ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

  • אפיון קהל יעד מדויק לחנות שלנו

    כיצד נדע מי עומד להיכנס מחר בדלת הווירטואלית של החנות? ולמה כל כך חשוב לדעת זאת? ענינו על כל השאלות החשובות הנוגעות לאפיון העסקי של החנות, וכעת אנו נכנסים לחלק המשמעותי של תכנון החנות בהתאם לקהל היעד שלנו. האם אנו פונים לגברים או לנשים בעיקר? באילו גילאים הלקוחות שלנו, ומה תחומי העניין שלהם? הגדרה מדויקת של קהל היעד שלנו, באופן מדיד תאפשר לנו להתא
    קרא עוד
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות וירטואלית

      הקמת חנות וירטואלית חוסכת שלבים רבים בדרך, בהשוואה לחנות פיזית, אך עם זאת יש שלב אחד עליו חשוב שלא לדלג - שלב האפיון העסקי לחנות. שיווק מוצרים אמנם מורכב מאיתור ספקים למוצרים מבוקשים, תוך התאמה לנישה זו או אחרת, ומכירתם באופן מושך - אך הוא אינו מסתכם בהצגת מוצרים שרכשנו מספק זה או אחר. כיצד תתחילו באפיון העסק הווירטואלי החדש שלכם?  
    קרא עוד
  • איך טכנולוגיה מתקדמת מגדילה מכירות באינטרנט

    היתרונות בחנות וירטואלית ברורים – כולם מחפשים היום מוצרים ושירותים דרך הרשת, הקלות והנוחות שברכישה אינטרנטית לא דומים לרכישה פיזית בשום צורה, היכולת של עסקים קטנים ובינוניים למכור לא פחות מהגדולים, ובעיקר, "אם אתה לא שם אתה לא קיים" – כל עסק פיזי חייב גם חנות אינטרנטית בשביל להגביר את הנוכחות ואת המכירות ולא פחות חשוב מכך, לא לשלוח את ה
    קרא עוד
  • תחזוקת חנות וירטואלית

    אז הנה במזל טוב הקמתם חנות וירטואלית, ומה כעת? מאפשרים לה להתניע את עצמה לבד? ובכן, גם אם רוצים, הדבר איננו אפשרי. תחזוקת חנות וירטואלית מצריכה להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לעקוב, לבדוק, לבקר, והכל על מנת שהחנות תפיק את המרב האפשרי מעצמה, שיגלשו בה כמה שיותר גולשים ויבצעו כמה שיותר רכישות.        לשם מה חנות וירטואלית? &n
    קרא עוד
  • הקמה וקידום חנות אונליין

    בעל עסק שמוותר על ממשק מכירות אלקטרוני, עלול להפסיד בסופו של דבר אחוזים ניכרים מלקוחותיו. עוד חייב כל בעל עסק להבין, כי זו תופעה שהולכת וצוברת תאוצה ואם בעבר רכשו את מרבית המוצרים בחנות פיסית, ורק מפעם לפעם לקחו לקוחות סיכון והזמינו מוצר באמצעות הרשת הרי כיום בוחרים לקוחות רבים לנהל את הרכישות שלהם בתחומים רבים באמצעות אתרי מכירות אונליין. גם אתה ח
    קרא עוד
  • 10 הדברות בבניית חנות אונליין מצליחה!

    1. אפיון עסקי ממוקד לחנות אונליין על מנת לבנות חנות אונליין מצליחה, הכול מתחיל באפיון ממוקד ונכון, העונה על המטרות העסקיות אותם הגדרנו לעצמנו. אילו שאלות נשאל את עצמנו כשאנחנו בונים את האפיון? - מה תחום התמחות החנות שלנו? - אילו מוצרים אנחנו מוכרים? - מי התחרות שלנו? איזה יתרון יש לנו מולם? במה אנחנו מבודלים? - באילו מוצרים אנחנו מרוויחים יותר
    קרא עוד
  • ניווט תקין בחנות וירטואלית

    ניווט תקין באתר אינטרנט הוא תמיד עניין קריטי, אך בחנות וירטואלית הניווט אמור לקבל יחס ודגש מיוחדים מאוד. בואו נעזוב לרגע את מנוע החיפוש שהוא נושא אשר שווה פוסט נפרד. מבחינת הרגלי ניווט, המשתמשים בחנות הוירטואלית מתחלקים למספר קבוצות: אוהבי מנוע חיפוש, אוהבי תפריט ניווט וכאלו שמשלבים בין השניים. עכשיו אנו ננסה להבין איך מעניקים חוויית משתמש טובה לא
    קרא עוד
  • בניית חנות וירטואלית - השקעה מתמשכת בעתיד העסק

    מדי שנה, יותר ויותר בעלי עסקים בישראל בוחרים להצטרף למגמה הכלל עולמית של תחום המסחר באינטרנט, ולפתוח חנות וירטואלית בבעלותם.
    קרא עוד
123