ראשי >> הבלוג שלנו >> מכירות באינטרנט >> יוצרים פרסום מקוון מוצלח באמצעות ניוזלטר

יוצרים פרסום מקוון מוצלח באמצעות ניוזלטר

מהו ניוזלטר ואיך הוא קשור לעולם של פרסום מקוון? ניוזלטר הוא אחד האמצעים המובילים כיום בעולם של הפרסום באינטרנט - מדובר במעין מכתב שמגיע ללקוח במייל ומציע מידע על העסק ממנו הוא נשלח - מוצרים חדשים, מבצעים, קישור לתוכן מקצועי וכיו"ב. פרסום מקוון אמור כידוע לשכנע אנשים לצרוך את המוצרים השונים, ולכן עשייה נכונה של ניוזלטר היא דבר עדין במיוחד - אנשים רבים נוהגים לסווג ניוזלטרים כדואר זבל (מה שמוכר פעם רבות כ"ספאם") וכסתם פרסום נחות. לכן, פרסום נבון ידע למנף ניוזלטרים, כך שידעו לתת מידע מועיל ללקוחות, כמו גם מידע על מוצרים שונים של העסק או שירותים חדשים. כלומר - ניוזלטר צריך להיות אטרקטיבי, מועיל וגם משכנע לביצוע פעולת הקנייה. איך עושים את זה?

פרסום רק למי שצריך


כלל ברזל אצל ניוזלטר הוא שבניגוד לדואר זבל - הוא מגיע רק למי שמעוניין בו. ממילא, אין טעם לבצע פרסום באינטרנט על כל האוכלוסייה, כי השירותים שלנו לא מתאימים לכולם, אלא לפלח ספציפי. אפשר לשלוח את הניוזלטר הראשון לקהל לקוחות מסוים שקנה אצלנו - ואסור לשכוח אף פעם לתת להם את האפשרות לביטול קבלת הניוזלטר. כך אתם מבצעים פרסום חכם, כי אתם נותנים לאנשים את האפשרות גם לא לקבל אותו, תתפלאו איך דווקא דבר כזה יעודד אנשים לבדוק את העסק שלכם, כי הוא כבר יוצר רושם אמין והוגן.

 

פרסום באינטרנט צריך להיות כאמור אפקטיבי, לכן צריך להניע בניוזלטר את הצרכנים השונים לפעולה - קידום של מוצרים שונים ומיוחדים, מבצעים חדשים שיש שניתן לשווקם כבלעדיים לקוראי הניוזלטר. כל אלה יוצרים תשתית חכמה של פרסום מקוון, שתעודד אנשים לקרוא את הניוזלטר, וכמובן לבדוק מוצרים ושירותים שונים של העסק שלכם. ניתן אף לשים בניוזלטר קישורים של ממש לביצוע אותן פעולות כמו קנייה או צפייה במוצרים.


גם מידע הוא סוג של פרסום


כיום, אנשים רבים נוטים להתעלם ממודעה של פרסום, שנראה כי היא מציעה רק מידע מסחרי. לכן פרסום שנשלח דרך ניוזלטר צריך להיות חכם ויעיל, ולהציע גם מידע מקצועי על תחום העסק שלכם, ברגע שאתם משלבים תוכן של ממש, ובתוכו גם פרסום - הניוזלטר שלכם יראה אמין יותר, מקצועי יותר ורלוונטי יותר.

מרכיב נוסף חשוב בניוזלטר הוא תדירות השליחה שלו - אין טעם להציף את לקוחותיכם כל יום בניוזלטר חדש - זה סתם יגזול מכם זמן, והלקוחות שלכם לא באמת יכנסו כל יום לבדוק מה התחדש, וכך יצטברו אצלם בתיבה ניוזלטרים רבים מהם הם יתעלמו - זה לא פרסום מקוון חכם כלל וכלל. פרסום חכם צריך "לטפטף" את המידע לאט וביעילות - ניוזלטר צריך להישלח לכל היותר פעם בשבוע, ואפשר בהחלט גם פעם בשבועיים או אפילו פעם בחודש - הדבר יהפוך אותו לאטרקטיבי יותר, ויגרום לו להיראות פחות כמו פרסום מקוון ויותר כמו מידע מועיל של ממש.