ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • ללא גולשים אין מכירות!

    אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות? איך הופכים את החנות לפעילה ובעיקר רווחית?    עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההת
    קרא עוד
  • עיצוב חווית משתמש נכונה בחנות וירטואלית

    מעוניינים לעזור למשתמשים שלכם ליהנות בעת הגלישה בחנות? עליכם להעניק להם חוויית משתמש נכונה, שתאפשר להם לנווט באתר בפשטות, לקרוא את תוכנו ללא משקפיים (גם את האותיות הקטנות), ולעשות פעולות שונות בקלות ובמהירות. גידול עסקי מתחיל מהקשר הוויזואלי הראשוני עם קהל היעד שלכם.    היום נתמקד בכלים השונים העומדים לרשותכם על מנת ליצור חווית משתמש או
    קרא עוד
  • תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

    האתר שלך הצליח לממש את ייעודו, והלקוח נמצא בנקודה בה הוא מוכן לקנות את המוצרים באתר. עגלת הקניות מלאה כל טוב, כרטיס האשראי עשה את דרכו מהארנק ליד, וכעת הוא ממלא את טופס הרכישה. בנקודה הקריטית הזו, הכל חייב להיות מושלם. טופס הרכישה צריך להיות קליל. אם הלקוח נרשם בעבר לאתר, פרטיו צריכים להיות שמורים במערכת, אם לא, האם יוכל לקנות כאורח חדש באתר? &nb
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 5.2017-4.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודשי אפריל - מאי 2017
    קרא עוד
  • אפיון קהל יעד מדויק לחנות שלנו

    כיצד נדע מי עומד להיכנס מחר בדלת הווירטואלית של החנות? ולמה כל כך חשוב לדעת זאת? ענינו על כל השאלות החשובות הנוגעות לאפיון העסקי של החנות, וכעת אנו נכנסים לחלק המשמעותי של תכנון החנות בהתאם לקהל היעד שלנו. האם אנו פונים לגברים או לנשים בעיקר? באילו גילאים הלקוחות שלנו, ומה תחומי העניין שלהם? הגדרה מדויקת של קהל היעד שלנו, באופן מדיד תאפשר לנו להתא
    קרא עוד
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות וירטואלית

      הקמת חנות וירטואלית חוסכת שלבים רבים בדרך, בהשוואה לחנות פיזית, אך עם זאת יש שלב אחד עליו חשוב שלא לדלג - שלב האפיון העסקי לחנות. שיווק מוצרים אמנם מורכב מאיתור ספקים למוצרים מבוקשים, תוך התאמה לנישה זו או אחרת, ומכירתם באופן מושך - אך הוא אינו מסתכם בהצגת מוצרים שרכשנו מספק זה או אחר. כיצד תתחילו באפיון העסק הווירטואלי החדש שלכם?  
    קרא עוד
  • אתר מכירות רספונסיבי - מובייל כבר לא אופציה! זה חובה.

    אם עד לפני זמן לא רב רובן המכריע של הרכישות באינטרנט אם לא כולן התבצעו דרך המחשב, היום המצב שונה לגמרי. היום יש לכל אחד מכשיר קטן בכיס בו הוא יכול לעשות שימוש כמעט כמו במחשב. גם עולם הקניות און ליין השתנה מקצה לקצה והמגמה היום ברורה – יותר ויותר רכישות מקוונות מתבצעות מהמובייל והנתונים מדברים בעד עצמם... בשנת 2016 למעלה מ-70% מהגולשים הישראלי
    קרא עוד
  • ניהול מוניטין של עסק אינטרנטי באמצעות קידום אתרים

    ניהול מוניטין ברשת נתפס פעמים רבות כמעין קידום אתרים הפוך. שיטות הפעולה בין ניהול מוניטין לקידום אתרים הן רבות ובהחלט יש הלימה בין השתיים, אבל בעוד בקידום אתרים המטרה היא לקחת אתר מסויים ולקדם אותו לראש תוצאות החיפוש בגוגל, בניהול מוניטין במרבית המקרים המטרה תהיה קודם כל לנקות את ראש הדף מתוצאות שליליות, ולשם כך ישנה לנו פחות אילו תוצאות יחליפו את
    קרא עוד