ראשי >> הבלוג שלנו >> חנות וירטואלית >> מקלים על עצמנו בעזרת חנות וירטואלית

מקלים על עצמנו בעזרת חנות וירטואלית

למה כדאי לכם להשקיע מאמץ ולפתוח חנות וירטואלית לעסק שלכם? אנשים רבים לא מבינים את המהות של בניית חנות וירטואלית, וחושבים כי פתיחה של חנות כזו, סתם תהיה עוד משהו להשקיע בו, ולא ממש יניב פירות אמיתיים. אבל האמת היא שככל שהזמן עובר, יותר ויותר אנשים מבינים את כוחו ויעילותו של האינטרנט, ולכן לא מפחדים להיכנס אליו ולצרוך מוצרים דרכו. חנות וירטואלית היא ההזדמנות שלכם למנף את המצב הזה לטובת העסק שלכם - כבר היום 26% מהצרכנים במדינת ישראל משתמשים במידה כזו או אחרת באינטרנט על מנת לצרוך מוצרים - מדובר בקצת יותר מרבע מכמות הצרכנים הישראלית, מספר עצום שאתם יכולים למנף אל העסק שלכם. אבל יש לכך יתרונות נוספים כמובן.

 

חוסכת לכם בהוצאות

 

נסו לחשוב רגע כמה כסף אתם מוציאים על חנות רגילה שבבעלותכם - אתם צריכים לשלם על השטח עצמו, חשמל, מיזוג, ועוד מיסים שונים. חנות וירטואלית פותרת לכם את הבעיה הזו - אנחנו מבטיחים לכם שהתשלום שתשלמו בחודש על אחסון אתר, הוא משמעותית נמוך יותר ממחיר של שטח במדינת ישראל.

כמו כן, בחנות אמיתית אתם צריכים לעיתים להתמודד עם לקוחות לא מרוצים שמזעיפים פנים - חנות באינטרנט צריכה כמובן לאפשר שליחת משוב, הארות והערות לשיפור, אבל פעמים רבות אנחנו יכולים לחסוך מעצמנו לקוחות טורדניים שלא באמת רוצים לבוא לקנות, ולהשאיר את אלה שבאמת מתעניינים במוצרים שלנו. כמובן שחשוב לזכור יתרון נוסף של חנות וירטואלית, שהוא משמעותי עבור הלקוחות שלנו - הם בעצמם לא צריכים לצאת מהבית. הנושא הזה חשוב מאד, כי כאשר אתם משווקים חנות באינטרנט שבבעלותכם, חשוב מאד לשים דגש על הנוחות שלה. אבל רק רגע אחד, על מה עוד חשוב לשים דגש?

 

דברים שאסור לשכוח לגבי חנויות וירטואליות

 

החלטתם שאתם רוצים חנות ברשת האינטרנט? מעולה. יש כמה כללים בסיסיים שאתם חייבים לקחת בחשבון. ראשית, תחשבו רגע על מיקום המוצרים בחנות האמיתית שלכם - בחנות האמיתית אתם רוצים שללקוחות יהיה נוח להגיע לכל אחד מהמוצרים שלכם. נכון שיש מוצרים שאולי תרצו לשווק יותר על חשבון אחרים, אבל בסופו של דבר, תרצו שכל לקוח יוכל למצוא את מה שהוא צריך במינימום זמן. לכן, חשוב שיהיה בתוך החנות מנגנון חיפוש נוח ופשוט - למעשה, זה אחד היתרונות הגדולים של חנות וירטואלית מבחינת הלקוח, העובדה שהוא לא צריך להתרוצץ בתוך החנות. חנות טובה צריכה לכלול בתוכה גם מנגנון של חיפוש חופשי עבור לקוח שמחפש ממש מוצר מדגם ספציפי, אבל גם מנגנון חיפוש ע"פ קטגוריות שונות, שיקל על אנשים לבחור בין דגמים שונים של מוצר מסוים (לדוגמא אם אתם חנות למוצרי חשמל לעשות קטגוריות נפרדות של תאורה, מכונות כביסה, מוצרי מולטימדיה, וכיו"ב).

 

אולי יעניין אותך גם 

 

תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

הדף הכי חשוב בחנות וירטואלית

איך טכנולוגיה מתקדמת מגדילה מכירות באינטרנט