ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • 10 טיפים חשובים לשיפור יחס המרה בחנות וירטואלית

    דמיינו שיום אחד שוטטתם לתומכם בחנות מוצרי אלקטרוניקה, בחנתם את המוצרים, הצצתם בתגי המחיר ועזבתם מבלי לרכוש דבר. כמוכם, עוד מאה לקוחות עשו סיבוב דומה בחנות, ועזבו מבלי לעבור בקופה. אם החנות שרתה באותו היום מאתיים לקוחות פוטנציאליים, ורק מאה קנו – יחס ההמרה שלהם היה 1:2.   ומה קורה בחנות דיגיטלית?   כאשר אנו מעבירים את אותו המושג
    קרא עוד
  • מכירה באינטרנט - איך מוכרים באינטרנט?

    בחודש יוני השנה ציין מנכ"ל קניוני עופר, בוועידת e-Commerce של כלכליסט, כי לדעתו "נשים לא קונות בגדים באינטרנט". האמירה עוררה סערה רבתי, ונשים רבות ציינו כי רכישות רבות של בגדים ומוצרי צריכה נוספים מתבצעות על ידיהן ברשת. ואכן, אם נבדוק לאורך השנים, כמות המכירות באינטרנט של מרבית מוצרי הצריכה עולה לעתים על כמות המכירות של אותו המוצר בחנות.
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 23.07.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יולי 2017
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 11.06.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יוני 2017
    קרא עוד
  • שיווק דיגיטלי לדור המילניום - דור ה Y

    בעוד הכותרות בעיתונות ובשיווק הדיגיטלי מתחילות לכוון אותנו לשיווק לבני הנוער (המכונה דור ה-Z), בפועל, אם נבחן את מרבית הרכישות הדיגיטליות נגלה שדור ה-Y עדיין חי ובועט - ומבצע את מרביתן. בני דור המילניום, אלה שנולדו בין אמצע שנות השמונים לשנת אלפיים הם אלה שמחזיקים היום בכרטיסי האשראי, לאחר שסיימו את התיכון או האוניברסיטה, ומתחילים להחזיק בקריירה מש
    קרא עוד
  • מזל טוב החנות באוויר! מה עוד כדאי לעשות כדאי לגרום לה להצליח?

    השקעתם את הזמן בעדכון כל הקטגוריות והמוצרים, חווית המשתמש שלכם מושלמת וכעת נראה כאילו אפשר לנוח על זרי הדפנה. לפני שאתם נוטשים את מערכת הניהול, מומלץ לבצע עוד כמה פעולות פשוטות שיהפכו את החנות שלכם להצלחה מסחררת. גם חנות און ליין, בדומה לחנות פיזית, חשוב לתחזק. הכנו עבורכם כמה המלצות חשובות לשלב הזה של אחרי העלייה לאוויר.   1. קבלת החלטות מב
    קרא עוד
  • ממשקים חשובים לניהול כל חנות אונליין

    הקמת חנות וירטואלית טומנת בחובה מגוון רחב של אתגרים, הראשון ביניהם הוא בחירת הפלטפורמה עליה נקים את החנות ובאמצעותה נציג את המוצרים השונים, תמונות ותיאורים שלהם, וכן ננהל את המחירון והמבצעים. אך מלבד זאת, קיימים ממשקים נוספים שיש לחבר לחנות, כמו מערכות סליקה, מנגנוני שילוח של המוצרים (ואכן, יש אפשרויות נוספות מלבד דואר ישראל) ומערכת הפקת חשבוניות ו
    קרא עוד
  • בלחיצת כפתור: דגשים לממשק ניהול יעיל לחנות וירטואלית

      חנות וירטואלית מאפשרת לנו לייעל את תהליכי השיווק של מוצרי העסק, ולהפוך אותם מחנות פרונטלית המוגבלת ללקוחות העוברים מול חלון הראווה שלכם, לעסק משגשג בעל פוטנציאל עצום להתרחבות לשווקים מרוחקים, ואף להגיע לשווקים בינלאומיים. עם זאת, על מנת לחסוך זמן ומשאבים כדאי לייעל את התהליך. כיום ניתן להשתמש במערכת אוטומטית קלילה לתפעול המאפשרת לתהליך המכי
    קרא עוד