ראשי >> פרויקט SamsungMobile

פרויקט SamsungMobile

דף על פרויקט מסחר אלקטרוני של חברת סקיילקס - יבואנית מכשירי מובייל של המותג הבינלאומי Samsung.

תיאור כללי של הפרויקט
לאחר מחקר שוק נרחב בחרה חברת סקיילקס, המייצגת את המותג סמסונג מובייל בישראל, בפלטפורמת המסחר של e-shop להוביל את התחדשות החברה והרחבת הפעילות בסניף הוירטואלי, החנות החדשה באה להחליף את האתר הקודם שהיה בנוי על פלטפורמת המסחר המוכרת - Magento. מהלך זה יאפשר לחברת סקיילקס להמשיך ולפתח את הפעילות בסניף הוירטואלי ולעמוד ביעדים חדשים.

צוות עבודה מיוחד ואפיון הפרויקט
כבר בשלבים מקדימים בבחינת הפתרון יצרה חברת אישופ צוות עבודה מיוחד שהיה מורכב ממנהל פרויקט, אנשי UI/UX, אנשי פיתוח ומעצבים. אותו צוות עבודה יצר מסמכי עבודה מנחים אשר שירתו את מנהל הפרויקט בהמשך העבודה ב"שטח" והפכו לאפיון מקיף של הפרויקט בהיבטים הטכניים והשיווקיים שלו.

אפיון חווית משתמש וחווית קניה
על בסיס ניסיון רב בתחום המסחר האלקטרוני בנינו באתר סמסונג מובייל ישראל חווית משתמש וחווית קניה אשר מותאמת בצורה אופטימאלית לקהל היעד של העסק. כל רכיב בכל הדפים החשובים באתר יושב בדיוק במקום הנכון ושום החלטה בעניין הזה לא נלקחה בלי מחשבה של הצוות המטפל בפרויקט.
תהליך זה הינו קריטי להצלחת האתר, ממשק המשתמש והחוויה אותה יעבור הרוכש הפוטנציאלי הם אבני היסוד להצלחה האתר ולאחוזי המרה גבוהים.

פיתוח ממשק למערכת פנים ארגונית
חברת סקיילקס עובדת עם מערכת פנים ארגונית אשר פותחה במיוחד בשבילם על ידי חברת Matrix. במסגרת הפרויקט יצרנו ממשק מלא של האתר עם מערכת הפנים ארגונית של סמסונג מובייל הנקראת "תפנית". אותו ממשק חוסך לחברת סקיילקס שעות עבודה יקרות בטיפול בהזמנות המגיעות מהאתר ובתהליך עדכון קטלוג המוצרים בעבודה השוטפת.

פיתוח מערכת סניפים ייעודית
חברת סקיילקס בעלת רשת גדולה של חנויות בכל רחבי הארץ, לכן במסגרת הפרויקט פיתחנו מערכת חדשה וייעודית אשר מאפשרת לגולשי האתר לראות את כל הסניפים של חברת סקיילקס בצורה קלה ונוחה. המערכת כוללת מפה של מיקום לכל סניף שמוצגת לאחר בחירת הסניף. מנהל האתר יכול לעשות שינוי בכל חלק של מערכת בצורה קלה מתוך ממשק ניהול האתר של e-shop.

מחקר לטובת קידום אורגני ממוקד
אתר samsungmobile הוא אתר ותיק עם המון "נכסים היסטוריים" בתחום של קידום אורגני. כחלק מפרויקט הקידום  האורגני, חברת אישופ ביצעה מחקר מעמיק על מנת למצוא ביטויי חיפוש איכותיים חדשים עם פוטנציאל עסקי עבור הלקוח. המטרה היא להגדיל את הטראפיק המגיע לחנות הוירטואלית על מנת להגדיל את המכירות גם כתוצאה מגידול בכמות הקונים הפוטנציאליים.

המשך הפרויקט
לאחר העלייה לאוויר הפרויקט בעצם רק מתחיל היות ותהליך האופטימיזציה של הפעילות בחנות לפי התורה שלנו הוא תהליך אינסופי. צוות אשר מלווה את הפרויקט של סמסונג מובייל בישראל ממשיך ללוות את הלקוח ולעזור לו לשפר את יחס ההמרה של החנות, להגדיל את כמות הכניסות לחנות, לשפר את חווית המשתמש והקניה ולטפל ברבדים נוספים של המסחר האלקטרוני בחברת סקיילקס אשר מציגה בישראל את המותג הבינלאומי של סמסונג בשוק מכשירי הסלולר.