ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • 5 טיפים להגדלת מכירות בחנות וירטואלית

      כמו כל עסק, גם אתר מכירות זקוק לאסטרטגיה של שיווק, פרסום ומכירות. בשונה מחנויות רגילות שהן חלק מהנוף כבר מאות שנים, ולכן הדרכים להגדיל בהן את הטראפיק ידועות ומוכרות, התורה הזו הרבה פחות מפותחת כשמדובר בחנות וירטואלית. הדרך לרכז תשומת לב לחנות וירטואלית ולבלוט ביחס לאתרי מכירות מתחרים פחות סלולה ומוכרת. לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכ
    קרא עוד
  • חברות שילוח בארץ בפלטפורמת e-shop

    פתיחת חנות וירטואלית וניהול נכון שלה מצריכים בין השאר מתן פתרונות מתקדמים ללקוחות, פתרונות שיגרמו להם להרגיש אמינות ואיכות מצד החנות שהם עומדים לרכוש ממנה. e-shop מקפידה לפתח כלים שונים שמייעלים את העבודה עם החנות, כמו גם כלים שיסייעו ללקוחות לרכוש בקלות ולקבל שירות מצוין. בשנתיים האחרונות פיתחה e-shop שורה של ממשקים לחברות שילוח מתקדמות שמספקות פת
    קרא עוד
  • מה עושים עם 'חרטת הקנייה'?

    חרטת קנייה היא תופעה צרכנית מוכרת, שיוצרת הרבה תסכול אצל צרכנים ובעלי עסקים כאחד. התופעה הזו לא עתידה להיעלם, אבל התנהלות נכונה של המשווק בהחלט יכולה לצמצם אותה מאוד. לפני שנדבר על דרכי המניעה צריך להדגיש דבר חשוב – כאשר הלקוח מתחרט, לכו לקראתו. אל תנסו לשכנע אותו בכוח, נסו לתת לו החזר מלא גם אם זה לפנים משורת הדין. היום, בעידן השיתופים בווטס
    קרא עוד
  • הפסיכולוגיה של התמחור: הכלי שמסייע לכרטיסי האשראי לצאת מהארנק מול המסך

    מחיר זול יותר יעלה את כמות המכירות? לא בהכרח. הפסיכולוגיה העומדת מאחורי ההחלטה לרכוש בחנות וירטואלית זו או אחרת, וביצוע הרכישה בפועל היא מעט יותר מורכבת. כאשר אתם מכירים את המנגנון הגורם לביצוע הרכישה, באמצעות מניפולציות תמחור פשוטות, תוכלו לגרום להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים להוציא את הארנק, ולהקיש את מספר כרטיס האשראי בחנות שלכם. אז איך הקסם עובד
    קרא עוד
  • אז איך פותחים חנות באינטרנט?

    מעטים מאד העסקים שאין להם ייצוג וירטואלי ברשת. למעשה, צרכן שיחפש אתר או חנות וירטואלית של חברה שהוא מעוניין באחד ממוצריה, ולא ימצא משהו שמספק את רצונו (למשל, אתר ללא יכולת מכירה, חנות שהלחצנים בה אינם פעילים ועוד), עלול לפתח רגשות של דחייה כלפי המותג, מבלי שהוא אפילו מודע לכך. הסיבה היא, שאנו כצרכנים התרגלנו שהכל זמין לנו בכל שעה, בכל מקום –
    קרא עוד
  • איך לפתוח אתר מכירות בישראל?

    האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט הביאו איתם רוחות של שינוי, לפחות בתחום אחד: ביטול וצמצום של שכבות ומעמדות בחברה. פעם, לא כל כך מזמן, היו מספר מועט של גופי תקשורת ששלטו בכל מה מה שידענו, ומספר קטן של חברות ענק אשר שלטו בכל תחום אפשרי בשוק המקומי, לרוב תוך כדי מיזוג, בניית מונופול וניצול הצרכן, שלא היתה לו שום ברירה אלא לשלם - וביוקר. כיום כל אחד
    קרא עוד
  • איך להפוך גולש מתעניין ללקוח נאמן

    לקוחות חדשים הגיעו לאתר שלכם. אם הצצתם בסטטיסטיקות לאורך הזמן גיליתם כי על כל מאה לקוחות באתר רק X לקוחות הפכו ללקוחות משלמים. במרבית האתרים מדובר באחוזים בודדים. אך דמיינו, אם הייתם מסוגלים להגדיל את יחס ההמרה מחד, ומאידך להפוך לקוח שביצע רכישה אחת באתר – ללקוח חוזר שממשיך וקונה מוצרים יקרים יותר, שוב ושוב. איך הייתה נראית שורת הרווח שלכם בס
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 12.09.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש ספטמבר 2017
    קרא עוד