ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא מכירות באינטרנט

פוסטים בנושא מכירות באינטרנט

  • פרסום בגוגל לחנות וירטואלית

    יש לא מעט בעלי חנויות וירטואלית שעושים טעות קריטית נפוצה ביותר, הם משקיעים בבניית החנות, מעדכנים אותה במוצרים הרלוונטיים, מעצבים אותה ברמה גבוהה, משקיעים במאמרים, הסברים ומדריכים ובטוחים שבכך נגמרה העבודה שלהם. אך האמת היא שסיום בניית החנות היא רק ההתחלה וללא פרסום וקידום, החנות תעמוד שוממה כמו לא מעט חנויות אחרות ברשת. פרסום ברשת הוא חובה ויש שלל
    קרא עוד
  • פרסום בפייסבוק לחנות וירטואלית

    פייסבוק כידוע היא הרשת החברתית הפופולארית בעולם. "אם אתה לא שם אתה לא קיים" אומר המשפט הידוע ואכן, היום כמעט לכל אחד בכל גיל יש דף פייסבוק והוא פעיל ברשת ברמה זו או אחרת. הפעילות בפייסבוק נעשית על ידי פרסום פוסטים, קריאת פוסטים של אחרים, צפייה בסרטונים, התקשרות עם חברים ופעולות נוספות ופייסבוק מנצלת את הפעילות הזו לאיסוף מידע – מי אתם ומאיפה
    קרא עוד
  • אז איך פותחים חנות באינטרנט?

    מעטים מאד העסקים שאין להם ייצוג וירטואלי ברשת. למעשה, צרכן שיחפש אתר או חנות וירטואלית של חברה שהוא מעוניין באחד ממוצריה, ולא ימצא משהו שמספק את רצונו (למשל, אתר ללא יכולת מכירה, חנות שהלחצנים בה אינם פעילים ועוד), עלול לפתח רגשות של דחייה כלפי המותג, מבלי שהוא אפילו מודע לכך. הסיבה היא, שאנו כצרכנים התרגלנו שהכל זמין לנו בכל שעה, בכל מקום –
    קרא עוד
  • ניהול מוניטין של עסק אינטרנטי באמצעות קידום אתרים

    ניהול מוניטין ברשת נתפס פעמים רבות כמעין קידום אתרים הפוך. שיטות הפעולה בין ניהול מוניטין לקידום אתרים הן רבות ובהחלט יש הלימה בין השתיים, אבל בעוד בקידום אתרים המטרה היא לקחת אתר מסויים ולקדם אותו לראש תוצאות החיפוש בגוגל, בניהול מוניטין במרבית המקרים המטרה תהיה קודם כל לנקות את ראש הדף מתוצאות שליליות, ולשם כך ישנה לנו פחות אילו תוצאות יחליפו את
    קרא עוד
  • טיפים מתקדמים לקידום אורגני של חנות וירטואלית

    קידום של חנות וירטואלית היא לא משימה פשוטה : אחרי הכול, יש בשוק עשרות מתחרים שונים המוכרים מוצרים דומים או זהים לשלנו, וכך בעצם אנחנו צריכים לספק ללקוח חווית קניה אחרת וטובה יותר מזו שמציעים האחרים. חוץ מזה, עלינו לאותת למנועי החיפוש למה דווקא החנות שלנו היא הכי רלוונטית לגולש. אם נצליח לעשות זאת, נוכל להופיע במקומות בולטים בגוגל גם בלי לקבל טונות
    קרא עוד
  • חנות אינטרנטית - להיכנס לראש של הקונה שלי

    אין כמו למשש את בד הבגד שאותו אנו מעוניינים לרכוש, לענוד את השרשרת שאותה אנו רוצים לקנות ולבדוק מול המראה בחנות האם או עד כמה היא מתאימה לנו, וגם להריח את הבושם או את קרם הגוף שאותו אנו שוקלים לקנות כמתנה לחברה הכי טובה שלנו.
    קרא עוד
  • הבאנרים הטובים ביותר עבור פרסום מקוון מוצלח

    כמעט כל מנהל אתר רוצה לפרסם את האתר שלו ברשת. אחד האמצעים הפופולאריים והוותיקים ביותר של פרסום מקוון הוא שימוש בבאנרים. אולם, אם אתם משתמשים בבאנרים בשביל פרסום מקוון, חשוב שתשמרו על כמה כללי ברזל, בכדי שתבצעו פרסום יעיל. לפעמים, אנשים חושבים, שאם הם פשוט ימלאו את הרשת בבאנרים של האתר שלהם. הדבר יבטיח כניסות רבות, ובהמשך גם הגדלת הרווחים של העסק של
    קרא עוד
  • יוצרים פרסום מקוון מוצלח באמצעות ניוזלטר

    מהו ניוזלטר ואיך הוא קשור לעולם של פרסום מקוון? ניוזלטר הוא אחד האמצעים המובילים כיום בעולם של הפרסום באינטרנט - מדובר במעין מכתב שמגיע ללקוח במייל ומציע מידע על העסק ממנו הוא נשלח - מוצרים חדשים, מבצעים, קישור לתוכן מקצועי וכיו"ב. פרסום מקוון אמור כידוע לשכנע אנשים לצרוך את המוצרים השונים, ולכן עשייה נכונה של ניוזלטר היא דבר עדין במיוחד - אנשים רב
    קרא עוד
1