ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • איך להפוך גולש מתעניין ללקוח נאמן

    לקוחות חדשים הגיעו לאתר שלכם. אם הצצתם בסטטיסטיקות לאורך הזמן גיליתם כי על כל מאה לקוחות באתר רק X לקוחות הפכו ללקוחות משלמים. במרבית האתרים מדובר באחוזים בודדים. אך דמיינו, אם הייתם מסוגלים להגדיל את יחס ההמרה מחד, ומאידך להפוך לקוח שביצע רכישה אחת באתר – ללקוח חוזר שממשיך וקונה מוצרים יקרים יותר, שוב ושוב. איך הייתה נראית שורת הרווח שלכם בס
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 12.09.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש ספטמבר 2017
    קרא עוד
  • 10 טיפים חשובים לשיפור יחס המרה בחנות וירטואלית

    דמיינו שיום אחד שוטטתם לתומכם בחנות מוצרי אלקטרוניקה, בחנתם את המוצרים, הצצתם בתגי המחיר ועזבתם מבלי לרכוש דבר. כמוכם, עוד מאה לקוחות עשו סיבוב דומה בחנות, ועזבו מבלי לעבור בקופה. אם החנות שרתה באותו היום מאתיים לקוחות פוטנציאליים, ורק מאה קנו – יחס ההמרה שלהם היה 1:2.   ומה קורה בחנות דיגיטלית?   כאשר אנו מעבירים את אותו המושג
    קרא עוד
  • אתר מכירות באינטרנט - איך מוכרים באינטרנט?

      זה הזמן להצטרף לאלפי חנויות בארץ שגילו איך "עושים כסף" באינטרנט באמצעות הפלטפורמה של e-shop.    היתקשרו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ביותר: 08-9366633 או השאירו פרטים כאן ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!       בחודש יוני השנה ציין מנכ"ל קניוני עופר, בוועידת e-Commerce של כלכליסט, כי לדעתו "נשים לא ק
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 23.07.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יולי 2017
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 11.06.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יוני 2017
    קרא עוד
  • שיווק דיגיטלי לדור המילניום - דור ה Y

    בעוד הכותרות בעיתונות ובשיווק הדיגיטלי מתחילות לכוון אותנו לשיווק לבני הנוער (המכונה דור ה-Z), בפועל, אם נבחן את מרבית הרכישות הדיגיטליות נגלה שדור ה-Y עדיין חי ובועט - ומבצע את מרביתן. בני דור המילניום, אלה שנולדו בין אמצע שנות השמונים לשנת אלפיים הם אלה שמחזיקים היום בכרטיסי האשראי, לאחר שסיימו את התיכון או האוניברסיטה, ומתחילים להחזיק בקריירה מש
    קרא עוד
  • מזל טוב החנות באוויר! מה עוד כדאי לעשות כדאי לגרום לה להצליח?

    השקעתם את הזמן בעדכון כל הקטגוריות והמוצרים, חווית המשתמש שלכם מושלמת וכעת נראה כאילו אפשר לנוח על זרי הדפנה. לפני שאתם נוטשים את מערכת הניהול, מומלץ לבצע עוד כמה פעולות פשוטות שיהפכו את החנות שלכם להצלחה מסחררת. גם חנות און ליין, בדומה לחנות פיזית, חשוב לתחזק. הכנו עבורכם כמה המלצות חשובות לשלב הזה של אחרי העלייה לאוויר.   1. קבלת החלטות מב
    קרא עוד