ראשי >> הבלוג שלנו

הבלוג שלנו

  • ממשקים חשובים לניהול כל חנות אונליין

    הקמת חנות וירטואלית טומנת בחובה מגוון רחב של אתגרים, הראשון ביניהם הוא בחירת הפלטפורמה עליה נקים את החנות ובאמצעותה נציג את המוצרים השונים, תמונות ותיאורים שלהם, וכן ננהל את המחירון והמבצעים. אך מלבד זאת, קיימים ממשקים נוספים שיש לחבר לחנות, כמו מערכות סליקה, מנגנוני שילוח של המוצרים (ואכן, יש אפשרויות נוספות מלבד דואר ישראל) ומערכת הפקת חשבוניות ו
    קרא עוד
  • בלחיצת כפתור: דגשים לממשק ניהול יעיל לחנות וירטואלית

      חנות וירטואלית מאפשרת לנו לייעל את תהליכי השיווק של מוצרי העסק, ולהפוך אותם מחנות פרונטלית המוגבלת ללקוחות העוברים מול חלון הראווה שלכם, לעסק משגשג בעל פוטנציאל עצום להתרחבות לשווקים מרוחקים, ואף להגיע לשווקים בינלאומיים. עם זאת, על מנת לחסוך זמן ומשאבים כדאי לייעל את התהליך. כיום ניתן להשתמש במערכת אוטומטית קלילה לתפעול המאפשרת לתהליך המכי
    קרא עוד
  • ללא גולשים אין מכירות!

    אז השקעתם לא מעט בבניית החנות הווירטואלית שלכם, הטמעתם מוצרים, הוספתם תמונות איכותיות ותיאור שלהם, ועכשיו החנות באוויר ואתם מוכנים לצאת לדרך ולמכור את מה שיש לכם להציע. אבל רגע, למה אין כניסות לחנות שלכם? איך מביאים לקוחות לחנות וגורמים להם לקנות? איך הופכים את החנות לפעילה ובעיקר רווחית?    עם כל הכבוד להשקעה שלכם בהקמת החנות זו רק ההת
    קרא עוד
  • עיצוב חווית משתמש נכונה בחנות וירטואלית

    מעוניינים לעזור למשתמשים שלכם ליהנות בעת הגלישה בחנות? עליכם להעניק להם חוויית משתמש נכונה, שתאפשר להם לנווט באתר בפשטות, לקרוא את תוכנו ללא משקפיים (גם את האותיות הקטנות), ולעשות פעולות שונות בקלות ובמהירות. גידול עסקי מתחיל מהקשר הוויזואלי הראשוני עם קהל היעד שלכם.    היום נתמקד בכלים השונים העומדים לרשותכם על מנת ליצור חווית משתמש או
    קרא עוד
  • תהליך רכישה יעיל בחנות וירטואלית

    האתר שלך הצליח לממש את ייעודו, והלקוח נמצא בנקודה בה הוא מוכן לקנות את המוצרים באתר. עגלת הקניות מלאה כל טוב, כרטיס האשראי עשה את דרכו מהארנק ליד, וכעת הוא ממלא את טופס הרכישה. בנקודה הקריטית הזו, הכל חייב להיות מושלם. טופס הרכישה צריך להיות קליל. אם הלקוח נרשם בעבר לאתר, פרטיו צריכים להיות שמורים במערכת, אם לא, האם יוכל לקנות כאורח חדש באתר? &nb
    קרא עוד
  • עדכון גרסה 5.2017-4.2017

    מה חדש במערכת אישופ? עדכוני מערכת לחודשי אפריל - מאי 2017
    קרא עוד
  • אפיון קהל יעד מדויק לחנות שלנו

    כיצד נדע מי עומד להיכנס מחר בדלת הווירטואלית של החנות? ולמה כל כך חשוב לדעת זאת? ענינו על כל השאלות החשובות הנוגעות לאפיון העסקי של החנות, וכעת אנו נכנסים לחלק המשמעותי של תכנון החנות בהתאם לקהל היעד שלנו. האם אנו פונים לגברים או לנשים בעיקר? באילו גילאים הלקוחות שלנו, ומה תחומי העניין שלהם? הגדרה מדויקת של קהל היעד שלנו, באופן מדיד תאפשר לנו להתא
    קרא עוד
  • אפיון עסקי ממוקד לחנות וירטואלית

      הקמת חנות וירטואלית חוסכת שלבים רבים בדרך, בהשוואה לחנות פיזית, אך עם זאת יש שלב אחד עליו חשוב שלא לדלג - שלב האפיון העסקי לחנות. שיווק מוצרים אמנם מורכב מאיתור ספקים למוצרים מבוקשים, תוך התאמה לנישה זו או אחרת, ומכירתם באופן מושך - אך הוא אינו מסתכם בהצגת מוצרים שרכשנו מספק זה או אחר. כיצד תתחילו באפיון העסק הווירטואלי החדש שלכם?  
    קרא עוד