ראשי >> הבלוג שלנו >> אתר מכירות >> ברושורים טובים יותר - לצורך קידום מכירות טוב יותר

ברושורים טובים יותר - לצורך קידום מכירות טוב יותר

נסה לחשוב על העלון שלך כאמצעי לאספקת קשר טוב יותר עם לקוחות עתידיים ופוטנציאליים. העלון הפרסומי יקל עליהם לבדוק את המוצרים או השירותים ולהעריך כיצד הם מעל כל האחרים יכולים להתאים לצרכים שלהם. להלן מספר הצעות נוספות להפקת ברושורים מוצלחים
עלוני שיווק, או "ברושורים" בלעז, הם כלי מאד חשוב על מנת לבצע קידום מכירות לעסק שלנו. אולם, אנשים רבים עושים שימוש לא נכון בברושורים, ומתפלאים מדוע הם לא מצליחים לבצע קידום מכירות כמו שצריך. אנשים רבים כלל לא מבינים את מה אמורים להכיל עלוני שיווק, ומה הקשר ביניהם לבין קידום מכירות. אנשים רבים גם לא בטוחים כ"כ מה ההבדל בין עלון שיווק לבין פלאייר או פרוספקט, ולכן כדי לייצר עלוני שיווק טובים יותר, ראשית, נבין מה הם, ואיך הם קשורים אל קידום מכירות.

עלוני שיווק נותנים מידע, באופן יחסי יותר משיטות אחרות. עלוני שיווק לרוב יבואו לקדם רעיון מסוים, לתת מידע על העסק, לענות על שאלות - זהו עיקרם. דרך מתן מידע זה הם בעצם מבצעים קידום מכירות. אבל איך עושים אותם טובים יותר?

לשים לב אל מה שכתוב
התפקיד של ברושורים הוא קודם כל לתת מידע - עלון שיווקי שלא עונה על שאלות של הלקוח, הוא לא עלון שיווקי טוב. ישנם אף עלוני שיווק שמנוסחים בצורה של שאלות ותשובות, כדי ממש להקל על הלקוחות השונים. התפקיד של מידע אמין מאד חשוב למי שרוצה לבצע קידום מכירות טוב, כי לקוח שמרגיש שהוא מקבל מידע אמין ותשובות לכל השאלות שלו - גדלים כמובן הסיכויים שהוא יקנה.
בנוסף, דבר מאד חשוב הוא רמת הכתיבה של עלון שיווק - אם אתם רוצים לבצע שיווק איכותי, אתם חייבים שהעלון השיווקי יהיה מנוסח בצורה בהירה ופשוטה מצד אחד, אבל לא חובבנית מצד שני, ושעדיין תשמור על רמה מקצועית ואיכותית. רובנו, לא מסוגלים לבצע זאת בעצמנו ומומלץ להשתמש בשירותים של חברת קופירייטינג, שתעזור לנו לנסח עלון שיווקי, בשביל שנוכל לבצע קידומי מכירות טובים יותר. כבדרך אגב כדאי מאד לשים לב שבעלון השיווקי שלנו אין שגיאות ניסוח ודקדוק - לקוח שיגלה שגיאה הוא לקוח שתאבדו מיד - לא משנה כמה יפה ניסחתם את העלון.

ולא לשכוח את העיצוב
קידום מכירות טוב באמצעות ברושורים שם לב לא רק לתוכן, אלא גם לעיצוב כמובן. למעשה, פעמים רבות הלקוחות ישפטו עלון שיווקי הרבה לפי איך שהוא נראה בעין - עלון שיראה מקושקש מידי או משעמם מידי, לא יכול לבצע את תפקידו כמו שצריך, אם כי כמובן יש הבדלים בין העסקים השונים. ישנם עסקים שכדאי שיהיה להם עלון שיווקי קצת יותר צבעוני, ועסקים שצריכים עלון שיווקי רציני יותר. התאמה של העיצוב לברושור היא צעד מאד חשוב.
בנוסף, יש משקל מאד גדול לבחירה של תמונה נכונה. אם אתם מוכרים מוצר מסוים - שימו אותו על הברושור, ותגבירו את האמינות שלכם.
אולם איך תבצעו קידום מכירות אם אינכם מוכרים מוצר, אלא שירות מסוים? במקרה זה כדאי להכניס תמונות של הצוות בזמן העבודה, תמונות עם לקוחות מרוצים, ובאופן כללי, תמונות של אנשים (אנחנו נוטים מבלי לשים לב לחוש חיבה יותר כלפי תמונות של אנשים מאשר סתם תמונות של חפצים דוממים) - כל אלה יעזרו לכם לבצע קידום יעיל יותר, מקצועי יותר, ושיניב לכם תוצאות לאורך זמן.
 
אולי יעניין אתכם גם: