ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • עדכון גרסה 11.06.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש יוני 2017
    קרא עוד
  • שיווק דיגיטלי לדור המילניום - דור ה Y

    בעוד הכותרות בעיתונות ובשיווק הדיגיטלי מתחילות לכוון אותנו לשיווק לבני הנוער (המכונה דור ה-Z), בפועל, אם נבחן את מרבית הרכישות הדיגיטליות נגלה שדור ה-Y עדיין חי ובועט - ומבצע את מרביתן. בני דור המילניום, אלה שנולדו בין אמצע שנות השמונים לשנת אלפיים הם אלה שמחזיקים היום בכרטיסי האשראי, לאחר שסיימו את התיכון או האוניברסיטה, ומתחילים להחזיק בקריירה מש
    קרא עוד
  • מזל טוב החנות באוויר! מה עוד כדאי לעשות כדאי לגרום לה להצליח?

    השקעתם את הזמן בעדכון כל הקטגוריות והמוצרים, חווית המשתמש שלכם מושלמת וכעת נראה כאילו אפשר לנוח על זרי הדפנה. לפני שאתם נוטשים את מערכת הניהול, מומלץ לבצע עוד כמה פעולות פשוטות שיהפכו את החנות שלכם להצלחה מסחררת. גם חנות און ליין, בדומה לחנות פיזית, חשוב לתחזק. הכנו עבורכם כמה המלצות חשובות לשלב הזה של אחרי העלייה לאוויר.   1. קבלת החלטות מב
    קרא עוד
  • ממשקים חשובים לניהול כל חנות אונליין

    הקמת חנות וירטואלית טומנת בחובה מגוון רחב של אתגרים, הראשון ביניהם הוא בחירת הפלטפורמה עליה נקים את החנות ובאמצעותה נציג את המוצרים השונים, תמונות ותיאורים שלהם, וכן ננהל את המחירון והמבצעים. אך מלבד זאת, קיימים ממשקים נוספים שיש לחבר לחנות, כמו מערכות סליקה, מנגנוני שילוח של המוצרים (ואכן, יש אפשרויות נוספות מלבד דואר ישראל) ומערכת הפקת חשבוניות ו
    קרא עוד
  • בלחיצת כפתור: דגשים לממשק ניהול יעיל לחנות וירטואלית

      חנות וירטואלית מאפשרת לנו לייעל את תהליכי השיווק של מוצרי העסק, ולהפוך אותם מחנות פרונטלית המוגבלת ללקוחות העוברים מול חלון הראווה שלכם, לעסק משגשג בעל פוטנציאל עצום להתרחבות לשווקים מרוחקים, ואף להגיע לשווקים בינלאומיים. עם זאת, על מנת לחסוך זמן ומשאבים כדאי לייעל את התהליך. כיום ניתן להשתמש במערכת אוטומטית קלילה לתפעול המאפשרת לתהליך המכי
    קרא עוד
  • ללא גולשים אין מכירות!

    אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות? איך הופכים את החנות לפעילה ובעיקר רווחית?    עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההת
    קרא עוד
  • עיצוב חווית משתמש נכונה בחנות וירטואלית

    מעוניינים לעזור למשתמשים שלכם ליהנות בעת הגלישה בחנות? עליכם להעניק להם חוויית משתמש נכונה, שתאפשר להם לנווט באתר בפשטות, לקרוא את תוכנו ללא משקפיים (גם את האותיות הקטנות), ולעשות פעולות שונות בקלות ובמהירות. גידול עסקי מתחיל מהקשר הוויזואלי הראשוני עם קהל היעד שלכם.    היום נתמקד בכלים השונים העומדים לרשותכם על מנת ליצור חווית משתמש או
    קרא עוד
  • תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

    האתר שלך הצליח לממש את ייעודו, והלקוח נמצא בנקודה בה הוא מוכן לקנות את המוצרים באתר. עגלת הקניות מלאה כל טוב, כרטיס האשראי עשה את דרכו מהארנק ליד, וכעת הוא ממלא את טופס הרכישה. בנקודה הקריטית הזו, הכל חייב להיות מושלם. טופס הרכישה צריך להיות קליל. אם הלקוח נרשם בעבר לאתר, פרטיו צריכים להיות שמורים במערכת, אם לא, האם יוכל לקנות כאורח חדש באתר? &nb
    קרא עוד