ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • אפיון קהל יעד מדויק לחנות שלנו

    כיצד נדע מי עומד להיכנס מחר בדלת הווירטואלית של החנות? ולמה כל כך חשוב לדעת זאת? ענינו על כל השאלות החשובות הנוגעות לאפיון העסקי של החנות, וכעת אנו נכנסים לחלק המשמעותי של תכנון החנות בהתאם לקהל היעד שלנו. האם אנו פונים לגברים או לנשים בעיקר? באילו גילאים הלקוחות שלנו, ומה תחומי העניין שלהם? הגדרה מדויקת של קהל היעד שלנו, באופן מדיד תאפשר לנו להתא
    קרא עוד
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות וירטואלית

      הקמת חנות וירטואלית חוסכת שלבים רבים בדרך, בהשוואה לחנות פיזית, אך עם זאת יש שלב אחד עליו חשוב שלא לדלג - שלב האפיון העסקי לחנות. שיווק מוצרים אמנם מורכב מאיתור ספקים למוצרים מבוקשים, תוך התאמה לנישה זו או אחרת, ומכירתם באופן מושך - אך הוא אינו מסתכם בהצגת מוצרים שרכשנו מספק זה או אחר. כיצד תתחילו באפיון העסק הווירטואלי החדש שלכם?  
    קרא עוד
  • אתר מכירות רספונסיבי - מובייל כבר לא אופציה! זה חובה.

    אם עד לפני זמן לא רב רובן המכריע של הרכישות באינטרנט אם לא כולן התבצעו דרך המחשב, היום המצב שונה לגמרי. היום יש לכל אחד מכשיר קטן בכיס בו הוא יכול לעשות שימוש כמעט כמו במחשב. גם עולם הקניות און ליין השתנה מקצה לקצה והמגמה היום ברורה – יותר ויותר רכישות מקוונות מתבצעות מהמובייל והנתונים מדברים בעד עצמם... בשנת 2016 למעלה מ-70% מהגולשים הישראלי
    קרא עוד
  • ניהול מוניטין של עסק אינטרנטי באמצעות קידום אתרים

    ניהול מוניטין ברשת נתפס פעמים רבות כמעין קידום אתרים הפוך. שיטות הפעולה בין ניהול מוניטין לקידום אתרים הן רבות ובהחלט יש הלימה בין השתיים, אבל בעוד בקידום אתרים המטרה היא לקחת אתר מסויים ולקדם אותו לראש תוצאות החיפוש בגוגל, בניהול מוניטין במרבית המקרים המטרה תהיה קודם כל לנקות את ראש הדף מתוצאות שליליות, ולשם כך ישנה לנו פחות אילו תוצאות יחליפו את
    קרא עוד
  • הדף הכי חשוב בחנות למסחר אלקטרוני

    לא סתם בחרנו בכותרת הזו. חנות מקוונת יכולה להיות מעוצבת, יכולה להיות עם דף בית או אודות שכתובים מצוין, יכולה להיות רספונסיבית (מתאימה את עצמה לכל סוגי המסכים) ויכולה להיות מקודמת בגוגל, פייסבוק או כל פלטפורמה פרסומית אחרת. אך בסופו של דבר הגולש \ הרוכש הפוטנציאלי מגיע לדף אחד שבו יוכרע האם הוא יבצע את הרכישה או שלא. הדף הזה הוא כמובן דף המוצר והוא
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 3.2017-2.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודשי פברואר - מרץ 2017
    קרא עוד
  • איך בונים חנות וירטואלית

    חנות וירטואלית מתאימה גם לבעלי עסקים בתחילת הדרך וגם לבעלי עסקים שרוצים לגדול ולהצמיח עסק פיסי קיים. בעידן בו למעלה מ-50% מרכישות המוצרים, מתבצעות דרך הרשת -  אתם חייבים להראות נוכחות וחייבים להיות שם. בניית חנות וירטואלית דורשת עבודה מצדכם אך לא פחות חשוב היא דורשת פלטפורמה חכמה ומתקדמת, תומכת וידידותית לשימוש כמו שרק e-shop מציעה, בכדי שתוכל
    קרא עוד
  • איך טכנולוגיה מתקדמת מגדילה מכירות באינטרנט

    היתרונות בחנות וירטואלית ברורים – כולם מחפשים היום מוצרים ושירותים דרך הרשת, הקלות והנוחות שברכישה אינטרנטית לא דומים לרכישה פיזית בשום צורה, היכולת של עסקים קטנים ובינוניים למכור לא פחות מהגדולים, ובעיקר, "אם אתה לא שם אתה לא קיים" – כל עסק פיזי חייב גם חנות אינטרנטית בשביל להגביר את הנוכחות ואת המכירות ולא פחות חשוב מכך, לא לשלוח את ה
    קרא עוד