ראשי >> הבלוג שלנו >> פלטפורמה למסחר אלקטרוני >> איך הצליחו לקוחות e-shop להכפיל את ההזמנות בחודש המכירות של נובמבר?

איך הצליחו לקוחות e-shop להכפיל את ההזמנות בחודש המכירות של נובמבר?

חודש נובמבר, חודש המכירות באינטרנט הכי חזק בשנה, הסתיים ואנחנו שמחים וגאים לספר לכם על ההצלחות המדהימות של של כמה מלקוחות e-shop ואיך הצליחו להגדיל משמעותית את ההזמנות והמכירות באתר!

בעזרת שימוש נכון בפונקציות שמערכת e-shop מספקת, פרסום ברחבי האינטרנט ומבצעים אמיתיים ואטרקטיביים באתר, הצליחו בעלי החנויות האינטרנטיות לנצל את חודש המכירות עד תום והגדילו משמעותית את הטראפיק וההזמנות באתר.

אספנו עבורכם כמה סיפורי הצלחה עם נתונים אמיתיים מהשטח ששווה לקרוא :)

 

CoffeeDeals חנות אינטרנטית למכונות, מוצרי קפה ומתקני מים   
https://www.coffeedeals.co.il/  
פיטר, מייסד ובעלים:

 

ימי המבצעים 

"יצרנו מבצעים מיוחדים ל-Black Friday ול-Shopping IL שניהם היו מוצלחים, אך המוצלח ביותר היה Black Friday".

 

מבצעים 

"התמקדנו בפולי קפה וקפסולות קפה ויצרנו הנחות משמעותיות בהזמנות של כמויות גדולות".

 

היערכות לוגיסטית 

"כבר בסוף אוקטובר, לאחר שהחלטנו על המוצרים שישתתפו בימי המבצעים, דאגנו לתגבר הזמנות מול הספקים בהתאם לתחזיות שלנו למכירות".

 

הזמנות

"כמות ההזמנות בחודש נובמבר הייתה גדולה בכ-46% מחודש רגיל, ההזמנות פשוט לא הפסיקו לזרום".

 

שיווק ופרסום

"עשינו קמפיינים בפייסבוק ושלחנו סמסים לכל הלקוחות שנרשמו למועדון הלקוחות באתר. ערוץ הפרסום שהמיר הכי הרבה היה ללא ספק הסמסים".

 

פלטפורמת e-shop

"השתמשנו בפונקציות מתוך המערכת של e-shop לקידום ימי המבצעים - שעון העצר עבד פשוט מדהים!! יצר עניין אמיתי בקרב הגולשים ולא הפסקנו לקבל טלפונים והזמנות בעקבות זה.
המוצרים שהשתתפו במבצע סומנו באייקונים מותאמים, למשל Black Friday, Shopping IL וכו

 

תפעול החנות האינטרנטית
"תפעול האתר היה בסדר גמור. כשפניתי למחלקת התמיכה קיבלתי מענה מיידי, זמינות הצוות הייתה גבוהה והמענה היה מקצועי".

 

לסיכום

"היה חודש מצויין! ההזמנות לא הפסיקו לזרום והייתה הצלחה גדולה בכמות ההזמנות גם בהשוואה לשנה שעברה!".

 

עולם הקולנוע חנות אינטרנטית של הרשת המצליחה המתמחה בתחום הקולנוע הבית

https://www.cwc.co.il/
דניאל, בעלים:

 

ימי המבצעים 

"יצרנו מבצעים מיוחדים ל-Black Friday ול-Shopping IL שניהם היו מוצלחים, אך המוצלח ביותר היה Black Friday".

 

מבצעים 

"ההנחות באתר נעו בין 15% ל-30%".

 

היערכות לוגיסטית 

"דאגנו לבצע הזמנות מהיצרנים עבור ימי המכירות המיוחדים כ-3 שבועות לפני שהתחילו".

 

הזמנות

"כמות ההזמנות בחודש נובמבר הייתה גדולה בכ-30% מחודש רגיל".

 

שיווק ופרסום

"פרסמנו בזירת המבצעים בזאפ עבור Shopping IL, יצרנו קמפיינים ב- Google ADS, פרסמנו את המוצרים במבצע ב- Google Merchant והרצנו קמפיין על אוטובוסים.
הערוץ הממיר ביותר היה Google Merchant".

 

פלטפורמת e-shop

פונקציות בהם השתמשנו מתוך המערכת של e-shop - המוצרים שהשתתפו במבצע סומנו באייקונים מותאמים, למשל Black Friday, Shopping IL,פרסמנו באנרים ברחבי האתר והשתמשנו במערכת הדיוור"

 

תפעול החנות האינטרנטית
"היה בסדר גמור וקיבלנו מענה מיידי ומקצועי בעת הצורך".

 

לסיכום

 "החודש היה מצויין, הכי מוצלח מכל השנה והגידול בהזמנות בהשוואה לשנה שעברה היה גדול מאוד!".

 

סלון חללית חנות אינטרנטית למוצרי חשמל    
https://www.halalit.co.il/

מוטי, בעלים:

 

ימי המבצעים 

"יצרנו מבצעים לכל ימי המכירות שהיו במהלך החודש, יום הרווקים הסיני, Cyber Monday, Black Friday ו-Shopping IL. המוצלחים ביותר היו ללא ספק  Black Friday ו-Shopping IL".

 

מבצעים 

"התמקדנו במבצעים למסכי טלוויזיה ולשואבי אבק. אחוזי ההנחה למוצרים אלו נעו בין 10% ל-13%".

 

היערכות לוגיסטית 

"כחודש מראש דאגנו לבצע הזמנות גדולות יותר מהספקים לטובת ימי המכירות האלו. גם מבחינת כוח אדם דאגנו לתגבר שליחים כדי שנוכל לספק את ההזמנות במשלוח מהיר ללקוחות".

 

הזמנות

"כמות ההזמנות בחודש נובמבר הייתה גדולה בכ-30% מחודש רגיל".

 

שיווק ופרסום

"לא ביצענו פעולות שיווק ופרסום מיוחדות לימי המכירות. הרוכשים היו לקוחות חוזרים וכמובן, מפה לאוזן".

 

פלטפורמת e-shop

פונקציות בהם השתמשנו מתוך המערכת של e-shop היו באנרים ופופ-אפים שפורסמו ברחבי האתר".

 

תפעול החנות האינטרנטית
"עבר חלק ללא שום תקלות. באופן כללי התפעול של האתר תמיד תקין. מעטות הפעמים שהייתי צריך לפנות למחלקת התמיכה וכשכן פניתי המענה היה מקצועי ומהיר".

 

לסיכום

"החודש היה מעולה וזרם חלק".

 

 

 

חשמל נטו חנות אינטרנטית של הרשת המצליחה למוצרי חשמל לבית ולמטבח
https://www.netoneto.co.il/  
גיא, מנהל האתר:

 

ימי המבצעים 

"התייחסנו לכל ימי המכירות שהיו במהלך נובמבר - יום הרווקים הסיני,Cyber Monday, Black Friday ו-Shopping IL, אבל הכי מוצלחים היו Black Friday ו-Shopping IL".

 

מבצעים 

"עד 70%-80% הנחה לקטגוריות נבחרות".

 

היערכות לוגיסטית 

"נערכנו כ-3 שבועות לפני עם הזמנות מהספקים, עבור פריטים שהשתתפו במבצעי ימי המכירות".

 

הזמנות

"כמות ההזמנות הייתה גדולה ב-40% מחודש רגיל".

 

שיווק ופרסום

"פרסמנו בזירת המבצעים בזאפ, Google ADS, נערכנו בקידום האורגני לטובת עמודי המבצעים והרצנו קמפיינים בפייסבוק. הערוצים הממירים ביותר היו פייסבוק והתנועה האורגנית".

 

פלטפורמת e-shop

"הפונקציות בהם  השתמשנו מתוך המערכת של e-shop - אייקונים לסימון המוצרים שבמבצע, פרסמנו באנרים ברחבי האתר והשתמשנו במערכת הדיוור"

 

תפעול החנות האינטרנטית
"תפעול האתר היה תקין וקיבלתי מענה מקצועי וזמין כשהייתי צריך".

 

לסיכום

"הפעילות בנובמבר הייתה טובה מאוד ועברה באופן חלק".