ראשי >> הגדלת מכירות בחנות הווירטואלית עם פייסבוק

הגדלת מכירות בחנות הווירטואלית עם פייסבוק

פייסבוק היא כידוע הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד גולשים. אנחנו מחליפים באמצעותה חוויות עם חברים ובני משפחה, משתפים בתמונות, כתבות, סרטונים ומה לא... אך פייסבוק הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווקי רב עוצמה, כלי שכל בעל עסק חייב לעשות בו שימוש ובפרט מי שיש לו חנות וירטואלית. היכולת להגיע לחשיפה רחבה עם המוצרים שקיימים בחנות והאינטגרציה בין החנות ובין דף הפייסבוק העסקי יכולים לקדם את החנות בצורה מדהימה. יש לא מעט בעלי חנויות וירטואליות שמתמקדים אך ורק בשיווק החנות דרך פייסבוק, בגלל הכלים השונים אותה הרשת מציעה ובגלל הוויראליות שלא דומה לאף פלטפורמה אחרת.
 
הגדלת מכירות בחנות וירטואלית עם פייסבוק
 
 
תארו לעצמכם שאתם עושים איזו הגרלה על מוצר שאתם מוכרים, מבצע שדורש מהגולשים בפייסבוק ללחוץ לייק ולשתף ואחד מהמשתתפים יקבל את המוצר בחינם... התהודה והפרסום שהמוצר שלכם יכול לקבל אפילו תוך דקות יכולים להיות אדירים. הוא יכול להגיע לעשרות אלפי עיניים ואף ליותר מכך רק כי השקעתם כמה קליקים וכמה דקות. ב-e-shop זיהו כבר מזמן את הפוטנציאל שיש לחיבור חנות וירטואלית יחד עם דף פייסבוק עסקי, והחברה מציעה מגוון אפשרויות לבעלי חנויות לנצל את הרשת החברתית הזו לטובתם והנה כמה מהן:
 
חיבור החנות לעמוד העסקי בפייסבוק – אתם לא חייבים לקבל לייקים ושיתופים רק ממי שמבקר בדף העסקי של החנות בפייסבוק. באישופ יחברו את החנות עם דף הפייסבוק כך שהלקוח יוכל לבצע את הפעילות מתוך החנות עצמה. זה אומר לחיצה על כפתור הלייק, שיתוף עמוד מהאתר שלכם, השארת תגובת פייסבוק בתוך החנות שלכם ועוד מגוון פעולות שהלקוח יוכל לבצע בחנות הווירטואלית שבפועל יבוצעו בדף העסקי בפייסבוק, מה שאומר שכל מי שחבר או שעוקב בפייסבוק יוכל לראות את הפעולות הללו.
 
התחברות הגולש לאתר באמצעות פייסבוק – מכירים את זה שאתם רוצים לרכוש דבר מה מחנות כלשהיא ברשת בפעם הראשונה או שזו חנות שכבר קניתם בה בעבר אבל אתם מתבקשים להתחבר עם שם משתמש וסיסמה ואתם ממשיכים הלאה בכוונה "לחזור מאוחר יותר ולבצע את הקנייה" מה שלא תמיד באמת קורה? אין ספק שכל הערמת קושי על הגולש תרחיק אותו מרכישה ובאישופ יחסכו את זה ללקוחות שלכם. אישופ מציעה התחברות פשוטה של הגולש לחנות באמצעות פייסבוק מה שאומר שכל מה שיידרש ממנו הוא הקלקה על הכפתור "התחברות דרך פייסבוק" וזהו. (במידה וחשבון הפייסבוק שלו מחובר במכשיר הספציפי ממנו הוא גולש מה שקורה ברוב המקרים)
 
חנות חברתית – השימוש העיקרי בעמוד פייסבוק עסקי צריך להיות למטרת קיום אינטראקציה תמידית עם הלקוחות. זה אומר העלאת תוכן בעל ערך וזה אומר יצירת ערך מוסף עבור הלקוחות הפוטנציאליים או הקיימים שלכם. חנות חברתית באמצעות אישופ תאפשר לכם לתת הנחות לחברי הפייסבוק שלכם, אלו שיעשו לייק או שיתוף למוצרים או פוסטים שתעלו, מה שיגביר את התקשורת עם הלקוחות ואת המעורבות שלהם בדף. 
 
הצגת מוצרי החנות בדף הפייסבוק – e-shop מאפשרת ליצור טאב (לשונית) בדף הפייסבוק בו יוצגו מוצרי החנות עם מספר פרטים עליהם כמו מחיר, מבצע מיוחד וכדומה. לחיצה על "פרטים נוספים" בכל מוצר או כל כפתור ייעודי אחר תוביל את הגולש ישירות לדף המוצר בחנות עצמה. עוד כלי לקצר לגולש את הדרך במסלול הרכישה.
 
תחרויות, הגרלות, קופונים ועוד... – עם פייסבוק תוכלו לקדם את החנות שלכם בדרכים רבות נוספות. תוכלו ליצור הגרלות לחברי הדף, הגרלות לאלו שיבצעו איזו שהיא פעולה שיווקית שתבקשו מהם, תוכלו ליצור תחרויות שונות נושאות פרסים גם כן בשביל ליצור עניין ו"באז" סביב מוצר כלשהוא, תוכלו לחלק קופונים לחברי הדף ולהציע להם לשתף את הקופונים הללו עם חבריהם בשביל להגדיל את כמות החברים בדף, ותוכלו לעשות עוד פעולות רבות נוספות שהכותרת של כולן היא – אינטראקציה עם חברי הדף. כמה שיותר יצירת עניין וכמה שיותר פעילות יגבירו את החשיפה.
 

פרסום ממומן לפי טרגוט

 

מעל לכל, פייסבוק מציעה כלי שיווקי עוצמתי במיוחד, כלי שימקד את השיווק שלכם ללקוחות ספציפיים מאוד, אלו שהסבירות שיקנו מכם גבוהה. הכוונה היא לפרסום ממומן באמצעות טרגוט של המודעות, טרגוט מדויק מאוד על פי מין, גיל, מצב סוציואקונומי, השכלה, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד המון פרמטרים שרק פייסבוק עם המידע שיש לה על כולנו יכולה להציע. תארו לעצמכם שאתם מוכרים צעצוע יקר יחסית שמיועד לילדים בני 4, ואתם מפרסמים אך ורק לעיניהן של גולשות בגילאי השלושים, עם עבודה מכניסה ומצב סוציואקונומי גבוה באזור מסוים ועם ילדים בטווח הגילאים הזה. זו דוגמא אחת למיקוד מדהים שאתם יכולים לעשות בו שימוש עם הפרסום הממומן והמפולח קהל יעד, שפייסבוק מציעה.
 
אין ספק שהרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק שינו את עולם התקשורת מה שמתבטא גם בעסקים, ולנו נשאר לרתום את הטכנולוגיה המדהימה הזו לטובתנו, וזה בדיוק מה ש-e-shop עושה – מציעה כלים מגוונים לבעלי החנויות שעושים שימוש במערכת e-shop, כלים לשיווק החנות באמצעות פייסבוק שמגבירים מכירות ומגדילים הכנסות.
 
 

אולי יעניין אותך גם 

איך בונים חנות וירטואלית

טיפים לשיפור יחס המרה בחנות וירטואלית

תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית