ראשי >> הבלוג שלנו >> מכירות באינטרנט >> הבאנרים הטובים ביותר עבור פרסום מקוון מוצלח

הבאנרים הטובים ביותר עבור פרסום מקוון מוצלח

כמעט כל מנהל אתר רוצה לפרסם את האתר שלו ברשת. אחד האמצעים הפופולאריים והוותיקים ביותר של פרסום מקוון הוא שימוש בבאנרים. אולם, אם אתם משתמשים בבאנרים בשביל פרסום מקוון, חשוב שתשמרו על כמה כללי ברזל, בכדי שתבצעו פרסום יעיל. לפעמים, אנשים חושבים, שאם הם פשוט ימלאו את הרשת בבאנרים של האתר שלהם. הדבר יבטיח כניסות רבות, ובהמשך גם הגדלת הרווחים של העסק שלהם שלכבודו נבנה האתר מלכתחילה. אבל, בניה נכונה של באנרים לא מתמקדת דווקא בכמות - אלא באיכות. אז איך מעצבים וממקמים באנרים, כך שיבצעו עבורנו פרסום מוצלח?

להיות בולטים בשטח
לפעמים, די בבאנר אחד מוצלח במיוחד באתר, כדי למשוך הרבה אנשים, וליצור פרסום מקוון יעיל. באנר מוצלח חייב להיות בולט בשטח, יותר מבאנרים אחרים, ויותר מהתוכן עצמו שנמצא באתר - חשוב להשתמש בצבעים בולטים ומנוגדים זה לזה - הם מושכים את העין של הלקוח הפוטנציאלי, ומהווים את המשיכה הראשונית בעצם. עוד דרכים למשיכה ראשונית אל הבאנר הם שימוש באנימציות ותנועה, וכן בתמונות - אם כי אסור להשתמש ביותר מידי תמונות, כי המשקל של באנרים צריך להיות קטן יחסית. השלב הבא של הפרסום הוא לעודד את הלקוח ללחוץ על הבאנר. כאן אנחנו מתחילים לחשוב גם מה התוכן שיופיע בבאנר - בעצם מה הפרסומת עצמה שתהיה. חשוב שהמסר יהיה קצר וקולע, ובעיקר מסקרן - פרסום מוצלח לא מגלה הכל כבר בבאנר, אלא מעודד אותך ללחוץ על הבאנר, ולגלות פרטים נוספים. אבל זה לא הכל בנוגע לבאנרים מוצלחים - פרסום טוב, שם דגש על שני דברים נוספים שאסור לשכוח בתחום הבאנרים.

איפה מפרסמים ולאן זה מוביל?
ראשית, חשוב מאד לחשוב איפה אתם מציבים את הבאנר. אין טעם כך סתם לשלם להרבה אתרים עבור פרסום, מבלי שאף אחד ילחץ על הבאנר שלכם. במקום זה, עשו סקר שוק, ובדקו איפה קהל היעד שלכם גולש - לאיזה אתרים הוא נכנס יותר ולאיזה פחות, ותדעו איפה לשים באנרים לצורך פרסום מקוון, מוצלח ויעיל.
החלק השני של פרסום מקוון באמצעות באנרים הוא מה בעצם קורה למי שלוחץ על הבאנרים - אנשים רבים חושבים כי הוא צריך להיות מובל לדף הראשי של האתר שלנו, ומדובר בטעות חמורה. אם מישהו לחץ על באנר שמבטיח לו פרטים, והוא הגיע לדף ראשי של עסק, הוא לא יבין מה רוצים ממנו, יצא מן האתר, ובכך לא השגנו דבר. פרסום מוצלח יגרום לכך שהלקוח יכנס לדף בתוך האתר, שהתוכן שבו יהיה מקושר למה שדובר עליו בבאנר, וייתן לו מידע על השירות הספציפי שהבאנר הציע.
שמירה על הכללים האלה תגרום לכך, שתייצרו ותעצבו באנרים מוצלחים, תמשכו עוד לקוחות, ותיצרו מערך מוצלח ויעיל של פרסום.