ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

  • שיווק דיגיטלי לדור המילניום - דור ה Y

    בעוד הכותרות בעיתונות ובשיווק הדיגיטלי מתחילות לכוון אותנו לשיווק לבני הנוער (המכונה דור ה-Z), בפועל, אם נבחן את מרבית הרכישות הדיגיטליות נגלה שדור ה-Y עדיין חי ובועט - ומבצע את מרביתן. בני דור המילניום, אלה שנולדו בין אמצע שנות השמונים לשנת אלפיים הם אלה שמחזיקים היום בכרטיסי האשראי, לאחר שסיימו את התיכון או האוניברסיטה, ומתחילים להחזיק בקריירה מש
    קרא עוד
  • מזל טוב החנות באוויר! מה עוד כדאי לעשות כדאי לגרום לה להצליח?

    השקעתם את הזמן בעדכון כל הקטגוריות והמוצרים, חווית המשתמש שלכם מושלמת וכעת נראה כאילו אפשר לנוח על זרי הדפנה. לפני שאתם נוטשים את מערכת הניהול, מומלץ לבצע עוד כמה פעולות פשוטות שיהפכו את החנות שלכם להצלחה מסחררת. גם חנות און ליין, בדומה לחנות פיזית, חשוב לתחזק. הכנו עבורכם כמה המלצות חשובות לשלב הזה של אחרי העלייה לאוויר.   1. קבלת החלטות מב
    קרא עוד
  • ללא גולשים אין מכירות!

    אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות? איך הופכים את החנות לפעילה ובעיקר רווחית?    עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההת
    קרא עוד
  • עיצוב חווית משתמש נכונה בחנות וירטואלית

    מעוניינים לעזור למשתמשים שלכם ליהנות בעת הגלישה בחנות? עליכם להעניק להם חוויית משתמש נכונה, שתאפשר להם לנווט באתר בפשטות, לקרוא את תוכנו ללא משקפיים (גם את האותיות הקטנות), ולעשות פעולות שונות בקלות ובמהירות. גידול עסקי מתחיל מהקשר הוויזואלי הראשוני עם קהל היעד שלכם.    היום נתמקד בכלים השונים העומדים לרשותכם על מנת ליצור חווית משתמש או
    קרא עוד
  • תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

    האתר שלך הצליח לממש את ייעודו, והלקוח נמצא בנקודה בה הוא מוכן לקנות את המוצרים באתר. עגלת הקניות מלאה כל טוב, כרטיס האשראי עשה את דרכו מהארנק ליד, וכעת הוא ממלא את טופס הרכישה. בנקודה הקריטית הזו, הכל חייב להיות מושלם. טופס הרכישה צריך להיות קליל. אם הלקוח נרשם בעבר לאתר, פרטיו צריכים להיות שמורים במערכת, אם לא, האם יוכל לקנות כאורח חדש באתר? &nb
    קרא עוד
  • אפיון קהל יעד מדויק לחנות שלנו

    כיצד נדע מי עומד להיכנס מחר בדלת הווירטואלית של החנות? ולמה כל כך חשוב לדעת זאת? ענינו על כל השאלות החשובות הנוגעות לאפיון העסקי של החנות, וכעת אנו נכנסים לחלק המשמעותי של תכנון החנות בהתאם לקהל היעד שלנו. האם אנו פונים לגברים או לנשים בעיקר? באילו גילאים הלקוחות שלנו, ומה תחומי העניין שלהם? הגדרה מדויקת של קהל היעד שלנו, באופן מדיד תאפשר לנו להתא
    קרא עוד
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות וירטואלית

      הקמת חנות וירטואלית חוסכת שלבים רבים בדרך, בהשוואה לחנות פיזית, אך עם זאת יש שלב אחד עליו חשוב שלא לדלג - שלב האפיון העסקי לחנות. שיווק מוצרים אמנם מורכב מאיתור ספקים למוצרים מבוקשים, תוך התאמה לנישה זו או אחרת, ומכירתם באופן מושך - אך הוא אינו מסתכם בהצגת מוצרים שרכשנו מספק זה או אחר. כיצד תתחילו באפיון העסק הווירטואלי החדש שלכם?  
    קרא עוד
  • איך טכנולוגיה מתקדמת מגדילה מכירות באינטרנט

    היתרונות בחנות וירטואלית ברורים – כולם מחפשים היום מוצרים ושירותים דרך הרשת, הקלות והנוחות שברכישה אינטרנטית לא דומים לרכישה פיזית בשום צורה, היכולת של עסקים קטנים ובינוניים למכור לא פחות מהגדולים, ובעיקר, "אם אתה לא שם אתה לא קיים" – כל עסק פיזי חייב גם חנות אינטרנטית בשביל להגביר את הנוכחות ואת המכירות ולא פחות חשוב מכך, לא לשלוח את ה
    קרא עוד
123