ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • מסחר אלקטרוני מכוון לקוח

    עידן האינטרנט מאפשר לכל אחד להיות בעל חנות וירטואלית, הוא מאפשר לכל אחד להיות סוחר ולהגיע ללקוחות בכל מקום ובכל זמן. היתרון הוא כמובן האפשרות עצמה אך האתגר הגדול הוא התחרות מול מאות ואלפי חנויות וירטואליות אחרות שחלקן מוכרות את אותם המוצרים.    את החנות הוירטואלית צריך לבנות בצורה נכונה ועדיף על הפלטפורמה המקצועית ביותר, את התכנים צריך
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 17.12.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש דצמבר 2017
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 14.11.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש נובמבר 2017
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 15.10.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודש אוקטובר 2017
    קרא עוד
  • 5 טיפים להגדלת מכירות בחנות וירטואלית

      כמו כל עסק, גם אתר מכירות זקוק לאסטרטגיה של שיווק, פרסום ומכירות. בשונה מחנויות רגילות שהן חלק מהנוף כבר מאות שנים, ולכן הדרכים להגדיל בהן את הטראפיק ידועות ומוכרות, התורה הזו הרבה פחות מפותחת כשמדובר בחנות וירטואלית. הדרך לרכז תשומת לב לחנות וירטואלית ולבלוט ביחס לאתרי מכירות מתחרים פחות סלולה ומוכרת. לכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכ
    קרא עוד
  • חברות שילוח בארץ בפלטפורמת e-shop

    פתיחת חנות וירטואלית וניהול נכון שלה מצריכים בין השאר מתן פתרונות מתקדמים ללקוחות, פתרונות שיגרמו להם להרגיש אמינות ואיכות מצד החנות שהם עומדים לרכוש ממנה. e-shop מקפידה לפתח כלים שונים שמייעלים את העבודה עם החנות, כמו גם כלים שיסייעו ללקוחות לרכוש בקלות ולקבל שירות מצוין. בשנתיים האחרונות פיתחה e-shop שורה של ממשקים לחברות שילוח מתקדמות שמספקות פת
    קרא עוד
  • מה עושים עם 'חרטת הקנייה'?

    חרטת קנייה היא תופעה צרכנית מוכרת, שיוצרת הרבה תסכול אצל צרכנים ובעלי עסקים כאחד. התופעה הזו לא עתידה להיעלם, אבל התנהלות נכונה של המשווק בהחלט יכולה לצמצם אותה מאוד. לפני שנדבר על דרכי המניעה צריך להדגיש דבר חשוב – כאשר הלקוח מתחרט, לכו לקראתו. אל תנסו לשכנע אותו בכוח, נסו לתת לו החזר מלא גם אם זה לפנים משורת הדין. היום, בעידן השיתופים בווטס
    קרא עוד
  • הפסיכולוגיה של התמחור: הכלי שמסייע לכרטיסי האשראי לצאת מהארנק מול המסך

    מחיר זול יותר יעלה את כמות המכירות? לא בהכרח. הפסיכולוגיה העומדת מאחורי ההחלטה לרכוש בחנות וירטואלית זו או אחרת, וביצוע הרכישה בפועל היא מעט יותר מורכבת. כאשר אתם מכירים את המנגנון הגורם לביצוע הרכישה, באמצעות מניפולציות תמחור פשוטות, תוכלו לגרום להרבה יותר לקוחות פוטנציאליים להוציא את הארנק, ולהקיש את מספר כרטיס האשראי בחנות שלכם. אז איך הקסם עובד
    קרא עוד