופס את העין שלו וגורם ללקוח להתרגש. כתיבה מותאמת מכירות היא מרכיב קריטי להצלחת החנות שלכם.
• פרסום במדיות החברתיות, פעילויות תומכות בפייסבוק, אינסטגרם, ויוטיוב – הרשתות החברתיות כבר מזמן חלק בלתי נפרד מחיינו, והסטטיסטיקות מדברות על מספר רב של פעמים שהגולש הממוצע נכנס אליהן ביום, אם באמצעות המחשב ואם באמצעות המכשיר הנייד שלו. “אם אתה לא שם – אתה לא קיים” הוא משפט שרלוונטי היום יותר מתמיד לעסקים ולרשתות חברתיות, והרשתות הללו הן המקום להראות נוכחות, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולגייס חדשים. יש מגוון כלים שימושיים ברשתות החברתיות כך למשל פייסבוק מציעה פרסום ממומן עם טירגוט מדהים של הלקוחות הפוטנציאליים על בסיס: גיל, מין, אזור מגורים, מצב סוציואקונומי, השכלה ופרמטרים נוספים. ניצול נכון של הכלים הללו יגדיל את כמות הכניסות ואת כמות הרכישות.
עם הכלים הסטטיסטיים המתקדמים של e-shop תוכלו לעקוב אחרי הפעילות השיווקית שלכם ותוכלו למקד אותה ולהפוך אותה לאפקטיבית הרבה יותר, מה שישליך בפועל על כמות המכירות שלכם.

