ראשי >> הבלוג שלנו >> פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

פוסטים בנושא מאמרי חנות וירטואלית

  • קניית דומיין לחנות וירטואלית - איך בוחרים ואיפה רוכשים?

    רגע לפני שנסביר איך בוחרים דומיין ואיפה אפשר לרכוש דומיין כדאי שנבין מהו בכלל דומיין. דומיין הוא שם מתחם, והוא נועד בשביל לייצג כתובת אתר אותה ניתן יהיה לזכור באופן אינטואיטיבי. הוא מובנה מרצף של אותיות, מספרים או סימנים ואלו משויכים לכתובת IP מסוימת. לכל דומיין יש סיומת, סיומת שיכולה להיות של מדינה מסוימת או של ארגון (ORG) סיומת עסקית (BIZ) וכדומה
    קרא עוד
  • מתלבטים האם לפתוח חנות וירטואלית? המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

    אם יש לכם חנות פיזית ואתם מוכרים מוצרים, סביר להניח שמהר מאוד תבינו שאתם חייבים גם שלוחה אינטרנטית לחנות. גם אם אין לכם חנות פיזית אבל יש לכם מוצרים שאתם רוצים למכור, בעידן המודרני הזירה האינטרנטית היא המקום הנכון בשביל להתפרנס. אבל לא כולם מבינים את הכוח שיש לחנות וירטואלית מצליחה ורבים מתלבטים האם לפתוח חנות כזו או שלא. האם כדאי להשקיע בבניית ח
    קרא עוד
  • הטעויות הנפוצות בעת הקמת חנות וירטואלית

    אין היום כמעט מי שלא קונה און ליין בתדירות כזו או אחרת. למעשה, הסקרים האחרונים מדברים על כך שכ-70% מהישראלים קונים לפחות מוצר אחד בשבוע דרך הרשת, והמספר רק ילך ויגדל ככל שיעבור הזמן. הנגישות והקלות בהן מתבצעת רכישה ברשת, היכולת להכניס את היד לכיס, להוציא את הסמארטפון ותוך שניות לקנות מוצר ולקבל אותו עד פתח הבית היא פינוק שרבים רוצים ליהנות ממנו וכמ
    קרא עוד
  • שיווק דיגיטלי לדור המילניום - דור ה Y

    בעוד הכותרות בעיתונות ובשיווק הדיגיטלי מתחילות לכוון אותנו לשיווק לבני הנוער (המכונה דור ה-Z), בפועל, אם נבחן את מרבית הרכישות הדיגיטליות נגלה שדור ה-Y עדיין חי ובועט - ומבצע את מרביתן. בני דור המילניום, אלה שנולדו בין אמצע שנות השמונים לשנת אלפיים הם אלה שמחזיקים היום בכרטיסי האשראי, לאחר שסיימו את התיכון או האוניברסיטה, ומתחילים להחזיק בקריירה מש
    קרא עוד
  • מזל טוב החנות באוויר! מה עוד כדאי לעשות כדאי לגרום לה להצליח?

    השקעתם את הזמן בעדכון כל הקטגוריות והמוצרים, חווית המשתמש שלכם מושלמת וכעת נראה כאילו אפשר לנוח על זרי הדפנה. לפני שאתם נוטשים את מערכת הניהול, מומלץ לבצע עוד כמה פעולות פשוטות שיהפכו את החנות שלכם להצלחה מסחררת. גם חנות און ליין, בדומה לחנות פיזית, חשוב לתחזק. הכנו עבורכם כמה המלצות חשובות לשלב הזה של אחרי העלייה לאוויר.   1. קבלת החלטות מב
    קרא עוד
  • ללא גולשים אין מכירות!

    אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות? איך הופכים את החנות לפעילה ובעיקר רווחית?    עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההת
    קרא עוד
  • עיצוב חווית משתמש נכונה בחנות וירטואלית

    מעוניינים לעזור למשתמשים שלכם ליהנות בעת הגלישה בחנות? עליכם להעניק להם חוויית משתמש נכונה, שתאפשר להם לנווט באתר בפשטות, לקרוא את תוכנו ללא משקפיים (גם את האותיות הקטנות), ולעשות פעולות שונות בקלות ובמהירות. גידול עסקי מתחיל מהקשר הוויזואלי הראשוני עם קהל היעד שלכם.    היום נתמקד בכלים השונים העומדים לרשותכם על מנת ליצור חווית משתמש או
    קרא עוד
  • תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

    האתר שלך הצליח לממש את ייעודו, והלקוח נמצא בנקודה בה הוא מוכן לקנות את המוצרים באתר. עגלת הקניות מלאה כל טוב, כרטיס האשראי עשה את דרכו מהארנק ליד, וכעת הוא ממלא את טופס הרכישה. בנקודה הקריטית הזו, הכל חייב להיות מושלם. טופס הרכישה צריך להיות קליל. אם הלקוח נרשם בעבר לאתר, פרטיו צריכים להיות שמורים במערכת, אם לא, האם יוכל לקנות כאורח חדש באתר? &nb
    קרא עוד