פייסבוק היא פלטפורמת שיווק עוצמתיות שאוספות מידע על המשתמשים: מי הם, היכן הם מתגוררים, מהי ההשכלה שלהם, מה הם תחומי העניין שלהם ושפע נתונים נוספים. המידע נאסף מהנתונים שמוסרים המשתמשים ומאופי הפעילות שלהם: אחרי מי הם עוקבים, התגובות שלהם, השיתופים שלהם, החברים שלהם ועוד.
מומחי הפרסום בפייסבוק ימנפו את המידע יקר הערך הזה לטובת החנות הווירטואלית שלכם, עם תכנון וניהול קמפיינים פרסומיים ממוקדים שיגיעו לקהלי יעד חדשים וממוקדים שיש להם כוונת רכישה - כדי שפשוט תמכרו יותר!
פרסום בפייסבוק לאתרי סחר
רוצה חנות אינטרנטית שמוכרת יותר?
סוגי קמפיינים בפייסבוק
מטרת הקמפיין היא היעד העסקי שברצונך להשיג על ידי הפעלת המודעות.
לאסוף לידים לעסק או למותג שלך.
מתאים ל
טפסים מיידיים
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
לאסוף לידים לעסק או למותג שלך.
מתאים ל
טפסים מיידיים
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
קבלו יותר צפיות בסרטון, לייקים בדף או תגובות לאירוע.
מטרה זו מתאימה עבור…
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
קבלו יותר צפיות בסרטון, לייקים בדף או תגובות לאירוע.
מטרה זו מתאימה עבור…
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
קבלו יותר צפיות בסרטון, לייקים בדף או תגובות לאירוע.
מטרה זו מתאימה עבור…
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
קבלו יותר צפיות בסרטון, לייקים בדף או תגובות לאירוע.
מטרה זו מתאימה עבור…
מתאים ל
קליקים על קישור
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
צפיות בדף נחיתה
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
Messenger, אינסטגרם ו-WhatsApp
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
שיחות
Lorem ipsum dolor ist amte, consectetuer adipiscing eilt. Aenean commodo ligula egget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quak felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quid, sem.
המטרה
להפנות אנשים ליעד מסוים, כמו אתר או אפליקציה.
- לשלוח אנשים לאתר או לאפליקציה שלכם.
- להגדיל את היקף השיחות ב-WhatsApp או ב-Messenger
- לעודד אנשים להתקשר לעסק שלכם.
- להציג את המודעה שלכם לאנשים שככל הנראה ילחצו עליה.
לדוגמה
אם אתם עורכים בחנות מכירת בזק או שאתם רוצים לשלוח לקוחות פוטנציאליים לדף אינטרנט המתאר את השירותים שלכם, מטרה זו עשויה לסייע בניתוב תנועה של אנשים ליעדים אלה.
למצוא אנשים שסביר שיקנו את המוצר או השירות שלך.
לאסוף לידים לעסק או למותג שלך.
מתאים ל
טפסים מיידיים
קבלו יותר צפיות בסרטון, לייקים בדף או תגובות לאירוע.
מטרה זו מתאימה עבור…
שלחו אנשים ליעד, כמו אתר האינטרנט, האפליקציה או האירוע שלכם בפייסבוק. מטרה זו מתאימה עבור…
להציג את המודעות שלך לאנשים בעלי הסבירות הגבוהה ביותר לזכור אותן.
מצאו אנשים חדשים שיתקינו את האפליקציה שלכם וימשיכו להשתמש בה. מטרה זו מתאימה עבור:
איך פרסום בפייסבוק לאתרי מסחר
עובד בשבילכם?
כל פרסום בפייסבוק לאתרי מסחר
מתחיל בהגדרת מטרה שמשרתת יעד עסקי.
מהי המטרה שלכם?
רחפו עם הסמן ותגלו!
הפרסום בפייסבוק מדוייק יותר
פייסבוק מכירה את קהלי היעד שלכם ויודעת לפלח אותם היטב.
כל שנותר לכם, כבעלי אתר סחר, הוא להגדיר מי הם קהלי היעד שלכם ומה הן המטרות העסקיות שלכם ולתת למומחי הפרסום בפייסבוק לאתרי מסחר של e-shop להקים ולנהל עבורכם קמפיין מקצועי וממוקד שיאפשר לכם למכור יותר!
למה כדאי
לפרסם בפייסבוק?
רוצה להקים חנות אינטרנטית שמוכרת יותר?
איך תבנו אסטרטגיית שיווק בפרסום פייסבוק?
על מנת שהמותג והמוצרים שלכם יוצגו בפני משתמשים כמה שיותר רלוונטיים לתחום שלכם, לפני בנייה, עיצוב והגדרה של מודעות, עליכם לבנות אסטרטגיית שיווק בפייסבוק.
עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות:
תחילה עליכם להגדיר מי הלקוח הפוטנציאלי האידיאלי שלכם ומה הוא רוצה בפייסבוק. לאחר מכן, עליכם ליצור אסטרטגיית שיווק ותוכן סביב זה.
כדי להבין זאת עליכם לבדוק:
- מהו טווח הגילאים של הלקוחות הפוטנציאלים של המוצר שלכם?
- איפה הם גרים?
- אילו סוגי משרות או תחומי אחריות יש להם?
- איזו בעיה יש להם עם התעשייה/ מוצר שאתם משווקים? ואיך אתם מהווים הפתרון?
- איך ומתי הם משתמשים בפייסבוק (בעבודה, בבית, גלילה לפני השינה)?
1. מיהו הקהל שלכם?
אתם צריכים לשאול את עצמכם למה אתם רוצים עוקבים? מה אתם רוצים שהם יעשו? עבור רוב החברות, התשובה היא “לקנות משהו”, אבל לא תמיד מדובר בכסף.
מטרות נפוצות אחרות עבור דף פייסבוק הן:
- בניית מודעות למותג.
- שיפור שירות הלקוחות.
- שמירה על תדמית מותג עקבית בכל המדיה החברתית.
- הכנסת תנועה למיקום פיזי.
2. מהן המטרות שלכם?
אסטרטגיית התוכן שלכם צריכה להתבסס על שני דברים:
א. מה תפרסמו?
האם תפרסם הנחות בלעדיות? האם תיצמד למה שעסקים אחרים בתחום שלכם מפרסמים או שתצאו מהקופסא ותכללו תכנים יצירתיים אחרים?
חישבו יצירתי. ערבבו את מה שאתם יודעים על קהל היעד שלכם עם מה שאתם חושבים שיצליח.
חשבו על אסטרטגיית התוכן שלכם בפייסבוק כמו דליים. כל דלי הוא נושא. רעיונות לדליים:
- חדשות מהתעשייה.
- חדשות אודות החברה.
- טיפים ליום שלישי, שבו אתם משתפים מדריך קצר לגבי אחד המוצרים שלכם.
- ביקורות / המלצות של לקוחות שכבר התנסו באחד המוצרים שלכם.
- מוצרים ומבצעים חדשים
ב. מתי תפרסמו את זה?
לאחר שהחלטתם מה לפרסם, עליכם להבין מתי כדאי לכם לפרסם. כמו כל דבר אחר באסטרטגיה שלכם, חשוב שתתנסו! נסו זמנים שונים וראו מתי אתם מקבלים את המעורבות הגדולה ביותר.
3. מהי אסטרטגיית התוכן המתוכננת?
בין אם זה עתה הגדרתם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק או שיש לכם עמוד כבר לא מעט זמן, עדיין מומלץ שתעברו על הדברים הבאים:
- תמונת פרופיל – הלוגו שלכם – תמונת שער.
- כפתור קריאה לפעולה, לדוגמא: הזמינו כעת או צפו בקטלוג שלנו
- פרטי קשר, כולל כתובת אתר, מספר טלפון וכתובת דוא”ל.
- סעיף אודות מפורט עם קופי קרייטיבי
- פוסט מוצמד עם מבצע אחרון, הצעות חדשות או שאלות נפוצות לגבי המותג או המוצרים שלכם
(לדוגמא: זמני משלוח או מדיניות החזרות). - כתובת אתר פייסבוק מותאמת אישית למותג
- בחירת קטגוריית עסקים מדויקת (לדוגמא חנות פרחים).
- אם אתם עסק של מסחר אלקטרוני, השתמשו ב-Commerce Manager כדי להציג את המוצרים שלכם
בכרטיסייה החדשה של Facebook Shop.
4. האם עמוד הפייסבוק שלכם נראה כמו שצריך?
Meta Pixel היא פיסת קוד קטנה המותקנת באתר האינטרנט שלך כדי לאפשר מעקב, בדיקה, מיקוד וניתוח עבור מודעות פייסבוק ואינסטגרם. אתם צריכים להגדיר את זה רק פעם אחת לכל אתר.
עכשיו שאתם מכווני מטרה, יש לכם אסטרטגיה ברורה, אתם מוכנים לפרסם מודעות ממומנות בפייסבוק. רוצים להיעזר בפלטפורמה מקצועית שחיה ונושמת אתרי איקומרס ותדע לקחת את הפרסום בפייסבוק כמה צעדים קדימה? השאירו פרטים ויועץ לפרסום בפייסבוק של Eshop יצור איתכם קשר.
5. האם התקנתם באתר שלכם את Meta Pixel
(לשעבר Facebook Pixel)?
רוצה להקים חנות אינטרנטית שמוכרת יותר?
אין איזשהו כלל מסוים בכל הנוגע לתקציבי מודעות בפייסבוק. העלות של מודעות פייסבוק תלויה במספר גורמים משתנים, כולל:
- מיקוד קהל: בדרך כלל עולה יותר להציב את המודעות שלכם בפני קהל מצומצם יותר, לעומת קהל רחב יותר.
- מיקום מודעה: העלויות יכולות להשתנות בין מודעות המוצגות בפייסבוק ובאינסטגרם.
- משך הקמפיין: מספר הימים והשעות שקמפיין נמשך משפיע על העלות הסופית.
- התחרותיות של הענף שלכם: חלק מהענפים תחרותיים יותר מאחרים כאשר מדברים על שטחי פרסום. עלויות המודעה בדרך כלל גדלות ככל שמחיר המוצר גבוה או בהתאם לערך הליד שאתם מנסים להשיג.
- זמן ספציפי בשנה: עלויות המודעות יכולות להשתנות במהלך עונות שונות, חגים או אירועים אחרים ספציפיים לתעשייה.
- זמני ספציפיים ביום: בממוצע, המחיר לקליק הוא הנמוך ביותר בין חצות ל-6 בבוקר בכל אזור זמן.
- מיקום: העלות ממוצעת של המודעות לכל מדינה משתנות מאוד.
כמה עולה
פרסום בפייסבוק?
הגדרת יעד הקמפיין הנכון הוא הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לשלוט בעלויות הפרסום בפייסבוק. הגדרה נכונה גם מגדילה את הסיכוי שלכם להצליח.
מדדי העלות לקליק משתנים בהתאם לכל יעד קמפיין. קיימים חמישה יעדי ליבה של קמפיינים לבחירה:
- המרות (Conversions)
- הופעות (Impressions)
- הגעה (Reach)
- קליקים על קישור (Link clicks)
- יצירת לידים (Lead generation)
המחיר הממוצע לקליק משתנה בין יעדים שונים של קמפיינים בפייסבוק. לדוגמה, בממוצע, יעד של קמפיין חשיפות עולה 6.3 ש”ח לקליק, בעוד שקמפיין עם יעד המרות עולה 2.9 ש”ח לקליק. בחירת המטרה הנכונה עבור מסע הפרסום שלכם היא המפתח להשגת יעדים תוך הפחתת עלויות באופן משמעותי.
קביעת עלויות קמפיין על פי יעדים