ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית (עמוד - 2)

  • תחזוקת חנות וירטואלית

    אז הנה במזל טוב הקמתם חנות וירטואלית, ומה כעת? מאפשרים לה להתניע את עצמה לבד? ובכן, גם אם רוצים, הדבר איננו אפשרי. תחזוקת חנות וירטואלית מצריכה להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לעקוב, לבדוק, לבקר, והכל על מנת שהחנות תפיק את המרב האפשרי מעצמה, שיגלשו בה כמה שיותר גולשים ויבצעו כמה שיותר רכישות.        לשם מה חנות וירטואלית? &n
    קרא עוד
  • הקמה וקידום חנות אונליין

    בעל עסק שמוותר על ממשק מכירות אלקטרוני, עלול להפסיד בסופו של דבר אחוזים ניכרים מלקוחותיו. עוד חייב כל בעל עסק להבין, כי זו תופעה שהולכת וצוברת תאוצה ואם בעבר רכשו את מרבית המוצרים בחנות פיסית, ורק מפעם לפעם לקחו לקוחות סיכון והזמינו מוצר באמצעות הרשת הרי כיום בוחרים לקוחות רבים לנהל את הרכישות שלהם בתחומים רבים באמצעות אתרי מכירות אונליין. גם אתה ח
    קרא עוד
  • 10 הדברות בבניית חנות אונליין מצליחה!

    1. אפיון עסקי ממוקד לחנות אונליין על מנת לבנות חנות אונליין מצליחה, הכול מתחיל באפיון ממוקד ונכון, העונה על המטרות העסקיות אותם הגדרנו לעצמנו. אילו שאלות נשאל את עצמנו כשאנחנו בונים את האפיון? - מה תחום התמחות החנות שלנו? - אילו מוצרים אנחנו מוכרים? - מי התחרות שלנו? איזה יתרון יש לנו מולם? במה אנחנו מבודלים? - באילו מוצרים אנחנו מרוויחים יותר
    קרא עוד
  • ניווט תקין בחנות וירטואלית

    ניווט תקין באתר אינטרנט הוא תמיד עניין קריטי, אך בחנות וירטואלית הניווט אמור לקבל יחס ודגש מיוחדים מאוד. בואו נעזוב לרגע את מנוע החיפוש שהוא נושא אשר שווה פוסט נפרד. מבחינת הרגלי ניווט, המשתמשים בחנות הוירטואלית מתחלקים למספר קבוצות: אוהבי מנוע חיפוש, אוהבי תפריט ניווט וכאלו שמשלבים בין השניים. עכשיו אנו ננסה להבין איך מעניקים חוויית משתמש טובה לא
    קרא עוד
  • בניית חנות וירטואלית - השקעה מתמשכת בעתיד העסק

    מדי שנה, יותר ויותר בעלי עסקים בישראל בוחרים להצטרף למגמה הכלל עולמית של תחום המסחר באינטרנט, ולפתוח חנות וירטואלית בבעלותם.
    קרא עוד
  • מדריך לבניית חנות וירטואלית - ראיון באתר דפי זהב

    פעם הייתה חברה אחת או שניים לבניית חנויות וירטואליות, היום צצו המון כפטריות לאחר הגשם, כל חברה מבטיחה דברים אחרים, אז במי כדאי לבחור ולמה? ראיון באתר דפי זהב עם ציון מזרחי הבעלים של חברת אישופ המסביר במה כדאי להתמקד כאשר באים לבחור חנות אינטרנטית.
    קרא עוד
  • איך לפתוח חנות אינטרנטית?

    עולם המסחר המקוון ה-E-commerce, הוא כבר חלק בלתי נפרד בחיינו, ואם נסתכל על כל הסטטיסטיקות בתחום נבין במהירות שהוא כאן כדי להישאר. בישראל בשנים האחרונות יש צמיחה של כ-25% בכל שנה בשוק המסחר המקוון ביחס לשנה שקדמה לה, והוא בכל תחום בחיינו כשחמשת הקטגוריות המובילות הינן: אופנה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, קוסמטיקה וטיפוח, ריהוט וכלי בית ומוצרי מכולת ומזון
    קרא עוד
  • חנות וירטואלית מול חנות רגילה - חיסכון זמן וכסף

    אחד מהשיעורים הראשונים שנלמדים בחוג למנהל עסקים באוניברסיטה, הוא גם עיקרון הבסיס לכל עסק מצליח - עסק משגשג הוא עסק שבו ההוצאות קטנות יותר מההכנסות. המשמעות היא, שיחד עם החשיבות העליונה שיש להגדלת הכנסותיו הכספיות של בית העסק, מחובתו של בעל העסק גם לנסות ולצמצם את הוצאותיו הכספיות למינימום האפשרי, וזאת כמובן בכפוף לחוקי המדינה, ולנורמות המוסריות אשר
    קרא עוד
123