ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • הפסיכולוגיה של התמחור: הכלי שמסייע לכרטיסי האשראי לצאת מהארנק מול המסך

    מחיר זול יותר יעלה את כמות המכירות? לא בהכרח. הפסיכולוגיה העומדת מאחורי ההחלטה לרכוש בחנות וירטואלית זו או אחרת, וביצוע הרכישה בפועל היא מעט יותר מורכבת. כאשר אתם מכירים את המנגנון הגורם לביצוע הרכישה, באמצעות מניפולציות תמחור פשוטות, תוכלו לגרום להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים להוציא את הארנק, ולהקיש את מספר כרטיס האשראי בחנות שלכם. אז איך הקסם עובד
    קרא עוד
  • אז איך פותחים חנות באינטרנט?

    מעטים מאד העסקים שאין להם ייצוג וירטואלי ברשת. למעשה, צרכן שיחפש אתר או חנות וירטואלית של חברה שהוא מעוניין באחד ממוצריה, ולא ימצא משהו שמספק את רצונו (למשל, אתר ללא יכולת מכירה, חנות שהלחצנים בה אינם פעילים ועוד), עלול לפתח רגשות של דחייה כלפי המותג, מבלי שהוא אפילו מודע לכך. הסיבה היא, שאנו כצרכנים התרגלנו שהכל זמין לנו בכל שעה, בכל מקום –
    קרא עוד
  • איך לפתוח אתר מכירות בישראל?

    האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט הביאו איתם רוחות של שינוי, לפחות בתחום אחד: ביטול וצמצום של שכבות ומעמדות בחברה. פעם, לא כל כך מזמן, היו מספר מועט של גופי תקשורת ששלטו בכל מה מה שידענו, ומספר קטן של חברות ענק אשר שלטו בכל תחום אפשרי בשוק המקומי, לרוב תוך כדי מיזוג, בניית מונופול וניצול הצרכן, שלא היתה לו שום ברירה אלא לשלם - וביוקר. כיום כל אחד
    קרא עוד
  • איך להפוך גולש מתעניין ללקוח נאמן

    לקוחות חדשים הגיעו לאתר שלכם. אם הצצתם בסטטיסטיקות לאורך הזמן גיליתם כי על כל מאה לקוחות באתר רק X לקוחות הפכו ללקוחות משלמים. במרבית האתרים מדובר באחוזים בודדים. אך דמיינו, אם הייתם מסוגלים להגדיל את יחס ההמרה מחד, ומאידך להפוך לקוח שביצע רכישה אחת באתר – ללקוח חוזר שממשיך וקונה מוצרים יקרים יותר, שוב ושוב. איך הייתה נראית שורת הרווח שלכם בס
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 12.09.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש ספטמבר 2017
    קרא עוד
  • 10 טיפים חשובים לשיפור יחס המרה בחנות וירטואלית

    דמיינו שיום אחד שוטטתם לתומכם בחנות מוצרי אלקטרוניקה, בחנתם את המוצרים, הצצתם בתגי המחיר ועזבתם מבלי לרכוש דבר. כמוכם, עוד מאה לקוחות עשו סיבוב דומה בחנות, ועזבו מבלי לעבור בקופה. אם החנות שרתה באותו היום מאתיים לקוחות פוטנציאליים, ורק מאה קנו – יחס ההמרה שלהם היה 1:2.   ומה קורה בחנות דיגיטלית?   כאשר אנו מעבירים את אותו המושג
    קרא עוד
  • מכירה באינטרנט - איך מוכרים באינטרנט?

    בחודש יוני השנה ציין מנכ"ל קניוני עופר, בוועידת e-Commerce של כלכליסט, כי לדעתו "נשים לא קונות בגדים באינטרנט". האמירה עוררה סערה רבתי, ונשים רבות ציינו כי רכישות רבות של בגדים ומוצרי צריכה נוספים מתבצעות על ידיהן ברשת. ואכן, אם נבדוק לאורך השנים, כמות המכירות באינטרנט של מרבית מוצרי הצריכה עולה לעתים על כמות המכירות של אותו המוצר בחנות.
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 23.07.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יולי 2017
    קרא עוד