ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא אופטימיזציה ויחס המרה

פוסטים בנושא אופטימיזציה ויחס המרה

  • איך להפוך גולש מתעניין ללקוח נאמן

    לקוחות חדשים הגיעו לאתר שלכם. אם הצצתם בסטטיסטיקות לאורך הזמן גיליתם כי על כל מאה לקוחות באתר רק X לקוחות הפכו ללקוחות משלמים. במרבית האתרים מדובר באחוזים בודדים. אך דמיינו, אם הייתם מסוגלים להגדיל את יחס ההמרה מחד, ומאידך להפוך לקוח שביצע רכישה אחת באתר – ללקוח חוזר שממשיך וקונה מוצרים יקרים יותר, שוב ושוב. איך הייתה נראית שורת הרווח שלכם בס
    קרא עוד
  • 10 טיפים חשובים לשיפור יחס המרה בחנות וירטואלית

    דמיינו שיום אחד שוטטתם לתומכם בחנות מוצרי אלקטרוניקה, בחנתם את המוצרים, הצצתם בתגי המחיר ועזבתם מבלי לרכוש דבר. כמוכם, עוד מאה לקוחות עשו סיבוב דומה בחנות, ועזבו מבלי לעבור בקופה. אם החנות שרתה באותו היום מאתיים לקוחות פוטנציאליים, ורק מאה קנו – יחס ההמרה שלהם היה 1:2.   ומה קורה בחנות דיגיטלית?   כאשר אנו מעבירים את אותו המושג
    קרא עוד
  • טיפים ומידע שימושי על שיפור יחס המרה של חנות וירטואלית

    חנות וירטואלית הינה בדיוק כמו חנות רגילה. אנשים יכולים להגיע אליה במקרה, או עקב המלצה או במהלך שיטוט באינטרנט (בדומה לשיטוט בקניון). יחס המרה זהו אחוז האנשים שמגיעים לבקר בחנות וגם מבצעים רכישה ביחס לכלל הכניסות לחנות. באופן טבעי, כל בעל חנות וירטואלית מעוניין בשיפור יחס ההמרה. מלבד העובדה שזה משפר רווחים, החשיבות של יחס המרה גבוה הינה בכך, שזה מעי
    קרא עוד
1